RMU Kakanj ugovorio izgradnju pretovarnih sistema: U transport uglja uloženo 9,37 mil. KM

05.10.2009. 12:26 / Izvor: eKapija.ba
RMU Kakanj ugovorio izgradnju pretovarnih sistema: U transport uglja uloženo 9,37 mil. KM

Rudnik Kakanj i Engineering Dobersek GmbH Mönchengladbach su 01.10.2009. godine potpisali ugovor o izgradnji Postrojenja za prijem, pripremu i utovar uglja u vagone na Površinskom kopu Vrtlište. Ukupna vrijednost ugovora je 9.373.474,69 KM. Na poslovima izgradnje Engineering Dobersek će koristiti 70 odsto roba i usluga domaćih izvođača, saopćio je Ured za informisanje RMU Kakanj.

Rok za izgradnju pretovarnog sistema je 15 mjeseci od dana potpisivanja ugovora.

Puštanjem u rad ovog postrojenja Rudnik mrkog uglja Kakanj će imati vlastiti dizel željeznički transport uglja od Površinskog kopa do Termoelektrane Kakanj. Izgradnjom dionice autoputa na realaciji Dobrinje – Kakanj mijenjaju se trenutni uslovi kamionskog transporta i naraušavaju se osnovni principi harmoničnog okolinskog razvoja na realaciji autoputa od Kaknja do Visokog. Naime, puštanjem u rad dionice autoputa Dobrinje-Kakanj prazni kamioni koji transportuju ugalj mogu se uključivati na autoput tek u Visokom.

Sa ciljem uvođenja tehnički, bezbjedonosno, ekonomski i ekološki prihvatljivijeg koncepta Rudnik Kakanj je početkom ove godine intenzivirao investicijske aktivnosti na izgradnji pretovarnog sistema. Raspisan je međunarodni tender, odabran je najpovoljniji ponuđač i realizovano potpisivanje ugovora. Investiciju je odobrio i Nadzorni odbor Rudnika Kakanj, navode iz RMU Kakanj.

Ovo je najveća investicija u Rudniku mrkog uglja Kakanj u posljednjih nekoliko decenija. Njenom realizacijom očekuje se smanjnje troškova transporta i zadovoljstvo mještana u području sadašnjeg kamionskog transporta uglja.

Generalni direktor Rudnika Mirsad Jašarspahić ovim povodom je izjavio: - "Pretovarni sistem nije samo investicija u proizvodni proces, to je investicija koju građani Kaknja dugo očekuju kako bi se smanjile posljedice koje u naseljenim mjestima izaziva kamionski transport uglja. Ovo je investicija u bolji i jeftiniji transport, investicija u poboljšavanje kvaliteta života i osiguravanje značajnog posla za lokalne izvođače kroz inžinjering, građevinske, mašinske i elektro poslove.Godinama je vladalo uvjerenje da ovaj objekat nikada neće biti izgrađen. Potpisom ugovora o njegovoj gradnji definitivno su otklonjene takve pretpostavke".

Tehnički direktor Engineering Doberseka gospodin Michael Rütten je rekao: - "Na tržištu BiH radimo deset godina. Značajne poslove smo odradili u termoelektranama Tuzla i Kakanj. Sve naše tehničko tehnološke linije zajedno sa partnerima koje imamo na lokalnom nivuo mogu odgovoriti ovom projektu. Više puta smo analizirali radove i rokove tako da garantiramo izgradnju u periodu od 15 mjeseci. Imamo pouzdane lokalne partnere, a sa kakanjskim Rudstrojem smo odradili niz poslova na evropskom i svjetskom tržištu, tako da je to dodatna garancija za poštivanje rokova i kvaliteta u izgradnji ovog sistema".

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti