Predstavljamo Vam IT kompaniju Infodom i njihov softver za efikasniji inspekcijski nadzor u BiH

17.07.2008. 16:07 / Izvor: eKapija.ba
Predstavljamo Vam IT kompaniju Infodom i njihov softver za efikasniji inspekcijski nadzor u BiH

Inspekcijske službe Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske 5. jula 2008. godine započele su implementaciju novog Sistema za upravljanje inspekcijama (Inspector Management System - IMS) koji je izradila IT kompanija Infodom, rečeno je danas na predstavljanju kompanije Infodom d.o.o. Sarajevo.

Press konferenciji su prisustvovali prof. dr. Slavko Vidović, osnivač i direktor tvrtke Infodom d.o.o. Zagreb, Krešimir Ružić, Regional Director, Boris Blumenschein, direktor poslovnog područja BPM i sistem integracijske usluge, te Enis Jusufović, direktor Infodom-a d.o.o. Sarajevo.

Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) je za svoj najvažniji projekt „Pojednostavljivanje aktivnosti izdavanja dozvola i režima inspekcije„ (SPIRA-Streamling permits and inspection regimes activity) u jakoj međunarodnoj konkurenciji izabrala kompaniju Infodom koja je na Microsoftovoj platformi uspjela dograditi i prilagoditi njihov sistem, već dokazan na velikom broju različitih inspekcija u drugim državama. S obzirom na značaj inspekcije u privredi sistem proizvodi vrlo velike efekte na nacionalnoj razini.

(prof. dr. Slavko Vidović)

"Ovo je jedan od najvećih projekata te vrste u BiH u koji će biti uključeno 1500 inspektora koji će na teren izlaziti opremljeni prenosnim računalima i printerima. Projekt traje nešto više od pet godina, a zvanično je počeo sa radom 05. 07. ove godine, s tim da se njegova potpuna implementacija očekuje do 02. 2009. godine, rekao je direktor Vidović.

IMS sistem podržava sljedeće bitne funkcije: evidenciju upravnih funkcija i strukture države, imenovanje i razrješenje inspektora, planiranje rada inspekcije, registrovanje objekata inspekcije, registar propisa, upravljanje inspekcijskim slučajevima, pregled inspekcijske statistike, evidentiranje i praćenje plaćanja prekršajnih naloga, mandatne kazne, zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka, prekršajni nalog, dijagnostika putem „check“ lista, upravljanje rizicima i kancelarijsko poslovanje.

(Enis Jusufović)

Infodom Sarajevo, tvrtka kćer Infodoma Zagreb, u BiH posluje od decembra 2007. sa sjedištem u UNITIC poslovnoj zgradi koja je centar mnogih značajnih tehnoloških kompanija na bh. tržištu. „Drago nam je da smo dobili priliku da svojim poslovnim modelima, savremenim tehnologijama i ekspertnim sistemima sudjelujemo u modernizaciji državne uprave. Istinsko izvorište našeg djelovanja je naša misija „učiti sebe, učiti druge“ što ćemo potvrditi već u 11. mjesecu ove godine kada ćemo u Sarajevu organizirati prvu međunarodnu konferenciju o poslovnim procesima i upravljanju znanjem – rekao je na konferenciji za novinare direktor Infodoma Sarajevo Enis Jusufović.

Slična se konferencija već sedam godina uspješno održava u Zagrebu u suorganizaciji Infodoma, nekoliko fakulteta i vladinih institucija. Konferenciju svake godine posjeti preko 400 ljudi iz javnog, gospodarskog i znanstvenog sektora. Uz svjetske i hrvatske ključne govornike na konferenciji nastupi i preko 70 autora koji svojim stručnim radovima obrađuju problematiku i iskustva upravljanja poslovnim procesima i upravljanja znanjem.

Trajni fokus konferencije je upravljanje i inovacija poslovnih procesa, odnosno razvoj procesnih znanja, kao pretpostavka za kvalitetno umrežavanje tvrtki te povećanje konkurentnosti hrvatskog gospodarstva u cjelini.

Infodom d.o.o. Sarajevo u BiH posluje od decembra 2007. godine. Infodom posluje u području restrukturiranja poslovnih procesa, IT konsaltinga, razvoja aplikacijskog softvera, instalacije i potpore ICT rješenjima te potpore korisnicima informacijskih sistema. Njihova softverska rješenja bazirana su na svjetskim tehnologijama, uz najviše partnerske statuse kod IBM-a, Microsofta i Oraclea.

Krešimir Ružić je najavio da je osim otvaranja u Sarajevu, u planu otvaranje Infodoma u Brussels-u, te Srbiji i Crnoj Gori. Pored toga, naglasio je i otvaranje Međunarodne poslovne akademije za inovacije i liderstvo koja već posluje u Hrvatskoj. "Njen cilj je uspostaviti komunikaciju, koja nije na nivou na kojem bismo mi željeli da bude, i prenijeti znanje poslovnim ljudima i ljudima uprave. Osim edukacijskih programa, cilj Akademije je i odgovarajući rječnik kojim bismo se mi, IT stručnjaci, razumjeli što bolje i govorili istim jezikom", kazao je Ružić.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti