Vijesti

Slovenački Tuš otvorio vrata svoje najveće investicije u BiH - Trinaesti trgovački objekat vrijedan 35 mil KM

11.03.2009. 14:12 / Izvor: eKapija.ba

Tuš Holding u Istočnom Sarajevu 11. marta 2009. godine predstavio je svoju najnoviju i najveću investiciju na našem prostoru - Tuš centar Lukavica. Ukupna vrijednost investicije je preko 34,2 miliona KM, a u centru je više od 120 novouposlenih. Osim Tuš hipermarketa, u centru je na raspolaganju i ponuda različitih prodajnih i uslužnih djelatnosti.

Tuš Holding je građanima BiH predstavio svoj trinaesti objekat – Tuš centar Lukavica, a koji je ujedno i najveća investicija ovog preduzeća u našoj zemlji. Moderan trgovački centar izgrađen je po principu "sve na jednom mjestu", te tako osim već prepoznatljive ponude Tuš hipermarketa na raspolaganju su i dodatni sadržaji, kako prodajnog tako i uslužnog karaktera. Od sada posjetioci centra mogu uživati u kupovini domaćih i internacionalnih brendova, kao što su New Yorker, Benetton, DM drogerija, Urko,... Ponuda u centru se međusobno nadopunjuje, te je tako Tuš još jednom fokusirao se na zadovoljenje potreba i želja kupaca.

Direktor Tuš centra Aleksander Svetelšek je za portal eKapija.ba kazao da je kod odabira dobavljača bitan kvalitet proizvoda koje oni nude, a ne veličina proizvođača ili porijeklo proizvoda.

"Posljednjih godina smo radili na otvaranju 12 novih centara u Bosni i Hercegovini, a ove godine otvaramo još jedan u Doboju. Sada nam treba malo vremena da se fokusiramo na ostvareno, a iduće godine ćemo vjerovatno nastaviti sa otvaranjem novih centara", ističe Svetelšek za eKapija.ba.

Tuš centar Lukavica leži na ukupnoj površini od 16.200 kvadratnih metara, od toga hipermarket je neto površine od 2.200 kvadratnih metara i dodatna trgovačka ponuda na površini od 2 200 m², a tu je i podzemna, besplatna garaža sa više od 220 mjesta za parkiranje.

Svoje geslo `gdje dobre stvari koštaju manje` u Tušu pored brojnih akcija i pogodnosti, koje organizuju tokom cijele godine, dokazuju i sa bogatom ponudom više od 50 visoko kvalitetnih i cjenovno povoljnih proizvoda svoje vlastite robne marke Tuš.

Svečani dio otvaranja počeo je u 11.00 časova sa, već tradicionalnom predajom, donacije u vrijednosti 2000 KM Humanitarnom udruženju Naša realnost, te 2000 KM emisiji "Stop bijeloj kugi" Radio-televizije Republike Srpske, koja pomaže porodice sa 4 i više djece. Društvena odgovornost je naime Tuševo opredjeljenje, jer donacije prilikom otvorenja nisu jedini projekti te vrste u Bosni i Hercegovini. U zadnja četiri mjeseca, Crvenom krstu u Bosni i Hercegovini uručili su robne donacije ukupne vrijednosti 210.000 KM.

Otvaranje trgovine pratio je cjelodnevni program sa brojnim degustacijama, zabavnim programom i nagradnim igrama.

Pored uspješnog rasta na domaćem tržištu, gdje već osam godina za redom, potvrđuju naziv najbrže rastućeg preduzeća u Sloveniji, Tuš je u zadnjem razdoblju s istovremenim stupanjem na tri inostrana tržišta BiH, Srbije i Makedonije prerastao u uspješan međunarodni Holding. Zadnja u nizu potvrda o uspješnosti poslovanja na stranim tržištima je i nagrada koju je dodijelila Agencija za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA) Tušu d.o.o. Dodijeljena je u okviru već tradicionalnog Izbora stranog investitora 2008. godine u Bosni i Hercegovini za najbolju greenfield investiciju u BiH u 2008. godini.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti