Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Staviti trgovce i potrošače u ravnopravan položaj

14.03.2014. 12:52 / Izvor: eKapija.ba

Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske ima za cilj da trgovca i potrošača dovede u ravnopravan položaj, rekao je rukovodilac Odsjeka za potrošače u resornom ministarstvu Braco Vrančić.

Prije okruglog stola organizovanog povodom 15. marta - Svjetskog dana prava potrošača, Vrančić je rekao novinarima u Banjaluci da je samo obaviješten potrošač siguran i zaštićen.

On je istakao da je Republika Srpska jedina u regionu uvela knjigu reklamacija, koju svaki trgovac mora da ima u svom objektu.

Vrančić je rekao da resorno ministarstvo podržava akivnosti udruženja koja rade na zaštiti potrošača u Srpskoj i da je za njihov rad u proteklih pet godina izdvojilo 550.000 KM.

"Ministarstvo je zadovoljno radom udruženja, jer su oni prvi nosilac u zaštiti potrošača i pružaju im savjete, a mogu ih zastupati u sporovima", dodao je Vrančić.

On je poručio potročašima da uvijek upute pisani prigovor trgovcu u slučaju nedostatka na proizvodu ili loše usluge.

Predsjednik Udruženja potrošača "Zvono" iz Bijeljine Marko Maksimović rekao je da se iz godine u godinu smanjuje broj prigovora potrošača, te da se najčešće odnose na tehničku robu.

On je dodao da se prigovori najčešće rješavaju dogovorom, uz savjete Udruženja i obavezan račun i garanciju.

Maksimović je upozorio da je roba na akciji često "problematična".

Okruglom stolu prisustvuju predstavnici udruženja potrošača iz Banjaluke, Bijeljine, Prijedora, Trebinja, Doboja, Dervente i Šekovića.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti