al
Sajam Interio: 36 godina sajma, dobre promocije i poslovnih šansi

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Sajam Interio: 36 godina sajma, dobre promocije i poslovnih šansi

14.03.2019. 14:02 / Izvor: Akta.ba

Sajmovi namještaja poput Interio sajma, privlače mnogo pažnje kako izlagača tako i klijenata i zasigurno su poligon za dobru promociju i bolje poslovne šanse, slažu se u tome i organizatori i izlagači.

Očekivanja za ovogodišnji 36. sajam po redu su da posjećenost bude čak veća od prošlogodišnje koja je privukla preko 20 hiljada zainteresiranih posjetilaca, od kojih je veliki broj postao kupcem.

"Svakako da mi je čast što je Centar Skenderija po 36-ti put organizator i što se, od 1988 godine, baš ovdje, organizira ovakav sajam. Iz godine u godinu, kao domaćini, pravimo određene pomake i zaista je zadovoljstvo predvoditi sajam koji je jako važan za BiH jer je drvna industrija jedna od najvažnijih i najprosperitetnijih grana u BiH.", kaže Amer Kapo, direktor KJP Centra „Skenderija“ za Akta.ba.  

Kapo naglašava da je ovaj Sajam, svake godine, jako pozitivna promocija i za Centar "Skenderija" i za same izlagače, a samim tim, neupitna prilika za poslovne mogućnosti. Posjetiocima, s druge strane, to je prilika da pronađu nešto za sebe i da se upoznaju sa novitetima iz ove djelatnosti na tržištu.  

Iako je period 2015. i 2016. godine bio svojevrsna faza slabijeg odziva izlagača i posjetilaca, čini se da je to od 2017. godine stvar zaborava.  

Među dugogodišnjim i vjernim izlagačima Sajma, Ećo Company prednjači u inventivnom i modernom dizajnu. Prije par dana su ostvarili ozbiljan kontakt i moguću saradnju sa italijanskim kompanijama koje traže potencijalne partnere i žele ostvariti zajednička ulaganja u zemljama trećih tržišta što je Ećo Company učinilo predvodnikom ovako važnih ino saradnji.

"Krajem aprila, predstavnici naše kompanije idu u uzvratnu posjetu kompanijama iz Italije zajedno sa predstavnicima Vanjskotrgovinske komore. Jako je važna uključenost Vanjskotrgovinske komore kao partnera koji je spreman ovu saradnju iskoordinirati i uvezati što cijelom projektu daje više ozbiljnosti. To su kompanije koje ostvaruju 4 milijarde prihoda godišnje i to bi bilo jako pozitivno za tržište i za BiH u cjelosti.", kaže Suhad Ećo za Akta.ba.

Ećo dodaje da je njegova kompanija svake godine imala pozitivne impresije i efekte samog sajma. Ove godine su tu podrškom, ne nažalost i izlaganjem, jer operativno nisu u mogućnosti uzeti učešće, zbog obaveza preuzetih ugovorom za 3. Sarajevo Walls 2019 sajam.

"Imamo jako velike ugovore koje sada trebamo ispoštovati i realizirati i preopterećeni su nam kapaciteti da se pojavimo na oba sajma u tako kratkom vremenu. Mi ostajemo vjerni Interio sajmu samo ove godine izlažemo u Zetri, na 3. Međunarodnom sajmu namještaja, uređenja enterijera i eksterijera, tehnike i prateće industrije 3. Sarajevo walls 2019.", pojašnjava Ećo.

Ovakvi sajmovi su prema riječima izlagača i organizatora dobro mjesto prevashodno za domaće izlagače kojima je učešće na domaćim sajmovima svojevrsna praksa za učešće na većim ino sajmovima.

Podsjećamo, Interio sajam je otvoren sve do 17.03.2019 godine od 10-19 sati, a svim zainteresiranim omogućen je besplatan ulaz.

N.K.

 

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti