Senad Trnka, brand manager SEAT-a: Ovaj brend zaslužuje više pažnje u BiH

15.09.2014. 15:26 / Izvor: eKapija.ba
Senad Trnka, brand manager SEAT-a: Ovaj brend zaslužuje više pažnje u BiH

Senad Trnka, novi je SEAT Brand Manager za BiH. Preuzimanjem ove pozicije, pored unapređenja prodajnih rezultata veliki akcenat će staviti na imidž ove marke.

Senad Trnka, novi je SEAT Brand Manager za BiH. Preuzimanjem ove pozicije, pored unapređenja prodajnih rezultata veliki akcenat će staviti na imidž ove marke. U razgovoru za portal eKapija.ba prije svega ističe da ovaj brend zaslužuje mnogo više pažnje na našem tržištu. Shodno tome, njihove marketinške aktivnosti će biti usmjerene upravo u etabliranju specifičnosti ovog brenda, te atraktivnoj ponudi modela.

Po njegovima riječima, tržište novih vozila u BiH već par godina za redom ima stagnaciju. Realna ekonomska slika u državi, te ukupna kupovna moć stanovništa je na vrlo niskom nivou što direktno utiče i na prodaju novih automobila.

"Često pomislim da ekonomska kriza koja je zahvatila Evropu u Bosni i Hercegovini planira malo duže ostati jer za razliku od drugih Evropskih zemalja koje se već uveliko oporavljaju, kod nas ta kriza jednostavno dobija sve jači intenzitet. S toga, slobodno mogu reći da nivo prodaje novih vozila u BiH je u nezavidnom položaju i mnogi već osjete snažan pritisak u obavljanju ovog biznisa.  Vrlo važan je i aspekt uvoza polovnih vozila koji sa neprilagođenim uslovima, mislim prije svega na euro strandard, pravi vrlo otežavajuću okolnost u prodaji novih vozila. O kvalitetu tih uvezenih vozila i posljedicama koje društvo ima u pogledu ekologije ali i sigurnosti je nešto o čemu bi se posebno morali zabrinuti. Ali, to je svakako zasebna tema, koje se možemo dotaći drugom prilikom", ističe Trnka.

Ipak, i pored toga, SEAT po volumenu prodaje ne spada u one koji su doživjeli drastičan pad prodaje. U BiH generalno najveći kvantitativni pad prodaje doživjeli su oni auto brendovi koji su prodavali najveće količine vozila.

"SEAT je uslovno rečeno sa krizom doživio stagnaciju pozitivnih pomaka u prodaji. Na neki način sa ovim moramo biti zadovoljni jer imamo konstantu, ali i oprezni jer u trenutnim uslovima veliki je izazov napraviti neki veći skok u prodaji", kaže brand manager SEAT-a.

Inače, njihov trenutno najprodavaniji model je Leon, za koji je trenutno aktuelna prodajna kampanja simbolične parole "Temperature rastu a cijena opada“. Na drugoj poziciji je Toledo, dok je tradicionalno porodični model ALTEA vozilo za koje postoji interesovanje i sa kojim imaju solidne prodajne rezultate.

Od noviteta koji su u pripremi, Trnka ističe novi model LEON ST EXPERIENCE koji dolazi početkom sljedeće godine i koji je veliki adut u prodaji na ovim prostorima. Radi se o off-road izvedbi karavanske verzije modela LEON.

"Radi se o modelu sa najsavremenijim pogonom 4x4 koji dolazi iz VW grupacije ukomponovan sa vrlo atraktivnim dizajnom i koji će biti vrlo interesantan model u ponudi za naše kupce s obzirom da bh. kupci dosta cijene off-road modele, te uzimajući u obzir konfiguraciju naših puteva i vremenske prilike koje često traže upravo ovakav tip vozila, kako se ne bi susretali sa poteškoćama u vožnji. Uzmemo li u obzir atraktivnu cijenu koju planiramo prilagoditi za naše tržište mislim da pozitivnih rezultata u njegovoj prodaji neće nedostajati. S druge strane, očekujemo i osvježenu verziju modela Ibiza koja je naš glavni adut za urbane kupce koji traže moderan i atraktivan gradski model", otkriva naš sagovornik.

Budući da u Bosni i Hercegovini SEAT slovi za dinamičan i atraktivan brend, kaže kako žele da animiraju upravo takvu vrstu i kupaca.

"Imamo modele koji izazivaju emocije. To su vozila koja daju poseban temperament i koja osnažuju karakter vozača. Neki od naših modela kao što je recimo model LEON FR ruši stereotipe o sportskom atraktivnom modelu baziranom na visokoj cijeni. Naprotiv,  to vozilo je u vrhu klase sa svojim performansama i tehnologijom ali i vrlo cjenovno pristupačan model. Naveo sam samo jedan primjer, ali mogu slobodno reći da i drugi modeli nose svoj poseban štih, te da za sve one kupce koji traže individualnost, najmoderniju tehnologiju, funkcionalnost, kao i  pristupačnost SEAT je brend upravo za njih", navodi on.

Naravno, kako jaka mreža dilera predstavlja jedan od stubova uspješnosti nekog auto brenda, s tim u vezi njihovi prioriteti idu u tom pravcu. Ipak, od proširenja postojeće mreže dilera, puno toga će zavisiti i od generalne ekonomske situacije u zemlji i spremnosti na ulaganje u ovom smjeru.

"U svakom slučaju naši postojeći dileri će i dalje raditi na svom unapređenju prodaje i standarda poslovanja koje propisuje SEAT što je također dio naše strategije za uspješno poslovanje u narednim godinama", dodaje.

Govoreći o poslovnoj strategiji SEAT-a za naredni period, Trnka navodi da je SEAT dinamičan brend u razvoju. U budućnosti očekuju proširenje game sa vrlo atraktivnim modelima koji će sigurno dodatno pomoći boljim prodajnim rezultatima na evropskom, ali i našem tržištu.

"U Bosni i Hercegovini najviše ćemo fokusa dati na animiranju urbanih kupaca. To su modno osvješteni kupci, sportski profilirani, obrazovani, porodice, te mladni bračni parovi. Također, naša strategija kao brenda jako je usmjerena i na korporativne kupce. Uslovi sa kojima možemo privući kompanije prilikom kupovine većeg broja vozila su posebno izdefinisani i podržani od strane SEAT S.A. U svakom slučaju jedan progresivan i dinamičan pristup poslovanju je cilj kojem težimo u slijedećem periodu", zaključuje on.

S. Bijedić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti