Savremeni način poslovanja uz korporativne komunikacije
Savremeni način poslovanja izazovniji je nego ranije i zahtijeva od kompanija brzinu i fleksibilnost u djelovanju kao i praćenje potreba tržišta
Savremeni način poslovanja izazovniji je nego ikad ranije i zahtijeva od kompanija brzinu i fleksibilnost u djelovanju kao i kontinuirano praćenje potreba tržišta. Razvojem tehnologije, interneta i društvenih mreža, razmjena informacija postala je dinamična i neprekidna, a aktivna komunikacija kompanije sa svim interesnim grupama se podrazumijeva. Stoga, odnosi s javnošću, ranije definirani isključivo kao odnosi s medijima, danas preuzimaju komunikaciju i s ostalim javnostima, transformirajući se u korporativnu komunikaciju kao sveukupno upravljanje komunikacijama između kompanije i svih ključnih javnosti.
Ekspertiza Agencije ZPR u oblasti planiranja, realizacije i upravljanja korporativnim komunikacijama obuhvata slijedeće aktivnosti:
- Strateško planiranje komunikacija
- Upravljanje reputacijom
- Krizne komunikacije
- Društveno odgovorno poslovanje
- Odnosi sa medijima
- Interne komunikacije
- Treninzi i obuke iz oblasti komunikacija
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.