Sarajevska Kovinoplastika sa novom upravom pred novim izazovima

25.01.2019. 07:41 / Izvor: Akta.ba
Sarajevska Kovinoplastika sa novom upravom pred novim izazovima
OTVORI GALERIJU

Kovinoplastika d.o.o. Sarajevo, nakon 23 godine poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine nalazi se pred novim poslovnim izazovima. 

Kovinoplastika d.o.o. Sarajevo, nakon 23 godine poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine nalazi se pred novim poslovnim izazovima. 

Radi se sestrinskoj firmi Kovinoplastike u Sloveniji, čija je osnovna djelatnost veleprodaja na cijelom području Bosne i Hercegovine okova za građevinsku stolariju (drvenu, plastičnu i aluminijsku) brenda ARX, sa pratećim repromaterijalima, zatim prodaja ALVEUS sudopera za domaćinstvo i ugostiteljstvo, ALVEUS kuhinjske nape, posude za otpatke, ALVEUS česme za sudopere i dopunski pribor.

U septembru prošle godine na čelo firme je imenovana Marina Sukno koja za bh. tržište u prvom planu ističe konsolidaciju tržišta i što bolji plasman okova ARX i branda ALVEUS.

"Okovi za prozore ARX imaju vrlo zavidan položaj na tržištu i cjenovno i kvalitetom. On je u rangu srednje cijene, a visoke kvalitete. Okov se može upotrijebiti na drvenim, PVC I ALU profilima. ARX posjeduje EU porijeklo, ta kao takav posjeduje potrebne izjave, certificate. Dodatno, on se može podijeliti na tri nivoa sigurnosti , STD, RC1 I RC2. Garancija na okovu ARX je 10 godina. Pored okova, tu je i ostali propratni  asortiman kao što su sudoperi ALVEUS koje uvozimo pod našim brendom", započinje razgovor za portal Akta.ba direktorica Sukno.

Govoreći generalno o plasmanu, direktorica Kovinoplastike ističe da su zadovoljni, te da imaju veliki potencijal u novim kupcima.

"Sama činjenica da određene regije nisu dovoljne pokrivene, naš potencijal vidimo u Hercegovini, RS-u i Unsko-sanskom Kantonu. To su prostori gdje sigurno možemo napraviti daleko bolje rezultate od dosadašnjih i to će biti naš cilj u narednoj godini", navodi ona.

Kada je riječ o klijentima, oni se mogu segmentirati u dva kanala prodaje – Okovi i Inox što su potpuno različiti kupci. 

 

"Neki od njih su Saplast, Ans Drive, Tibra, Herceg, Domavija u oblasti okova, dok je paleta kupaca sudopera raznolika, od salona namještaja gdje smo izloženi sa proizvodima, zatim preko malih samostalnih radnji koje dolaze u kupovinu i nabavku, do velikih projekata kada se rade aparatmanska naselja, stanovi sa gotovim kuhinjama", kaže Sukno, dodajući da iza njih stoji ime, kvalitet i garancija od pet godina na sve proizvode.

Također, rade sa dosta kompanija koje izvoze gotove proizvode, tj. gotov prozor u kojima se nalaze njihovi okovi, pa se na taj način nalaze i na tržištima Hrvatske, Francuske, Italije i ostalim tržištima Evropke unije.

Kada je riječ o širenju poslovanja, za sada imaju prostora da rastu na postojećem tržištu s obzirom da dolazi do modernizacije tržišta što uključuje nove marketinške aktivnosti koje moraju poduzeti kako bi pratili trenutne trendove.

"Cilj nam je prvenstveno izgraditi solventnost kompanije i održati je, napraviti rast jer je potencijal broja kupaca osnov za tržišno učešće. S druge strane, održati trend koji vodi rastu jer unazad tri mjeseca bilježimo značajan rast, pogotovo u segmentu ALVEUSA gdje su kupci pored sve konkurencije prepoznali da je on ne samo ime, već i kvalitet koji zadovoljava i najzahtjevnije kupce", naglašava naša sagovornica. 

U skladu s tim, planovi za ovu godinu su veliki, ali realno ostvarivi. 

"Već smo uradili strategiju marketing budgeta, u kojim ćemo segmentima posebno raditi, te koji su to alati koji nam mogu pomoći u nastupu na tržištu", dodaje ona. 

Napominje da u svom biznisu ne koriste vlastita sredstva za transport, već brzu poštu koja dodatno poboljšava njihovu učinkovitost i isporučivost prema kupcima je u roku 48 sati.

Trenutno je u toku uređenje izložbenog salona u poslovnoj zgradi, u izradi su novi paneli gdje će imati preko 50 izloženih artikala.

Firma raspolaže sa vlastitom poslovnom zgradom od 500m2, dva skladišna prostora površine 1.100m2, na zemljišnoj površini od 3.200m2.

 

Akvizija kompanija 

Kovinoplastika je prisutna u više zemalja, sa svojim sestrinskim firmama Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Rumunija, Poljska, Rusija. Proizvodnja se odvija u centrali Kovinoplastike Lož KJK.

Novi suvlasnik Kovinoplastike od nedavno je finski investicijski fond KJK koji radi na akviziciji ostalih jačih kompanija.  "Jedna od posljednih akvizicija koja je završena pred Novu godinu je kompanija Elan koja se bavi skijama, jedrilicama", kaže Sukno. Osim Kovinoplastike i Elana, ovaj fond je kupio Iskru ISD.

"Radi se o sinergiji kompaniji da jedna drugoj mogu proizvoditi dijelove", ističe Sukno.

S.B.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti