Praćenjem medija kompanije mogu značajno poboljšati svoje poslovanje

11.10.2017. 12:01 / Izvor: Fena
Praćenjem medija kompanije mogu značajno poboljšati svoje poslovanje

Direktor agencije "Kliping BH" Sean Ćorović rekao je da tržište praćenja medija u BiH bilježi konstantan rast.

Poslovni subjekti korištenjem usluga praćenja medija mogu značajno poboljšati svoje poslovne rezultate, istaknuto je na radionici "Važnost praćenja medija i istraživanja tržišta u procesu donošenja odluka" koju je danas u Sarajevu organizirala Vanjskotrgovinska komora (VTK) Bosne i Hercegovine, u saradnji s agencijom za praćenje i analizu medija "Kliping BH".

Direktor agencije "Kliping BH" Sean Ćorović rekao je da tržište praćenja medija u BiH bilježi konstantan rast koji je u posljednjih pet godina iznosio 250 posto, ali da još itekako ima prostora za napredak i edukaciju klijenata o važnosti te oblasti.

"Velike kompanije ne mogu zamisliti svoje poslovanje bez praćenja medija, društvenih mreža, istraživanja tržišta i zadovoljstva kupaca, ali često agencije za te usluge budu angažirane tek kad se u medijima pojavi nešto što može negativno utjecati na poslovanje, što je pogrešan pristup i može dovesti do značajnih šteta", naveo je Ćorović.

Dodao je da je jedan od najbitnijih aspekata praćenja medija mogućnost sprječavanja kriza i negativnog utjecaja medija koji su danas izuzetno bitni jer kreiraju javno mijenje, mišljenje potrošača i samo tržište.

Portparolka Sarajevske pivare Melisa Sefer-Ličin naglasila je da je praćenje medija od krucijalne važnosti i da u toj kompaniji imaju mnogo alata kojima prate medije, društvene mreže, kao i tržište i konkurenciju.

"Nije moguće poduzeti nijedan ozbiljan poslovni korak ako ne znate šta se događa na tržištu i gdje je pozicija vaše kompanije" kazala je Sefer - Ličin.

Direktorica Sektora za edukaciju VTKBiH Elma Kovačević - Bajtal izjavila je da proces donošenja odluka predstavlja važnu aktivnost svakog menadžera kojoj se, po mišljenju stručnjaka, ne poklanja dovoljno vremena i pažnje zbog čega su se odlučili da ukažu na važnost medijskog praćenja jer donošenje odluka zavisi od vrste informacija kojim raspolažu.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti