Targer Leadership Program: Kako privući i zadržati kvalitetne uposlenike

12.07.2018. 09:06 / Izvor: Akta.ba
Targer Leadership Program: Kako privući i zadržati kvalitetne uposlenike

Treći modul Targer Leadership Excellence Programa održan je proteklog vikenda u hotelu Hills u Sarajevu

Treći modul Targer Leadership Excellence Programa održan je proteklog vikenda u hotelu Hills u Sarajevu, sa fokusom na temu upravljanja ljudskim resursima, najbolje alate i prakse za izgradnju kvalitetnih odnosa sa uposlenima. Tema modula je vrlo aktuelna za firme u Bosni i Hercegovini, koje se u posljednjih nekoliko godina suočavaju sa problemom visoke fluktuacije ljudi, te poteškoćama da pronađu adekvatne kadrove, praktično na svim pozicijama.

Niz je faktora koji su doveli do današnje slike u bh.privredi, u kojoj je pored ekstremno visokog stepena nezaposlenosti težak poduhvat pronaći deset vozača ili zavarivača spremnih za srednjeročnu ili dugoročnu saradnju, i zadovoljavajuću posvećenost poslu. U tom ambijentu, složili su se učesnici, vlasnici i menadžeri firmi igraju „nemoguću misiju“ u borbi za razvoj firmi koje posluju u nepovoljnom ambijentu, koje se nose sa teškom vanjskom konkurencijom, i koje imaju obavezu zadržati i dalje razvijati kadrove. 

Trenerica na ovom modulu bila je Anela Valjevac, HR menadžerica sa više od 10 godina iskustva na rukovodećim HR pozicijama, i dugogodišnjim mentorskim i trenerskim iskustvom. Poručila je da je upravljanje ljudskim resursima obavezna poslovna funkcija u svakoj firmi, te da svaki menadžer ima i praktično iskustvo iz oblasti HR menadžmenta. "Specijalisti za HR menadžment pojednostavljuju procese, postavljaju i održavaju standarde u ovoj oblasti, i osiguravaju dugoročnu efikasnost i efektivnost upravljanja HR potencijalima i procesima. Standard je da firma koja ima više od 70 uposlenih ulazi u stadij u kojoj će uskoro trebati specijalistu za HR. Ovaj standard kod nas nije ispoštovan i reakcije dolaze kasnije, ali mislim da ima napretka i sve više razumijevanja za takvu potrebu", izjavila je Valjevac.

"Poslovni ambijent u Bosni i Hercegovini je značajno promijenjen u posljednjih 10 godina, i firme koje ga nisu pratile danas vjerovatno i nemaju problema, jer ih nema. Do prije 10 godina, konkurencija privatnog sektora su bili: javni sektor i privatnom sektoru sličan privatni sektor. Danas, sutra, poželjniji je svaki poslodavac koji će nam ponuditi više i bolje uslove od današnjeg. Šta treba ponuditi ljudima? Jednostavno je, samo se upitamo šta bismo mi željeli da smo na njihovom mjestu", kaže Damir Delić Đuljić iz firme Targer Engineering & Consulting. 

Menadžerica nabave, finansija i računovodstva u uspješnoj tešanjskoj firmi Inox Ajanović Selma Galijašević se slaže da ovakvim stavom, dodajući da firma Inox Ajanović već nekoliko godina nudi paket privilegija za uposlene koji je iznad standarda i prosjeka u metalskoj industriji. "Uposleni u firmi Inox Ajanović imaju redovnu platu bolju od prosjeka u našoj industriji. Prekovremeni sati su rijetki, strogo evidentirani i limitirani, i plaćeni. Koristimo visoko-kvalitenu opremu za zaštitu na radu, zaštitna odijela, maske... Nedavno smo uveli sistem za hlađenje u brusaoni. Pored toga, kontinuirano investiramo u edukacije, lični i profesionalni razvoj uposlenih, u praksi stalno brinemo o obostranom zadovoljstvu. Zauzvrat tražimo profesionalizam i produktivnost, između ostalog, implementirajući i Lean metodologije uz pomoć firme Targer Engineering & Consulting", kaže Selma Galijašević.    

Naredni modul Targer Leadership Excellence Programa bit će održan krajem augusta i posvećen temi rukovoditeljskih vještina. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti