Vijesti

ProCredit Bank donosi informacije o kreditima u edukativnoj brošuri "Kako razgovarati s bankom?"

25.03.2009. 13:14 / Izvor: eKapija.ba

ProCredit Bank u ovoj sedmici nastavlja s Danima transparentnosti širom Bosne i Hercegovine. Cilj projekta je približiti bankarsko poslovanje i učiniti ga razumljivim građanima naše zemlje. U brošuri "Kako razgovarati s bankom?" dosta pažnje je posvećeno uslugama kreditiranja. Čitaoci mogu pronaći informacije o vrstama kredita na raspolaganju, troškovima koji su vezani za kredit, osiguranju kredita, procesu odobrenja kreditnog zahtjeva, ali i korisne savjete o tome kako se ponašati u slučaju da dođe do problema sa otplatom kredita.

"Kreditiranje je recipročan odnos banke i klijenta. Banka klijentu daje na raspolaganje novac koji on otplaćuje uz naknadu. Zvuči jednostavno, ali je presudno da obje strane razumiju koja su pravila ovog odnosa, te raspolažu svim relevantnim informacijama pri stupanju u kreditni odnos. Važno je da obje strane isti odnos razumiju kao partnerski, te redovno informišu jedna drugu o svim eventualnim promjenama koje mogu nastati", izjavio je Senad Redžić, izvršni direktor banke.

U brošuri su naglašeni parametri koje klijenti trebaju razmotriti prije donošenja odluke o uzimanju kredita. Također, brošura donosi i najvažnije stavke na koje klijenti trebaju obratiti pažnju prilikom potpisivanja ugovora o kreditu, npr. da li je utvrđena fiksna ili varijabilna (promjenljiva) kamatna stopa. Građani trebaju obratiti pažnju i na obaveze koje se odnose na neka druga plaćanja (provizije za redovni monitoring kredita i ostale troškove), te obezbjeđenje i uvjete naplate kredita.

Povodom izdavanja brošure, Dragan Doko, ombdusman za zaštitu potrošača u BiH, je izjavio "Zbog složenosti financijskih usluga, ponekad potrošač i kada dobije pravu informaciju, teško ju razumije. Pravilna i dosljedna primjena edukacije o financijskim uslugama potrošača doprinijela bi efikasnijoj zaštiti ekonomskog interesa potrošača, kao i zaštiti njihovih temeljnih prava definiranih Zakonom o zaštiti potrošača".

Brošura sadrži veliki broj savjeta vezano za bankarske usluge, stoga pozivamo građane da uzmu svoj primjerak ove brošure u jednoj od 45 poslovnica ProCredit Bank, te iskoriste priliku da pitaju u vezi svih potrebnih informacija i nedoumica.

ProCredit Bank se zahvaljuje Evropskom fondu za jugoistočnu Evropu (EFSE) na podršci, koja je omogućila da brošura "Kako razgovarati s bankom" bude dostupna što većem broju građana u BiH, navodi se u saopćenju.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti