Prekograničnom saradnjom do boljih turističkih rezultata

28.10.2014. 13:32 / Izvor: eKapija.ba
Prekograničnom saradnjom do boljih turističkih rezultata

Ono što popravlja turističku sliku države i predstavlja mamac za turiste svakako su turistički sadržaji i kvalitetne promocije. Savremeni turista želi vidjeti što više u što kraćem vremenu.

Iako u FBiH ne postoji brend strategija, primjetno je kako se iz godine u godinu sve više ulaže u brendiranje destinacija.

Nedjeljko Babić, pomoćnik federalne ministrice za turizam u razgovoru za eKapija.ba je kazao kako postoji Nacrt strategije razvoja turizma u sklopu koje se spominje i brendiranje.

"Kada se govori o brendiranju turističkih destinacija misli se na jedan holistički pristup u pružanju turističkih usluga, odnosno osmišljavanju turističkih proizvoda, što dalje znači kako se svi turistički subjekti jedne destinacije udružuju u brendiranje iste. Skoro uvijek je to jedan ili više prepoznatljivih brendova turističkih proizvoda koji na temelju komplementarnih turističkih proizvoda razvijaju daljnje brendiranje cijele destinacije. Pod brendom se podrazumijeva ono što nas čini različitim od drugih, odnosno prepoznatljivim kod drugih", pojašnjava Babić, pojašnjavajući kako brendiranje turističkih destinacija donosi povećanje broja dolazaka i noćenja turista, veće prihode, veću prepoznatljivost na tržištu.

Naglašava kako je u svijetu prepoznata gostoljubivost stanovnika naše zemlje.

"Kaže se kako je zadovoljan gost najbolji gost jer će on onda svoje zadovoljstvo prenijeti i drugima i time širiti pozitivne informacije o turističkoj destinaciji. Na brendiranju se treba neprestano raditi i ono se treba razvijati paralelno s pružanjem usluga", kaže Babić.

Ono što popravlja turističku sliku države i predstavlja mamac za turiste svakako su turistički sadržaji i kvalitetne promocije.

Babić, tvrdi kako se svake godine radi na osmišljavanju novih turističkih proizvoda, posebice na planinama u vremenu kada nema snijega jer planinski turizam nudi obilje mogućnosti s novim turističkim sadržajima.

U cilju razvoja turizma Ministarstvo ima svoje nadležnosti propisane zakonom, među koje spada i godišnje davanje poticaja izravnim pružateljima usluga u turizmu, odnosno Ministarstvo stvara administrativni okvir, unutar koga djeluju turistički djelatnici.

"Dobra je saradnja ostvarena s međunarodnim organizacijama, kao UNWTO, JICA, USAID, UNDP. U FBiH dobra je saradnja ostvarena s UHR BiH, UTA BiH, turističkim zajednicama te kantonalnim ministarstvima gdje svi unutar svojih ingerencija ostvarujemo suradnju s izravnim davateljima usluga", kaže Babić, naglašavajući kako se turizam ne može promatrati odvojeno unutar neke turističke destinacije ako nema dobre regionalne suradnje. Ističe, kako savremeni turista želi vidjeti što više u što kraćem vremenu, pa tako, primjerice, kad posjeti Dubrovnik želi posjetiti i Mostar, Međugorje, Sarajevo. Smatra kako je ovdje prekogranična saradnja od velike važnosti, tako da je dobra saradnja ostvarena s Hrvatskom, Crnom Gorom i Srbijom, a činjenica je kaže kako upravo iz susjednih zemalja dolazi najveći broj turista.

E.Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti