Rimac preko Fejsa traži suosnivača hardverskog startupa za svjetsko tržište

27.08.2014. 13:44 / Izvor: Poslovni dnevnik
Rimac preko Fejsa traži suosnivača hardverskog startupa za svjetsko tržište

Izumitelj najbržega električnog automobila na svijetu Mate Rimac prvi je u Hrvatskoj javno, i to putem Facebooka, odlučio potražiti suosnivača i voditelja svojega novog startupa.

Dok je u Hrvatskoj već nekoliko godina uobičajeno tražiti menadžere i direktore oglasima preko interneta, izumitelj najbržega električnog automobila na svijetu Mate Rimac prvi je u Hrvatskoj javno, i to putem Facebooka, odlučio potražiti suosnivača i voditelja svojega novog startupa, piše Poslovni.hr.

Rimac kaže da je jako zadovoljan odzivom. "U tri dana javilo mi se gotovo 40 kandidata od kojih polovica zadovoljava kriterije tako da prve razgovore s njima planiram već ovaj tjedan", kaže Rimac. Objašnjava da će novi startup razvijati i prodavati novi proizvod u području potrošačke elektronike, što može značiti sve od računala do stroja za pranje rublja. Ističe da zasad ne želi precizirati o čemu je riječ. "Mogu reći tek da je po srijedi ideja mog prijatelja, cijena proizvoda u maloprodaji bi bila niža od 100 dolara i namijenjen je svjetskom tržištu", pojašnjava Rimac. Navodi da će on financirati prvu fazu razvoja startupa, odnosno izradu koncepta, dok je plan preostala sredstva skupiti crowdfundingom.

Uz to, nekoliko njegovih inženjera spremno je sudjelovati u projektu, a svi bi, jednako kao i budući suosnivač, dobili vlasnički udio u startupu. Ivo Špigel, suonivač Zagrebačkog inkubatora poduzetništva kaže da je u startup zajednici u inozemstvu uobičajeno tražiti suonivače preko interneta s obzirom  na to da je teško ekonomistu naći programera i obrnuto. "U Hrvatskoj to nije uobičajeno jer se takvi ljudi obično traže u krugu prijatelja i poznanika, ali i kod nas ti novi trendovi polako dolaze", kaže Špigel. Hermes Arriaga, voditelj zagrebačkog The Inkubatora, kaže da je Rimac postao javna osoba, što mu je omogućilo da izravno komunicira s potencijalnim suosnivačima.

"Odličan potez, vjerujem da je to budući standard u biznisu u Hrvatskoj, jer poduzetnici traže prave partnere, a ti nerijetko nisu u krugu njihovih prijatelja već u krugu njihovih posjetitelja na društvenim mrežama", zaključuje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti