Prva konferencija LUK & Mitsubishi Electric klima uređaja

14.05.2018. 09:34 / Izvor: Akta.ba
Prva konferencija LUK & Mitsubishi Electric klima uređaja
OTVORI GALERIJU

U sklopu konferencije bilo je govora o cijelom sistemu Mitsubishi Electric klima, načinu funkcionisanja, kao i o toplotnim pumpama.

Kompanija LUK Sarajevo održala je prvu konferenciju Mitsubishi Electric klima uređaja u Sarajevu, sa ciljem predstavljanja kvaliteta Mitsubishi Electric klima uređaja, upoznavanja tržište, te upoznavanja majstora sa kvalitetom i onim šta znači imati Mitsubishi klimu u svom domu.

"LUK je ponosni i ovlašteni distributer za Mitsubishi Electric klima uređaja i velika nam je čast što smo okupili oko 200 učesnika iz segmenta klimatizacije na jednom mjestu. Kompanija LUK je među prvim kompanijama u BiH koja je organizovala jedan ovakav događaj, sa ciljem dodatne edukacije majstora u ovom području sa novitetima za naše tržište koje donosi brend kao što je Mitsubishi Electric. Ponosni smo što su stručnjaci iz ovog područja prepoznali kvalitet brendova LUK i Mitsubishi Electric i odazvali se u ovako velikom broju", kazala je Adnana Skrobanović, menadžer marketinga za LUK grupu, i dodala da su svi učesnici konferencije dobili Certifikat za ovlaštenog montažera Mitsubishi Electric klima uređaja.

Prilikom otvorenja konferencije Kenan Avdagić, izvršni direktor LUK kompanije istakao je kako im je cilj zadovoljiti kupce i tržište, što postižu kvalitetom.

"Trudit ćemo se i dalje da budemo najbolja podrška instalaterima, te da budemo prva firma koja će pružati cijeli servis, podršku, te proizvode", dodao je Avdagić.

Ismir Kurtović, Menadžer prodaje LUK kompanije je tokom konferencije predstavio poslovanje kompanije kao jednog od lidera na tržištu savremene opreme za klimatizaciju i ventilaciju.

Dodao je da prema njihovim istraživanjima, sve više potrošača traži kvalitet, te da kupuju kvalitetniju robu, što podrazumjeva Mitsubishi brend.

"Kompanija LUK ima šest poslovnica i to u Visokom, Mostaru, Banjoj Luci, Tuzli te dvije poslovnice u Sarajevu. LUK grupu čini 195 uposlenih, konstantno radimo na edukaciji, druženjima, novitetima, te uvijek želimo dati rješenja za kupce. Cilj kompanije LUK je graditi partnerske odnose s kupcima", kazao je Kurtović.

Dodao je da imaju i 12 komercijalista, koji pokrivaju područje cijele BiH, odnosno ona područja gdje nemaju svoju poslovnicu. Trenutno razvijaju aplikaciju za smart telefone, kojom se pristupa šifrom preko koje se može imati uvid u narudžbe, te druge novitete.

Prošle godine su postali i članica EDT grupacije europskih firmi koji se bave klimatizacijom i grijanjem, čime su proširili svoja znanja, iskustva i potencijalnu mogućnost za saradnju.

U sklopu konferencije bilo je govora o cijelom sistemu Mitsubishi Electric klima, načinu funkcionisanja, kao i o toplotnim pumpama koje Mitsubishi Electric ima, a koje je predstavio Amel Kopić, Voditelj odjela projekata i ključnih kupaca LUK.

 

 

"Mitsubishi Electric je jedna vrlo specifična japanska firma, a ono po čemu se Mitsubishi Electric izdvaja na tržištu je to što je najveći izumitelj kompletne branše, odnosno, ono što izmisle pomaže krajnjem kupcu, a drugi nastoje pratiti tek nakon nekoliko godina. Iz tog razloga interesantno je i to što je Mitsubishi vlasnik Guinnessovog rekorda", kazao je Kopić.

Istakao je da je Mitsubishi Electric najdugovječniji brend na planeti u domenu klima uređaja koji imaju ventilatore sa unakrsnim protokom zraka.

"Danas su klima uređaji dosta razvijeni, ali ono što je cilj svake firme koja se bavi klimatizacijom je da pokuša prirodno strujanje zraka prenijeti u našu prostoriju. Mitsubishi Electric je lider u tome gdje nude klimu sa najboljom imitacijom strujanja prirodnog zraka u prostorije", dodao je Kopić.

Naveo je još i druge prednosti Mitsubishi Electric klima uređaja, te istakao kako su Mitsubishi klima uređaji na tržištu veoma traženi, te prepoznati kao vodeći brend.

"Naše klima uređaje kupuju energetski osvješteni kupci koji prepoznaju energetsku efikasnost uređaja i koji su odgovorni prema okolini", rekao je Kopić.

Na konferenciji su prezentirani proizvodi, njihova kvaliteta, kao i saradnja sa svim frigoristima na teritoriji BiH sa kojima je cilj pojačati tržišno učešće u domenu visokoenergetski efikasnih klima uređaja i doprinijeti očuvanju okoliša na svojstven način.

M.R.R.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti