Sutra potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin - Konjic

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Sutra potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin - Konjic

27.10.2019. 11:59 / Izvor: Akta.ba

U ponedjeljak, 28.10.2019. godine u 11:00 sati u sjedištu JP Autoceste FBiH, u Mostaru, bit će upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan.

Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Hamed Ramić, direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Munir Ramić u svojstvu svjedoka ispred Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570,37 eura bez PDV-a, i bit će finansiran sredstvima osiguranima kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD)  i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,4 miliona eura.

Tunel Ivan dio je autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2. Ovaj tunel je dvocijevni sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1721 m, dok je lijeva tunelska cijev duga 1761 m i bit će pozicionirane ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17.

Tunel je projektiran da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM).

Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja sa magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice.

Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci.

JP Autoceste objavile su i Poziv za dostavu ponuda za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – ulaz u tunel Ivan, LOT 1.

Dužina poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 4,9 km. Značajniji objekti na navedenoj poddionici su most Raštelica 1 dužine 518 metara i most Raštelica 2 dužine 609 metara.

Na poddionici su planirana i dva odmarališta u mjestu Raštelica.

Gradnja ove poddionice bit će finansirana iz sredstava Europske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura.

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti