Vijesti

Superbrands BiH započinje sa novim izborom najjačih tržišnih marki za 2009. godinu

05.03.2009. 13:48 / Izvor: Pristop BH

Međunarodna organizacija Superbrands, globalni autoritet na području brandinga, započinje sa izborom najjačih tržišnih marki za 2009. godinu u Bosni i Hercegovini.

Ovogodišnji izbor započeo je formiranjem stručnog vijeća kojeg čini 40* uglednih i priznatih predstavnika bosanskohercegovačke poslovne javnosti, stručnjaka i autoriteta iz područja poslovanja, marketinga te predstavnika medija.

Mogućnost glasanja za najjače Superbrandove u Bosni i Hercegovini po prvi put pružena je i široj javnosti pristupom internet stranici www.superbrands.ba . Na takav način potrošačima je pružena mogućnost da sami neposredno utiču na izbor novih bosanskohercegovačkih Superbrandova. Glasanje je omogućeno na dva načina: pristupom brzom glasanju (prijedlog tri najjače tržišne marke), te pristupu cjelokupnom glasanju sa ukupnim listama brandova.

(Borut Zemljič)

O ovogodišnjem izboru najjačih tržišnih marki, Borut Zemljič, direktor Superbrands Adriatic d.o.o. je naglasio: "Smatramo da će utrka za prestižni status Superbrands biti još uzbudljivija za tržišne marke koje su konkurirale, jer osim što su dobile mogućnost da to urade na osnovu podataka neovisnih agencija za istraživanje, potvrdu za kvalitet, prepoznatljivost i dosljednost će dobiti direktno od potrošača putem javnog i transparentnog glasanja. Kako i sama organizacija Superbrands nastoji da prepozna iznimne tržišne marke tj. one koje su pronašle put do svojih potrošača i dodjeli im priznanje za to, veoma nam je drago što će ovogodišnja priznanja Superbrands biti još više bazirana na mišljenju potrošača."

Za izbor najjačih u Bosni i Hercegovini konkurira čak 800 tržišnih marki, raspoređenih u 27 kategorija, koje su odabrane na osnovu podataka uglednih i neovisnih agencija za istraživanje tržišta (GfK, MEMRB, Puls i Valicon). U izboru sudjeluju kako domaće, bosanskohercegovačke tržišne marke, tako i one međunarodne.

Superbrands predstavlja onu tržišnu marku koja pruža znatne prepoznatljive emocionalne i opipljive vrijednosti. Pri izboru i ocjenjivanju Superbrandova treba se uzeti u obzir sljedeća četiri kriterija:

- Kvalitetu

- Pouzdanost

- Razlikovnost

- Emotivni naboj

Organizacija Superbrands prisutna je u 82 države svijeta, a 2008. godine započela je s radom i u Bosni i Hercegovini. Kao organizacija koja se temelji na identifikaciji i imenovanju iznimnih tržišnih marki, Superbrands analizira ostvarenja određene tržišne marke i prepoznaje one koje ostvaruju više od svoje konkurencije te ih nagrađuje visoko priznatim Superbrands statusom. U petnaest godina svog postojanja Superbrands je postao prepoznatljiv kao mjerilo uspjeha pojedine tržišne marke. Superbrands svake godine objavljuje knjižnu publikaciju u kojoj su predstavljeni svi Superbrandovi na tržištu matične države u navedenoj godini.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti