Stečaj Primorja sve bliži: Propada posao od 62 miliona eura

04.06.2012. 14:55 / Izvor: Oslobođenje
Stečaj Primorja sve bliži: Propada posao od 62 miliona eura

JP Autoceste Federacije BiH vjerovatno će još jednom morati tražiti novog izvođača radova za tunel Vijenac na koridoru 5c.

Kako sada stvari stoje, nakon slovenskog SCT-a koji je dobio ovaj projekat na tenderu, a poslije toga bankrotirao, slična sudbina čeka i drugo slovenačko preduzeće koje je od SCT-a preuzelo izgradnju tunela vrijednog 62 miliona eura, Primorje.

Raskid ugovora

Direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić je kazao da ukoliko se u Primorju u Sloveniji otvori stečaj, ugovor za izgradnju tunela Vijenac će odmah biti prekinut jer Autoceste ne žele raditi sa preduzećem koje je u stečaju i za koje nisu sigurni da će na vrijeme izvršavati svoje obaveze, odnosno da će ih uopće izvršiti.

"Bez obzira na to što Primorje dobro radi posao u BiH, ako u Sloveniji pokrenu stečaj, automatski slijedi raskid ugovora", kaže on za Oslobođenje.

Slovenski mediji pišu da je Marjan Poljšak, gradonačelnik Ajdovščine, poslao bankama hitan poziv da što prije dogovore stečaj Primorja. Predložio je da banke dogovore konzorcij povjerilaca koji će od stečajnog upravitelja zatražiti vođenje procesa nadziranog stečaja. Cilj nadziranog stečaja bi bio ponovno pokretanje ili nastavak rada građevinske djelatnosti u Primorju u jednom ili više novih poduzeća.

Primorje, inače, slovenskim bankama duguje više od 200 miliona eura, a banke su već nekoliko puta produžavale rok vraćanja novca. Također, kompanija je pokušala pronaći partnera koji bi svježim novcem vratio dugove i nastavio s radom, ali ni to nije uspjelo. Čini se da ni promjena uprave preduzeća nije donijela ništa novo. Primorje je pred stečajem.

Druge opcije

Iz federalnih Autocesta su najavili da će, ako Primorje zaista ode u stečaj poduzeti sve da zaštite domaće podizvođače radova. Vijenac, zajedno sa Primorjem, radi i bh. konzorcij sastavljen od kompanija Euroasfalt, Hidrogradnja i ŽGP-a. Vrijednost posla koji rade domaće kompanija je oko 28 miliona eura.

Ko će nastaviti radove nakon Primorja, u JP Autoceste ne znaju, ali kažu da ima nekoliko opcija za izbor novog, odnosno trećeg izvođača radova.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti