pUNA života - nova promotivna kampanja TZ Bihać

15.06.2020. 07:53 / Izvor: Akta.ba
pUNA života - nova promotivna kampanja TZ Bihać

pUNA života je kampanja koja je trenutno namijenjena prvenstveno domaćem tržištu.

Turistička zajednica Grada Bihaća predstavila je promotivni projekat pod nazivom "pUNA života" usmjeren na predstavljanje turističkih atributa koje Bihać nudi svojim gostima, poput prekrasne prirode, bogate ponude REKREATIVNIH, AVANTURISTIČKIH I ADRENALINSKIH, ali i relaksirajućih AKTIVNOSTI na otvorenom, kao i ponude kulturnih, tradicionalnih i urbanih ljetnih sadržaja u samom gradu uključenih u program kalendarskog bihaćkog ljeta. 

"pUNA života" je kampanja koja je trenutno namijenjena prvenstveno domaćem tržištua s kojom se želi podsjetiti potencijalne goste na atraktivne domaće destinacije i mogućnost da opet putujemo i otkrivamo neistražene predjele s naglaskom na vlastitu zemlju - prvenstveno grad Bihać", kaže direktor Turističke zajednice Grada Bihaća, Armin Amidžić. 

Prednost destinacije Bihać upravo i jeste ta što smo i prije pojave pandemije bili destinacija kvalitetnog, a ne masovnog turizma gdje se svakom gostu poklanja posebna pažnja, nudi osjećaj sigurnosti, privatnosti i brige. Dodamo li na to čist zrak, nezagađenu prirodu i aktivnosti u manjim grupama ljudi koje se baziraju upravo na prirodi, onda to danas moramo još jasnije ponuditi svim potencijalnim posjetiteljima. 

Mnoge vikendice za odmor, turistička naselja, seoska domaćinstva, hoteli manjeg kapaciteta, kampovi uz ponudu Nacionalnog parka Una su okosnica turističke ponude grada Bihaća i ove godine imaju veliku priliku, jer će se sigurno tražiti mjesta s manje ljudi, mjesta gdje imate potpuni mir i privatnost što našoj destinaciji daje prednost i odgovara uvjetima koji su trenutno traženi na tržištu.

Koncept “pUNA života” razvila je Turistička zajednica Grada Bihaća, u saradni s Adnanom Suljkanovićem, Akademskim grafičkim dizajnerom, dok je za produkciju zadužen studio LegeArtis iz Bihaća. 

Koncept pet promotivnih dvojezičnih videa s kojim se destinacija želi promovirati u vremenskom razmaku od pet mjeseci zaokružit će turističku ponudu grada Bihaća i motivirati ljude da posjete Bihać i njegovu okolinu

pUNA života!, pUNA adrenalina!, pUNA tradicije!, pUNA kulture!, pUNA zabave!

Druga faza komunikacije bit će prema regionalnim, ali i stranim tržištima koja će uslijediti u postsezoni kada kreću pripreme za turističku sezonu 2021 od koje se očekuje postepen oporavak turističkog tržišta, i zato će biti potrebni dodatni napori turističke zajednice da pruži potrebnu podršku oporavku. 

U promotivnu kampanju uključeni su i članovi turističkog klastera Unasana koji ostaju pozitivni i ne žele odustati od namjere da zajedničkim radom i koordiniranim djelovanjem predstave i promoviraju destinaciju te ponude najvrijednije i najbolje što Bihać ima za ponuditi.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti