Lokator. App - mobilna aplikacija s kojom postajete marketinški stručnjak

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Lokator. App - mobilna aplikacija s kojom postajete marketinški stručnjak

20.06.2019. 13:58 / Izvor: Akta.ba

U organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine, danas je održan seminar na temu "Sistemsko rješenje za geo-promociju (promocija na osnovu geolokacije)", s ciljem upoznavanja privrednih subjekata s promocijom proizvoda i usluga klijentima na osnovu geolokacije, uz predstavljanje sistemskog rješenja Lokator.App – mobilne aplikacije za pametne uređaje.

Predavač na seminaru je bio dr. sci. Bajrić Sanel, direktor kompanije Studio 387.

Seminar je za cilj imao predstavljanje geolokacijskog marketinga kao alata u promociji proizvoda i usluga, kao i korištenja geopozicioniranja u promociji proizvoda i usluga ciljanoj skupini (target marketing).

 

Tokom seminara je predstavljeno i sistemsko rješenje Lokator.App, mobilna aplikacija za Android i iOS uređaje, pomoću koje se vrši geo-targetiranje i geo-pozicioniranje marketinških kampanja prema određenoj "lokacijskoj" skupini, te kreiraju specifične akcije, događaji, virtuelne radnje te održava realna komunikacija s ciljanim korisnicima u realnom vremenu (real time chat). Također, učesnici su imali priliku da se pobliže upoznaju sa pojmom "push notification" marketinga, odnosno promocijom putem notifikacija prema ciljanoj skupini potencijalnih klijenata uz pomoć mobilne aplikacije (Lokator.App).

 

 

Lokator.App je inovativna mobilna aplikacija za pretragu lokalnih trgovina, ponuda i događaja koja je bazirana na trenutnoj lokaciji korisnika ili prema parametrima koje korisnik odredi, a koja omogućava da na brz i povjerljiv način korisnik učestvuje čak i u kreiranju sadržaja, ocjenjivanju ponude i ponuđača ali i da direktno komunicira sa ostalim korsinicima aplikacije ili vlasnicima trgovina i drugih poslovnih subjekata.

Poslovni korisnici imaju čak i mogućnost da sa vlastitog naloga unose podatke o svojoj djelatnosti, objavljuju ponude, događaje i putem chata razgovaraju sa klijentima.

"Na ovoj aplikaciji su radili najbolji stručnjaci IT sektora iz našeg tima i za sada, ovakva aplikacija na našim prostorima načelno ne postoji, mada je bilo nekih pokušaja.", rekao je Bajrić.

On ističe kako su benefiti ove aplikacije mnogostruki, u prvom redu, tu je lokacijski usmjeren marketing.

"Ako posmatramo današnje ponude koje se nude i plasirajui na radiju, TV ili drugim konvencionalnim medijima, čak i na internetu, te ponude ne zahvate u pravo vrijeme i na pravom mjestu ciljanu skupinu potencijalnih kupaca. Plaćanje oglasa na tim kanalima ne daje vam kategorizacijsku informaciju kao poslovnom korisniku koji troši novac na reklamu i ne znate koja količina informacija i kakvih je došlo i kakvim ljudima, ne znate polnu i dobnu niti finansijsku strukturu onih koji su pročitali ili saznali vašu relamu, kao ni da li su i da li će ti ljudi koji su saznali za vas, na osnovu te reklame kupiti vaš proizvod ili tražiti uslugu.", pojašnjava Bajrić.

 

 

Stoga je, naglašava Bajrić, lokacijski usmjeren marketing mogućnost u kojoj sam poslovni subjekat određuje kako i na koji način će plasirati informacije prema korisnicima odnosno klijetima.

"Na primjer, slastičarna koja ima popust negdje u gradu. Ljudi koji žive u blizini će to znati ali oni koji ne žive tu to ne znaju. Ali ako se pojave fizički u blizini te lokacije, sa instaliranim lokatorom će saznati za tu informaciju i biti u prilici iskoristiti određenu ponudu, akciju i sl. Iskreno se nadam da će ova aplikacija prevashodno zaživiti u Sarajevu jer ovakav oblik aplikacije smo plasirali u zemlje Bliskog istoka i pokazala se itekako uspješnom." zaključuje Bajrić.

N.K.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti