Promocija svjetskih specijaliteta: Na 2. Foodiniju predstavio se 21 izlagač

10.03.2015. 14:25 / Izvor: eKapija.ba
Promocija svjetskih specijaliteta: Na 2. Foodiniju predstavio se 21 izlagač
OTVORI GALERIJU

Na jednom mjestu okupljeni restorani, vinarije, proizvođači kafe i čaja, kolača i peciva, te proizvođači domaćeg piva, tjestenine, medenjaka.

Drugi festival dobre hrane pod nazivom "Foodini good food fest" organizovan je danas u prostorijama Unitica u Sarajevu s ciljem promocije dobre hrane i kvalitetnih proizvoda, a na jednom mjestu okupio je restorane, vinarije, proizvođače kafe i čaja, kolača i peciva, te proizvođače domaćeg piva, tjestenine, medenjaka.

Kako je za Poslovni portal eKapija.ba izjavila PR Foodini good food festa Jovana Sladoje, na festivalu se predstavio 21 izlagač sa svojim proizvodima i specijalitetima.

"Na prvom festivalu, održanom u decembru bilo je duplo manje izlagača, što je dokaz da smo Foodini good food fest već postavili na viši nivo. Festival je veoma važan za bh. turizam i ekonomiju, jer nastojimo upoznati domaće ugostitelje sa domaćim proizvođačima hrane i time formirati čvrstu bazu na kojoj će se temeljiti i dalje razvijati gastronomska ponuda u BiH", objasnila je Sladoje.

Osim domaćih proizvoda, posjetioci su probali i specijalitete internacionalnih kuhinja za koje su se pobrinule ambasade Francuske i Indonezije u BiH.

Udruženje kuhara BiH također je pripremalo specijalitete za posjetioce festivala.

Pozitivni utisci izlagača

Manager u firmi MCI, Alen Konaković kazao je da je firma MCI zastupnik i vlasnik Vinarije Zadro i Mljekare Livno, a na festivalu se predstavila vrlo kvalitetnim vinima.

"Vinarija Zadro trenutno je najkvalitetnija vinarija u BiH. Na takmičenju u Londonu, koje je organizirano prošle godine, Vinarija Zadro je od 14.500 takmičara osvojila drugo mjesto odnosno srebrenu nagradu u bijelim vinima, a to je bilo za vino 'CZ Žilavka'. Upravo domaćim kupcima trenutno nudimo najkvalitetnije vino, a posjetioci mogu degustirati i uvjeriti se", rekao je Konaković.

Brand manager firme AM Prima Company, Harun Omić spomenuo je da je firma poznata po svom brendu "Prima kafa", koji već 19 godina svoje proizvode plasira na tržište BiH.

"Današnji sajam hrane ima mnogo veći značaj od samog izlaganja, jer posjetioci mogu vidjeti da bosanska kafa, kao brend prati trendove 21. stoljeća i da zaslužuje posebno mjesto u svakoj kuhinji. Mislim da nema nijedne kuhinje u BiH da nećete u njoj naći bar jednu teglicu kafe", naveo je Omić.

Senior advisor u firmi Superior group Damir Pašalić kazao je da ova kompanija posjeduje malu vinariju u Čitluku i mljekaru u Livnu, a bavi se isključivo organskom proizvodnjom.

"U svom asortimanu nudimo sušene patlidžane, ajvar, organske sireve, posebne paprike punjene sirom, zreli livanjski sir, te dvije vrste vina – žilavka i blatina. Zadovoljni smo učešćem na današnjem sajmu, odziv je dobar, a ponešto se i proda", rekao je Pašalić.

Domaći deserti i čajevi

Vlasnik firme Gusto e Sapore Denijal Ahmetović rekao je da njegova firma drugi put učestvuje na Foodini festu.

"Izuzetno smo zadovoljni učešćem, a predstavili smo se sa kolačima, te najnovijim brendom, deserti u čašama, koje možete naći u trgovačkim centrima Bingo i Konzum, te u kafićima i drugim ugostiteljskim objektima širom BiH. Radi se o 100 posto domaćem proizvodu, sve namirnice su domaćeg porijekla i sve je ručni rad. Trenutno izložene proizvode ne izvozimo, namijenjeni su domaćem tržištu", izjavio je Ahmetović.

Dodao je da njegova firma izvozi u zemlje EU, odnosno na tržišta Austrija i Holandije, te Švicarske i da zapošljava 105 radnika.

Osnivač i direktor firme Plantago Aleksandar Vukmirović kazao je da na festivalu kontinuirano komunicira sa kupcima i sluša njihova mišljenja o proizvodima.

"Festival je izuzetno zanimljiv, a na njemu osluškujemo zahtjeve kupaca, na primjer ako smo prestali proizvoditi neki čaj, a oni ga traže. Trenutno naše proizvode možete naći u DM-u i Konzumu, uglavnom prodajemo na domaćem tržištu, a izvozimo u Crnu Goru. Velike su prepreke za izvoz čaja u Hrvatsku i Srbiju, a uopšte nema podrške državi izvoznicima čaja", pojasnio je Vukmirović.

Posjete Mostaru, Banjaluci i Tuzli.

Sladoje je izjavila da je u planu širenje Foodini good food festa u druge gradove u BiH.

"Planiramo da festival postane tradicija. Već na proljeće planiramo posjetiti Mostar, a na ljeto i jesen Banja Luku i Tuzlu", dodala je Sladoje.

K.S.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti