Strateško planiranje i politika kvalitete poslovanja sa SEVOI GROUP

09.02.2018. 09:04 / Izvor: Akta.ba
Strateško planiranje i politika kvalitete poslovanja sa SEVOI GROUP

Strateško planiranje i politika kvaliteta su okvir za uspostavljanje ciljeva kvaliteta.

Ciljevi koje uprava postavlja pred sebe i pred cijelu organizaciju zasnivaju se na politici kvalitetu. Definisani su na način koji omogućuje mjerenje rezultata i stepena postizanja ciljeva, odnosno ciljevi se kvantifikuju uvijek kada je to moguće. Kod definisanja ciljeva, uprava razmatra aktuelne performanse usluga i procesa, zadovoljstvo klijenata i raspoloživost resursa potrebnih za ostvarenje ciljeva.

Ostvarenje ciljeva kvaliteta je obavezan predmet razmatranja na pregledima koje sprovodi direktor minimalno jednom godišnje. Ciljevi kvaliteta za predstojeći vremenski period sastavni su dio ocjene uprave.

  1. Podizati zadovoljstvo zaposlenih preduzeća čijom će se motivacijom postići veća efikasnost rada i manja fluktuacija zaposlenih
  2. Kontinuirana briga i stvaranje preduslova za sigurniji način rada i očuvanje zdravlja i života zaposlenih
  3. Održavanje i jačanje privredne stabilnosti preduzeća i kontinuiranog rasta dobiti
  4. Izgrađivanje i održavanje dobrih i korektnih poslovnih odnosa sa svim subjektima sa kojima se ulazi u poslovni odnos

Strateško planiranje i politika kvaliteta su okvir za uspostavljanje ciljeva kvaliteta. Uprava uspostavlja ciljeve da bi prateći njihovu realizaciju kroz izvršenje poslovnih planova i donoseći efikasnu i djelotvornu ocjenu poboljšala sposobnost organizacije.

Ciljevi kvaliteta koji se moraju postići za dobrobit korisnika usluga (povećanje zadovoljstva pruženom uslugom, konkurentnosti), kao i za dobrobit same organizacije (efikasnost i profitabilnost). Hijerarhijski i ostvarivi ciljevi kvaliteta moraju biti konzistentno definisani. Aktivnosti vezane za ciljeve kvaliteta moraju biti definisane i planirane. Obavezni potencijali (finansijski, materijalni i ljudski) moraju se uzeti u obzir.

O ciljevima kvaliteta trebaju biti obaviješteni i zaposleni na odgovarajući način kako bi mogli doprinijeti njihovom ostvarenju.

Kod uspostavljanja ciljeva, uprava uzima u obzir sadašnje i buduće potrebe organizacije i tržišta na kojem je prisutna, značajne rezultate svojih ocjena sistema, sadašnje karakteristike proizvoda i procesa, stepene zadovoljstva interesnih grupa, analizu konkurencije i potrebne resurse za ostvarenje ciljeva.

Opšti ciljevi kvaliteta u SEVOI GRUPI d.o.o su:

  • postići i održavati visoki kvalitet usluga koji će osigurati trajno zadovoljstvo kupca-korisnika usluga,
  • uspostaviti visoki nivo kulture poslovnog komuniciranja i izgraditi takav odnos prema kupcu-korisniku usluge da svi zaposleni vode maksimalnu brigu o njegovim potrebama,
  • izgraditi i unapređivati poslovne procese kako bi se osigurao kontinuirani nivo i poboljšanje kvaliteta usluga, zadovoljstvo svih interesnih grupa i kako bi se postiglo što efikasnije upravljanje organizacijom,
  • razvijati svijest zaposlenih o važnosti kvaliteta i potreba kupca-korisnika usluge, i permanentno stručno usavršavati zaposlene i saradnike,
  • pratiti i prema potrebama ovladati svim relevantnim novim metodama i standardima kvaliteta procesa i usluga,
  • održavati i jačati poziciju na tržištu,
  • voditi brigu o sigurnosti na radu,

Na temelju ovih opštih ciljeva i politike kvaliteta u godišnjim planovima se definišu i razrađuju kratkoročni ciljevi kvaliteta. Navedeni ciljevi kvaliteta su dugoročni ciljevi u SEVOI GRUPI  d.o.o. i u skladu su s politikom kvaliteta. Uspostavljeni su na odgovarajućim funkcijama i nivoima organizacije. Kratkoročni ciljevi sadržani su u poslovnim planovima.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti