Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Predstavljamo nominovane kandidatkinje za nagradu "Lady Boss"

06.05.2014. 08:40 / Izvor: eKapija.ba

Kako je eKapija.ba ranije najavljivala, u Sarajevu će 7. i 8. maja 2014. godine biti održani Dani ženskog poduzetništva s ciljem promoviranja kompanija iz cijele BiH na čijem se čelu nalaze žene.

U sklopu Dana ženskog poduzetništva, biće održan i Sajam ženskog poduzetništva na kojem će svoj rad u različitim kategorijama predstaviti mnoge žene, a biće održana i međunarodna konferencija "Snaga žene" na kojoj će učestvovati poduzetnice ne samo iz naše zemlje nego i regije i zemalja EU.

Također, u okviru gala zabave bit će dodijeljena i nagrada "Lady Boss" za najuspješniju bh. poduzetnicu u protekloj godini.

U nastavku predstavljamo neke od nominovanih kandidatkinja:

 

 

 

 

 

 

 

Zvezdana Cvijetić - direktorica Agencija Communis

 

Agencija Communis je osnovana 1998. u Bosni i Hercegovini, pod imenom Saatchi & Saatchi.

Usljed promjena na globalnom tržistu, 2002. godine mijenja ime u Communis d.o.o. Sarajevo.

Imamo 23 uposlenika te preko 250 spoljnih saradnika u cijeloj BIH.

Karakteristika koju posebno izdvajamo u svom poslovanju je dugogodišnja saradnja sa klijentima (Procter&Gamble saradjujemo vec 16-tu godinu, Imperial Tobacco 7 godina, Raiffeisen banka 13 godina, Canon 5 godina, Vermont 5 godina...)

Agencija je radila vrlo značajne projekte za 16 različitih tržišta (Rusija, Njemačka, Austrija, Švicarska, Albanija, Italija, Lihtenštajn te sve zemlje regije).

 

Brankica Janković, direktorica Agencije Aquarius

 

Aquarius je osnovan 1993. godine i brzo je postao jedna od vodećih full Service agencija u Bosni i Hercegovini koja je svoj uspjeh izgradila na znanju, originalnim idejama i partnerskom odnosu sa klijentima.

Agencija je u svojoj dvadesetogodišnjoj istoriji kreirala preko 500 reklamnih kampanja i preko 100 vizuelnih identiteta i znakova. U našem portfoliju je preko 100 klijenata, na različitim i specifičnim projektima, kroz koje smo stekli bogato iskustvo, kompetentnost, odgovornost, analitičnost i preciznost.

Naš tim čine profesionalci iz domena tržišnih komunikacija, strategije, kreativnog pisanja, dizajna, produkcije, oglašavanja, promocije i odnosa s javnošću, koji znaju kako se grade jaki i uspješni brendovi klijenata - lokalnih i internacionalnih kompanija.

 

Snježana Koepruner, dipl.ing, direktorica društva GS - TMT d.d. Travnik

 

Dioničko društvo GS-TMT nastalo je iz radionice za remont vozila 1952. godine kao dio velikog poslovnog sistema Bratstvo – Novi Travnik ( BNT) i u tom sastavu poslovala je od 1963. do 1996. godine.

U tom periodu, tvornica se bavila proizvodnjom strojeva za šumarstvo, poljoprivredu, presa, strojeva za rezanje metala, isporukom na domaćem tržištu mehanički obrađenih dijelova, popravkom raznih mašina i uređaja.

Od oktobra 2004. godine tvornica je 100% u privatnom vlasništvu. Privatizovala je i većinski dio posjeduje njemačka kompanija Global Suorcing GmbH iz Regensburga.

Od 2005.godine do danas tvornica nosi ime GS-Tvornica mašina Travnik d.d. Od privatizacije do danas uloženo je mnogo sredstava u popravke proizvodnih hala kao i u nabavku mašina.Ukupan iznos dosadašnjih investicija, do kraja 2012. godine dostigao je iznos od oko 4 miliona KM.

Godišnji prihod na kraju 2012. godine iznosio je 10. 849 253,00 KM sa udjelom izvoza od 89,86 %. i ostvarenom dobiti od 648.273,00 KM. U 2012. godini u tvornici su bila 123 zaposlena radnika.

Prihod na kraju 2013.godine iznosio je 14.009 270,00 KM sa udjelom izvoza od 87,55 % i ostvarenom dobiti od 878.846,00 KM sa povečanim brojem uposlenih na ukupno 168 aktivno zaposlenih radnika.

Kroz 12 mjeseci prihod smo povečali za skoro 4 miliona KM a broj radnika za 45.

U tvorničkoj hali namijenjenoj za izvođenje bravarskozavarivačkih radova i u drugoj namijenjenoj za mašinsku obradu i montažu, proivodimo za naše dugogodišnje zadovoljne kupce : GROB,  Bombardier,  EFCO, FFT, Global Sourcing Gmbh Regensburg,  Kampf,  Knorrbremse, Messer, ThyssenKrupp i mnoge druge.

Naše proizvode kategorisali smo u pet grupa:

  • zavarene konstrukcije
  • zavarene konstrukcije sa obradom
  • šine i radkasteni za rezanje limova
  • šinska vozila
  • Ruff Cycles

(Od 2009. godine u našim pogonima počinje proizvodnja ramova za bicikla, za ljubitelje sporije vožnje i jedinstvenog izgleda čija cijena na tržištu dostiže i do nekoliko hiljada eura. Mjesečno se ručno proizvede oko 100 ramova od čeličnih cijevi koji se prodaju firmi Ruff Cycles koja je svoje kupce za unikatne modele pronašla u Americi, Australiji i zemljama Europske unije.)

NAŠA VIZIJA

Sa našim izuzetno motivisanim, fleksibilnim i mladim timom u budućnosti planiramo modernizovati tehnologiju zavarenih konstrukcija i koristiti najnoviju CNC tehnologiju u strojnoj obradi, kako bi ostali konkurentni na zahtjevnom svjetskom tržištu.

Veliko iskustvo i visoko obrazovanje osoblja gs-tmt-a, te ispitivanje zahtijeva naših kupaca, brza obrada njihovi zahtjeva, garant su ispunjenja očekivanja, konkurentnih cijena, dogovorenih rokova isporuke i traženog kvaliteta.

Posebnu brigu vodino o našim uposlenicima, njihovoj zaštiti na radu i permanentnoj edukaciji.

Cilj nam je izgraditi modernu tvornicu strojeva, sa zaposlenicima, sa zaposlenicima koji u nju rado dolaze i osjećaju je kao svoju kuću. Oni koji vole nogomet poslije kućnog odmora uvijek se vraćaju našem igralištu i međusobnom takmičenju.

Svake godine u prvoj sedmici jula firma organizira memorijalni turnir u malom nogometu “Kurt Kopruner” (u čast našeg preminulog Direktora) gdje na u posjetu (sa svojim ekipama) dolaze svi naši poslovni partneri.

U kraćim pauzama, oni koji žele mogu ubrati dosta raznog voća u našem vrtu ili odigrati partiju stonog tenisa.

Jednom godišnje svi uposlenici organizirano posjete nekog od naših kupaca iz inostranstva, a paralelno posjete i neka kulturno-historijska mjesta.

Svaka uspješna poslovna godina završava se zabavom za sve naše uposlenike sa nizom sadržaja; izborom naboljeg radnika, izborom najboljeg projekta itd. ....

Kao nagradu za ispunjenu realizaciju u 2013. godini a koja je iznosila 14 miliona KM, GS-tvornica mašina  iz Travnika je u aprilu 2014.godine, svoje radnike nagradila posjetom Turskoj, tačnije produženim vikendom u Istanbulu.

 

Bosiljka Dejanović, direktorica Sana Linea

 

Prepoznatljivu liniju preduzeću "Sana Linea" a.d. Kostajnica  dala je osoba posebnih sposobnosti, stručnih vještina i znanja, direktorica Bosiljka Dejanović.

Za direktora "Sana-Linea"Kostajnica imenovana je 1980. godine, a imajući u vidu poslovne rezultate, nesumnjivo se radi o ličnosti koja ima osobine, sposobnosti  i potrebna znanja savremenog menadžera.

Nakon sprovedene privatizacije "Sana-Linea" je akcionarsko društvo gdje je postaje vecinski vlasnik I tada razvija vlastitu kolekciju  koja je danas dobitnih mnogih priznanja .

 Bosiljka Dejanović, jaka je i stabilna ličnost koja uživa ugled u svojoj radnoj i životnoj sredini. Posjeduje dobre ljudske osobine, znanje i autoritet, uliva povjerenje među radnike i okolinu sa kojom surađuje.

Diplomirala je na Zagrebačkom sveučilištu – tehničko tehnološkom fakultetu gdje je stekla znanje inžinjera tekstila tehnologije. Presjednica je Savjeta za žensko preduzetništvo u Republici Srpskoj.           .

Modna konfekcija "Sana Linea":

"Sana linea" a.d. Kostajnica ima dugu tradiciju u proizvodnji modne konfekcije i svoj ulazak u svijet mode obilježila je sa ženskim bluzama. Pored zenskih bluza njen asortiman proizvoda cine i zenske hlace,haljine,kompleti, suknje, majice.

U toku jedne godine "Sana linea" izradi dvije kolekcije(proljece/ljeto i jesen/zima). Sana Linea ima svoj vlastiti tim, koji uz pomoć svojih kupaca, sa kojima su stalno u kontaktu izrađuje proizvode koji kvalitetom tkanine i dizajnom donose zadovoljstvo njenim kupcima.

Ono po čemu su jedinstveni na tržištu jesu i veličine koje rade od 38 do 52.

U preduzeću Sana Linea je danas zaposleno 110 radnika, a ono što daje specifičnost naspram drugih preduzeća, pogotovo van tekstilne branše, jeste to da je u potpunosti vođena od strane žena. Od direktora, preko šefa proizvodnje pa do posljednjeg zaposlenog, sve su žene. Ovaj ženski menadžment kroz godine poslovanja se pokazao više nego uspješan, spreman da se prilagodi na sve promjene i situacije u kojima se preduzeće našlo. I možda upravo ta crta ženstvenosti koja krasi "Sana Lineu" je faktor uspjeha koji joj ne da da posustane.

Sve rijeke teku od izvora prema usću samo Sana teče prema Vama.

 

Nada Mihajlović, direktorica Mediteran Inoxa

 

Preduzeće "Mediteran inox" d.o.o. je osnovano 2006. godine.

Osnovna djelatnost preduzeća, od njegovog osnivanja do danas je izrada i ugradnja balkonskih, stubišnih i vanjskih ograda od inox-a (rostfrei, procrom) te ostalih elemenata od inox-a, vrata, nadstrešnica, brisoleja pokretnih i nepokretnih od aluminijuma, polukružne i kružne stepenice, rezervoari za prehrambenu industriju.

Preduzeće je tokom višegodišnjeg perioda predanog rada permanentno napredovalo sticanjem novih znanja i iskustava u ovoj oblasti, pogotovo u kontaktima sa renomiranim bosanskohercegovačkim i evropskim proizvođačima koji su vremenom prerasli u partnerski odnos.

Značajno je napomenuti da se svi radovi naše firme izvode se po EU standardima i visokog su kvaliteta sa višegodišnjom garancijom.

Nosioci posla u preduzeću "Mediteran inox" d.o.o. su svoje dvadesetogodišnje iskustvo u ovoj oblasti sticali na tržištima Austrije, Italije, Njemačke i Holandije.

Pozicija koju trenutno imamo na tržištu Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Srbije, predstavlja rezultat neprekidnog traganja za nečim novim, savršenijim, a sve sa ciljem da što je moguće u većoj meri odgovorimo realnim potrebama i željama sadašnjih i potencijalnih klijenata, pre svega sa aspekta kvaliteta i estetike, što ne znači da se naše ambicije tu i završavaju.

Posebno smo ponosni na naše dizajnere koji su uvijek spremni i sposobni da ispune sve želje i očekivanja kupaca.

Raspoloživi proizvodni kapaciteti, zaposleni, na čijoj se edukaciji i usavršavanju sistematski radi te realne potrebe tržišta za ovom vrstom proizvoda, predstavljaju osnov uspješnog razvojnog planiranja i značajnog tržišnog pozicioniranja Mediteran inox-a u budućnosti.

U sastavu preduzeća od 2010 godine nalaze se i plantaže aronije kao poslovna jedinica.

Plantaze su prve plantaže u BIH i prostiru se na 4 hektara sa 7000 sadnica.

U ovoj godini planiramo izgradnju fabrike za preradu aronije.

Pored toga Nada Mihajlović je predsjednica Udruženja žena “Lastavica“ koje broji oko 50 aktivnih članica.

Udata je i majka troje djece i baka troje unučića ( za sada ).

 

Radomirka Vukoje, osnivačica Mljekare Pađeni

 

Mljekara PAĐENI je osnovana 1999. godine, a početni kapacitet je iznosio skromnim 130 litara na dan. Stalnim investicionim ulaganjima, uvođenjem standarda, unapređenjem proizvodnje i poslovanja smo obezbjedili održivi ekonomski razvoj i stalno proširenje proizvodnje, tako da je danas Mljekara PAĐENI savremeno opremljen pogon kapaciteta 40.000 litara mlijeka na dan. Sirovo mlijeko otkupljujemo od oko 800 kooperanata iz 13 opština sa područja Hercegovine,  Romanije i Podrinjske regije. Gotove proizvode plasiramo na područje većeg dijela Republike Srpske, dio Federacije a dio proizvoda izvozimo za Crnu Goru.

Biografija Radomirka Vukoje

Rođena sam 1961. godine u selu Šipačno Opština Nevesinje, gdje sam započela svoje školovanje u područnoj osnovnoj školi u selu, a poslije četiri razreda sam morala da nastavim u Nevesinju gdje sam stanovala kod bližih rođaka sve do preseljenja roditelja 1972. godine u selo Pridvorci Opština Trebinje gdje i nastavljam svoje prvo započeto osnovno školovanje, a kasnije i srednje. Po završetku srednje škole 1980. godine upisujem ekonomski fakultet u Dubrovniku, koji završavam u roku. Početkom 1985. godine stupam u brak sa Nenadom Vukojem i nastavljamo život na njegovom porodičnom imanju u selu Plana Opština Bileća gdje i sada živimo.

Prvi radni odnos zasnivam kao pripravnik 1986.godine u preduzeću „Jugomontaža“ Bileća gdje ostajem sve do 1999.godine kada se počinjem baviti sa svojim mužem privatnim biznisom. U međuvremenu sam postala majka troje djece dva sina i kćerke. Sinovi su odmah i prilikom školovanja srednja škola i fakulteti radili sa nama, a kćerka ide trenutno u srednju školu.

Razmišljajuće čime se baviti razmišljanja su nam uvijek išla prema proizvodnji jer smo smatrali da bez proizvodnje nema ni opstanka. Naše opredelenje je bilo da to bude hrana. Shvatili smo da treba biti nešto čime se trenutno niko ne bavi u nešem kraju i opredelenje je palo da to bude prerada mlijeka i proizvodnja proizvoda od mlijeka. Shvatili smo da trebamo krenuti od nečega što nam je dostupno jer niti smo imali dovoljno novca a niti mogućnosti da ih tada nađemo.

Tada napuštamo i ja i muž posao kojim smo se do tada bavili i krećemo u nešto što je bilo nepoznato za nas. Registrujemo preduzetničku radnju i počinjemo sa radom u malom iznamljeno prostoru sa skromnom opremom i radnom snagom koju su činile muž , djeca koja idu u osnovnu školu i ja. 

Kada smo ovo uradili shvatili smo da u ovo treba vjerovati i ići samo naprijed u čemu i uspijevamo.

Od tada pa do danas razvijamo porodični biznis, svake godine ga širimo i od skromne započete proizvodnje imamo sa ponosom ističem porodično preduzeće u kome rukovodeću strukturu čine članovi porodice sinovi, muž, ja potpomognuti i sa drugim kadrovima koji su nam bili neophpdni.

Danas zapošljavamo oko 50 radnika.

 

Azra Atagić-Ćatović, direktorica portala eKapija.ba

 

 

eKapija.ba je vodeći poslovni portal u Bosni i Hercegovini koji pruža informacije o aktuelnim privrednim i ekonomskim dešavanjima u regionu jugistočne Europe. Osim pregleda najnovijih vijesti i izvještaja iz zemlje i regiona, eKapija.ba obezbjeđuje i ekonomske analize, izvještaje sa berze, najave novih investicija, pregled najnovijih tendera i pobjednika tendera, kao i najveću i najažurniju bazu privrednih i pravnih subjekata. 

Od osnivanja 2005. godine pa do danas Poslovno-investicioni portal eKapija.ba postao je neprikosnoveni informacioni motor modernog poslovanja na području Bosne i Hercegovine, ali i šireg regiona jugoistočne Evrope. Koncipiran kao B2B (business to business) daje šansu za razmjenu informacija ključnim kompanijama na tržištu, koji zahvaljujući portalu eKapija.ba mogu postati i Vaši poslovni partneri. 

Sistem eKapija.ba predstavlja veliku pomoć za male i srednje firme, koje nemaju veliki budžet i izdvojena odjeljenja za praćenje ekonomskih kretanja i događaja u regionu i industriji u kojoj su aktivni. 

Informacije su dostupne korisnicima putem sajta www.ekapija.ba kao i putem elektronskog newsletter-a "Dnevna poslovna eKapija" - koji čitaocima stižu na e-mail adresu. Dnevna poslovna eKapija prilagođena je specifičnim zahtjevima svakog korisnika i sadrži informacije koje su izdvojene kao bitne za njegovo poslovanje. 

Osim dnevnog, eKapija.ba proizvodi i distribuira sedmični newsletter "Sedmična poslovna eKapija", u kojem komercijalni korisnici portala imaju mogućnost besplatnog oglašavanja svojih ponuda i akcija. Primarni cilj sedmičnog oglasnika je svakako povezivanje privrednih subjekata. Zato je promocija na portalu eKapija.ba idealna prilika za ostvarenje novih uspješnih kontakata. 

Uz visoku čitanost o projektima domaće privrede eKapija.ba pomiče granice ka poboljšanju društva u kojem djeluje. Brojke i brojne pohvale dokazuju nam da su čitatelji i klijenti prepoznali da je cjelokupan sadržaj portala od velike vrijednosti za njih. 

Informacije na portalu prilagođene su perspektivi korisnika Vaših usluga, čime se otvara mogućnost da budete na veoma lak i jednostavan način primjećeni i kontaktirani putem internet pretraživača. 

Sa novim redizajnom Poslovni portal eKapija.ba korisnicima je dodatno obogatio sadržaj, poboljšao korisničke aplikacije i ušao u korak sa trendovima. Cijeli sistem prilagođen je svjetskim standardima, pretrazi prema CPV (common procurement vocabulary) kodovima javnih nabavki u Evropskoj Uniji i korisničkom interfejsu. 

Za svoj rad portal eKapija.ba primio je brojna priznanja :

  • Superbrand za 2009. godinu koju dodjeljuje Superbrands Adriatic,
  • WebAward.me za najbolju web stranicu u kategoriji Mediji,
  • "Najmenadžer BiH 2009" u malom biznisu u jugoistočnoj Evropi za menadžera preduzeća Azru Atagić-Ćatović
  • "Najportal BiH 2009" po ocjeni Nezavisne agencije, Evropskog udruženja menadžera i časopisa Euromenager za okupljanje velikog broja menadžera na web portalu – "eKapija.ba" – najbrže rastući portal u regionu.
  • EBRD nagrada za Najbolji projekat 2014. kroz liniju "Žene u biznisu"

Portal eKapija je dvojezičan, tako da je osim na jezicima naroda u Bosni i Hercegovini, dostupan i na engleskom jeziku. 

euroKapija je osnovana 2005. godine prvo kao samostalna djelatnost, kada je internet poslovanje u regionu još bilo u povoju. Nakon širenja poslovanja na region, 2006. osniva se društvo sa ograničenom odgovornošću, sa 100% domaćim bh. kapitalom.

Biografija

Rođena u Sarajevu 1980. Završava Osnovnu školu Silvije Strahimir Kranjčević. Poslije osnovne škole 1998. godine upisuje Katolički školski centar – Opća realna Gimnazija – na nagovor roditelja. Pošto je lični i prvi izbor za Srednju školu bila Turistička škola, vanredno pored Gimnazije završava i Turističku školu – smjer Hotelsko turistički tehničar.

1998. upisuje na Ekonomskom fakultetu Visoku poslovnu školu – Finansijsko-računovodstveni smjer i do danas je ostao još jedan ispit – vječiti student.

Još u toku školovanja radi kao ispomoć u porodičnom biznisu – zlatarskoj radnji Atagić. Poslije toga, kao student honorarno radi u Fondaciji Fridrich Naumann Stiftung, a poslije zasniva stalni radni odnos u HO Hilfswerk Austria u Sarajevu.

Pošto uvijek u životu želi da ima svoj novac, radi i kao vozač na Izborima, prevodilac za engleski jezik, hostesa na sajmovima...

Najinteresantniji posao je bio u Hilfswerku, gdje je kao Koordinator za kreiranje posla i održivi povratak, radila na poslovima nabavke i isporuke stoke i alata za povratnike u Istočnoj Bosni i regionu Ilijaša, te u suradnji sa Udruženjima pomagala razvitku lokalne zajednice.

2005. godine sa suprugom započinje mali biznis sa samo 2 uposlena. Vidjeli su šansu u, tada, nerazvijenom sektoru poslovanja. Danas sa 16 uposlenika predstavljaju najposjećeniji Poslovni portal u BiH.

Majka je tri djevojčice.

 

Desanka Drašković, direktorica i osnivačica firme Etna d.o.o.

 

Firma ETNA d.o.o. – I.Sarajevo je skoncentrisana na pružanje usluga u međunarodnom prevozu robe od 1999. godine, te prevozom opasnih materija kao i specijalnih tereta za bilo koje odredište u Evropi.

Poštovanje našeg poslovnog okruženja je suština našeg poslovanja.

Osnovna sredstva za rad su na visokom kvalitativnom nivou, kada govorimo o voznom parku isti se redovno obnavlja kako bi bili u stanju da odgovorimo zahtjevima tržišta, a koje je iz dana u dan sve rigoroznije. Planiramo sve procese u smislu maksimalnog očuvanja prirodnih resursa i uštede energije.

Poznati smo po konkurentnim tarifama, dobro organizovanom manipulacijom robe u sopstvenom skladištu (Bosanska Gradiška - BiH) i kvalifikovanim licenciranim vozačima.

Vozni park sastoji se od:

  • Standardnih tegljača sa poluprikolicama nosivosti 24 tone;
  • Tegljača sa poluprikolicama unutrašnje visine 300 cm i nosivosti 24 tone;
  • Specijalnih vozila sa poluprikolicama – niskonosećim nosivosti 38 tona.

Osnivač i direktor:

  • Desanka Drašković, datum i mjesto rođenja: 28.02.1952, Sarajevo.
  • Do 1992. godine obavljala rukovodeće funkcije u SOUR Unioninvest – Sarajevo.
  • Broj zaposlenih u ETNA: 20-25.
  • Bilansi poslovanja ETNA: Od osnivanja preduzeće posluje sa pozitivnim bilansom.

 

Komisija i dodjela i nagrade

Komisiju za dodjelu nagrada čine:

- Sabina Softić, Deloitte d.o.o. Sarajevo (SheXo Klub)- predsjednica Komisije,

- Rusmir Hrvić - AS Group,

- Nijaz Skenderagić - Ataco d.o.o. BiH,

- Petar Čorluka - Violeta d.o.o,

- Safudin Čengić - Centrotrans Eurolines d.d. Sarajevo,

- Nada Budiša - Savjet za žensko preduzetništvo Područne privredne komore Banja Luka i

- Anila Gajević - ZONA d.o.o., Casting agencija Sarajevo.

Glavna nagrada je Lady Boss - zlatni broš u obliku ''Lady Boss''. Nagrada će biti dodijeljena poduzetnici čije društvo/ firma ostvari najveći zbirni broj bodova u skladu sa sljedećim kvantitativnim kriterijima imajući u vidu rezultate poslovanja 2013. u odnosu na 2012. godinu: rast prihoda, rast profita i rast broja uposlenih. U slučaju izjednačenih rezultata po gore navedenim kriterijima, kao dodatni kvalitativni kriteriji koristit će se kriterij ocjene konkurentnosti društva/firme na domaćem i međunarodnom tržištu.

Dodjela nagrade ''Lady Boss'' preduzeća će se održati u COLOSSEUM CLUBU u Sarajevu 08.05.2014. godine sa početkom u 21:00 sat.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti