Primorac: 4G signalom smo pokrili većinu općina u BiH

03.06.2020. 12:13 / Izvor: Večernji List
Primorac: 4G signalom smo pokrili većinu općina u BiH

Izvanredno stanje zateklo je sve, tako i telekomunikacijski sektor, ne samo kod nas, već i u cijelome svijetu, pa se brzo morala napraviti prilagodba u skladu s novim pravilima. 4G signalom smo pokrili većinu općina u BiH

Nakon gotovo dva i pol mjeseca rada u posebnim okolnostima uslijed pandemije koronavirusa, prošloga tjedna djelatnici HT ERONET-a vratili su se u svoje urede, na svoja radna mjesta, u „nove normalne“ okolnosti. Naravno, uz poštivanje svih preporučenih epidemioloških mjera, s naglaskom na fizičku distancu. O poslovanju HT ERONET-a za vrijeme pandemije, kao i očekivanjima i planovima za razdoblje koje slijedi, za Večernji list govorio je predsjednik Uprave Vilim Primorac.

Izvanredno stanje zateklo je sve, tako i telekomunikacijski sektor, ne samo kod nas, već i u cijelome svijetu, pa se brzo morala napraviti prilagodba u skladu s novim pravilima. 

Po riječima predsjednika Uprave HT ERONET-a Vilima Primorca, jasno je, kaže, što se poslovanja u ovom razdoblju tiče, kako rezultat, uslijed krize, neće biti kakav se očekivao. 

Izvjestan je pad prihoda, no mjere koje se poduzimaju ili se planiraju poduzeti imaju za cilj stabilizirati poslovanje. Jasno je, kaže Primorac, da je cijeli gospodarski sektor u problemima, no uloga koju HT ERONET ima u bh. društvu kao partner i pružatelj brojnih usluga, s naglaskom na digitalizaciju čiji je jedan od važnih nositelja, ostavljaju razlog za optimizam. 

Prema njegovim riječima, posljedice pandemije i u telekomunikacijskom sektoru (kao, uostalom, u gotovo svim područjima) neće biti tako lako ublažiti te je neophodna sinergija svih: i politike, i vlasničkih struktura, javnog i gospodarskog sektora, regulatora, naravno – i korisnika, zaposlenika, društva u cjelini, kako bi se zajednički nadišli svi problem koje je pandemija prouzročila. 

U HT ERONET-u je, praktično, preko noći, došlo do potpune promjene načina poslovanja: komunikacija seli online, uvodi se rad od kuće, interni procesi se digitaliziraju, većina prodajnih mjesta se zatvara ili im se mijenja/skraćuje radno vrijeme. Na jednoj strani bio je izazov poslovanja u novim okolnostima (od kuće), a istodobno je trebalo osigurati kapacitet mreže, ali i visoku razinu kvalitete i dostupnosti usluga. Mnoge planirane aktivnosti i kampanje su zaustavljene, trebalo se u potpunosti okrenuti novonastaloj situaciji.

Primorac naglašava kako je u poduzeću, na samome početku izvanrednog stanja, odlukom Uprave, formiran Tim za koordinaciju krizne situacije, te se nastojalo, što brže i učinkovitije, odgovoriti svim izazovima. 

"Na početku ove krize, dok nitko od nas nije znao s čim se suočava, na prvome mjestu bila nam je sigurnost naših zaposlenika i njihovih obitelji. S tim u vezi odmah smo poduzeli sve mjere zaštite, u vrlo kratkome roku organizirali rad od kuće za većinu zaposlenika, omogućili VPN pristup, osigurali prijenosna računala. Nabavili smo sva potrebna zaštitna sredstva, sredstva za dezinfekciju, dezinficirali sve urede i radne površine. Brzo smo se prilagodili novome načinu poslovanja, organizirali rad, prilagodili niz internih i eksternih procedura i krenuli u izazov.  Naravno, cijelo vrijeme mislili smo i na naše korisnike. Kako njima osigurati kvalitetnu i pravodobnu uslugu u novonastalim okolnostima, bilo je jedno od glavnih pitanja. Tu je bio i naš odnos prema zajednici, društvu… Sve resurse stavili smo na raspolaganje mjerodavnim institucijama u svrhu prenošenja poruka i obavijesti, a u vezi sa zaustavljanjem pandemije. Moram naglasiti da sam iznimno ponosan na sve naše djelatnike –kako one na „prvoj crti“ – u prodaji, na terenu, tako i one koji su savjesno i odgovorno obavljali svoj posao od kuće ili iz svojih uredskih prostorija te bih iskoristio i ovu prigodu i zahvalio im na razumijevanju, odgovornosti i discipliniranosti", navodi on.

Napominje da su  iznimno zadovoljni dinamikom projektnih aktivnosti tako da već od početka ove godine 4G (4G+) signal imaju prisutan u većini općina u BiH. Uz kontinuitet radova na terenu, kvaliteta i dostupnost mreže i usluga, nastavit će se poboljšavati iz tjedna u tjedan. Sasvim sigurno će, kaže, uvjete definirane licencijom ispuniti mnogo ranije nego što je to predviđeno.

"U 2020. godini nastavljamo intenzivno raditi na modernizaciji i širenju 4G (4G+) mreže zajedno s našim tehnološkim partnerom Ericssonom Nikolom Teslom. Zahvaljujući implementiranoj opremi radijskog sustava koja je u istom trenutku i „5G-ready“ i „IoT-ready“, HT Eronet će imati mogućnost brzog i jednostavnog prelaska na 5G tehnologiju", ističe Primorac.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti