Sarajevski Ednil planira finansiranje kupaca Toyota viljuškara
U razgovoru za eKapija.ba Mesud Rizvo, direktor Ednila s ponosom ističe da zastupaju Toyotu koja je u autoindustriji poslije 70 godine prestigla General Motors, a u industriji viljuškara tj. unutrašnjeg transporta poslije 50 godina prestigla Linde.
Ednil d.o.o. Sarajevo je generalni zastupnik i serviser Toyota Material Handling za BiH najvećeg svjetskog proizvođača viljuškara. Inače, firma Ednil je bila 11 godina zastupnik Linde viljuškara koji je tada bio najveći svjetski proizvođač i sa kojim su imali 30% udjela na tržištu.
U razgovoru za eKapija.ba Mesud Rizvo, direktor Ednila s ponosom ističe da zastupaju Toyotu koja je u autoindustriji poslije 70 godina prestigla General Motors, a u industriji viljuškara tj. unutrašnjeg transporta poslije 50 godina prestigla Linde.
U ponudi ove firme su viljuškari do osam tona na plinski, električni i diesel pogon. Osim toga, rade i postprodaju, odnosno održavanje i servisiranje u toku garantnog roka, kao i izvan njega.
"Ono što je interesantno u industriji unutrašnjeg transporta je to da se na tržištu korisnici sve više žale na najam viljuškara, odnosno da li je u pitanju dugoročni ili kratkoročni najam. Mi smo se po tom osnovu spremili i na stanju imamo 20 viljuškara koje smo u mogućnosti da ponudimo kupcima", kaže nam Rizvo.
Prema njegovim riječima, u svijetu je dugoročni najam više zastupljen, dok je kod nas to kratkoročno na period od godinu dana. Ipak, u narednom periodu kaže, očekuju ekspanziju i u Bosni i Hercegovini po tom pitanju, budući da planiraju da pojačaju broj viljuškara za obje vrste najma.
"Ono što je kod nas vrlo bitno naglasiti i što se najviše prodaje su ručni paletari sa doživotnom garancijom, dok je kod drugih na godinu ili dvije. To je ta razlika između Toyote i ostalih brendova, što dokazuje da nismo slučajno prvi u svijetu, ali i u Bosni i Hercegovini gdje se vraćamo na lidersku poziciju", ističe on.
Budući da su sva kretanja u smjeru zaštite životne sredine u Evropi i svijetu se najviše prodaju i koriste električni viljuškari koji nemaju nikakvih izduvnih gasova i štetnih stvari za okolinu.
"Zbog zakonske regulative koja to još nije jasno definisala, kod nas se još uvijek mogu naći firme koje se bave prehranom, a koriste diesel viljuškare što je za krajnje potrošače strašno. Ipak, firme postaju svjesne toga, jer ono što nećemo sami prihvatiti, nametnuće nam Evropska unija", smatra on, dodajući da u tom smislu nastoje da sugerišu i utiču na krajnjeg kupca.
Kao primjer ekološki osviještene firme navodi Swisslion-Takovo koja zdravo razmišlja i koja u svom pogonu u Trebinju ima sve viljuškare na električni pogon.
Jedan prioritetnijih planova firme Ednil je da u narednom periodu animira banke, budući da im je cilj da krajnje kupce sami finansiraju.
"Navodim primjer Njemačke, gdje se kredit za viljuškar može dobiti sa kamatom od 4,2% ili 3,5%. Kad se to uporedi sa naših 9% kamate, ispada da BiH ima više novaca od Njemaca ili Šveđana, a nije tako. U tom smjeru, pregovaramo sa Toyotom i nadamo se da će nam izaći u susret", zaključuje on.
S.B.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.