Prijedorčanka na tržište plasirala likere REINA koji oslikavaju karakter žene

09.03.2020. 09:58 / Izvor: Akta.ba
Prijedorčanka na tržište plasirala likere REINA koji oslikavaju karakter žene

Kod je izbora sirovine u pitanju Kantar nam je kazala da su i u tom segment vodili posebno računa te su bili vrlo pažljivi i izbirljivi.

Najveći prerađivač voća u Bosni i Hercegovini i najveći proizvođač voćnog destilata u Evropi, kompanija Prijedorčanka AD iz Prijedora, nedavno je tržištu predstavila novu liniju proizvoda.

Riječ je o voćnim likerima sa četiri različita okusa, simbolično nazvanim REINA.

Bogdana Kantar, marketing menadžer u ovoj kompaniji za Akta.ba je kazala da je poslije Gazdine rakije, bio veliki izazov pripremiti novu liniju proizvoda koja kvalitetom može da parira njihovom, sad već izgrađenom brendu.

"Moramo priznati da je ovo bio izazovan poduhvat, trebalo je izbaciti nešto novo a da parira našem izgrađenom brendu i kvaliteti. Iz tih razloga, pomno i detaljno smo prilazili svakoj fazi razvoja, nismo žurili, radili smo mnoge analize, kako bismo za rezultat dobili finalni proizvod sa kojim ćemo se ponositi i odvažno stati iza njega, i tako su nastali naši novi proizvodi, voćni likeri REINA", rekla je Kantar.

Kako je kazala cijeli sadržaj je pažljivo biran, sa destilatima i koncentrisanim sokovima koje, takođe, prave u svojoj fabrici u Prijedoru.

"Četiri okusa koja su stvorena, pomno su birana kako karakter niti jedne žene ne bi bio zapostavljen, pa tako imamo višnju, borovnicu, jabuku i breskvu. Obzirom da se ženski tim potpisuje iza brenda, cilj je bio da se naglasak stavi na značaj i položaj žena u današnje vrijeme, pa tako svaki od četiri likera oslikava ženu sa svim svojim predivnim karakteristikama, vrlo često u zavisnosti od njenog raspoloženja", pojašnjava Kantar.

Tako je jabuka namijenjena ženi kada se osjeća pravična u borbi za mir i pravdu, borovnica ženi, kada je prije svega svoja i neukrotiva, višnja za trenutke kada želi da dominira i ima potrebu da stvari uzme u svoje ruke, dok je breskva namijenjena ženama kada su sanjive i romantične.

Kod je izbora sirovine u pitanju, Kantar nam je kazala da su i u tom segment vodili posebno računa te su bili vrlo pažljivi i izbirljivi.

"Vodimo računa o kvalitetu sirovine, ne samo za spomenuti brend već kroz sve naše proizvode, jer to je dokaz naše kvalitete, pa se tako i trudimo da što više kupujemo od domaćih proizvođača. Pretežno sirovinu nabavljamo sa našim terena, sa dopunom sirovine iz zemalja regiona", kazala je.

Iz podrške svim ženama koje magično žongliraju između svakodnevnih obaveza, fabrika za preradu voća “Prijedorčanka“, odlučila se za proizvodnju novog likera Reina, prvenstveno sa ciljem da stvore nešto posebno i unikatno za ženu.

"Ako je nektar prema grčkoj mitologiji bio piće bogova, Reina likeri su pića današnjih kraljica – savremenih žena, koje se svakodnevno dostojanstveno bore na različitim frontovima. Stvorili smo kraljevski napitak takvog imena – REINA likeri, za sve majke, sestre, prijateljice i kćerke, koje su u životima svojih najbližih zaslužile ovu laskavu titulu – titulu kraljice", rekla je Kantar.

Nova proizvodan linija po svemu se odiše posebnošću, tako je i sa izgledom boca i etiketa. Kako Kantar kaže cijeli proces razvoja radio je projektni tim unutar firme, a za vizuelni identitet su, nakon dugo biranja, izabrali eksternu saradnicu koja je na prvu, kako kaže, kliknula sa njihovom vizijom.

"Poklopile su nam se energije i pogledi, pa smo došli do grafičkog rješenja koji je u potpunosti odgovarao onome što smo i zamišljali. Selma Operhal je grafička dizajnerica iz Sarajeva sa 15-ak godina radnog iskustva, koja je završila sarajevsku Akademiju likovnih umjetnosti, odsjek Produkt dizajn. Bila je angažovana u različitim marketinškim agencijama, ali zadnjih desetak godina radi kao freelancerka u oblasti grafičkog dizajna", kaže Kantar.

Ovi zanimljivi likeri dostupni su tržištu. Kantar kaže da trenutno rade na razvoju cijelokupne prodajne mreže, te se nadaju se da će likeri uskoro svoje mjesto naći u svim maloprodajnim i veleprodajnim objektima u BiH

"Za sada se naši likeri mogu kupiti u objektima Frutela, Šamon, Tropic, Krajiške kapi i AS marketi, a u pregovorima su i Mercatorom, Bingom i drugim većim trgovačkim lancima u našoj zemlji", kazala je Kantar.

Ova kompanija nastavlja dalje u svom uspješnom razvoju. Kažu da imaju velike planove od širenja proizvodnog asortimana do uvođenja novih tehnika, vještina i trendova u svaki segment njihovog poslovanja.

Kompanija egzistira od polovine prošlog vijeka, kada je organizovano krenula u preradu najkvalitetnijeg krajiškog svježeg voća. Najranije godine rada obilježila je proizvodnja sušenog programa, prije svega sušene šljive uz dio programa voćnih destilata. Kasniji je asortiman značajno proširen i upotpunjen proizvodima sa četiri proizvodne linije, tako da smo svojim kupcima mogli ponuditi i voćne koncentrate, duboko zamrznuti program, voćne sirupe, osvježavajuće napitke i voćne rakije na koje su posebno ponosni.

Danas, kao vodeći proizvođač na našim prostorima, Prijedorčanka na godišnjem nivou prerađuje preko 27.000 t svježeg voća, a najznačajniji dio, oko 70 posto se preradi na liniji voćnih destilata.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti