Za bolje rezultate: Kompanije moraju više ulagati u svoje zaposlenike

Vijesti

Za bolje rezultate: Kompanije moraju više ulagati u svoje zaposlenike

Vlasnici pojedinih kompanija u Bosni i Hercegovini će se složiti sa tvrdnjama stručnjaka da danas nije teško pronaći radnika, međutim najteže je pronaći dobrog radnika.

05.10.2015. 13:22 / Izvor: Akta.ba

Vlasnici pojedinih kompanija u Bosni i Hercegovini će se složiti sa tvrdnjama stručnjaka da nije teško pronaći radnika, međutim najteže je pronaći dobrog radnika. Da biste to i postigli stručnjaci smatraju da morate investirati i dobre radnike, kako bi oni imali jak motiv da ostanu uz vas. Danas imati dobrog radnika jednako je dobro ugovorenom poslu.

Haris Palalija, direktor konzultantske kompanije Idego koja je specijalizirana za  razvoj ljudskih resursa upotrebom pristupačnih e-learning rješenja u razgovoru za poslovni portal Akta.ba kaže kako rastući zahtjevi tržišta i društvo znanja u kojem živimo postavlja brojne izazove za kompanije, obrazovne ustanove i pojedince.

"Kontinuirana edukacija sastavni je dio uspjeha kompanije", kaže Palalija, navodeći kako je pohvala vrlo značajan faktor motiviranja zaposlenika jer na taj način zaposlenicima dajemo do znanja da su zaista nešto dobro uradili i da to cijenimo.

Također, Palalija smatra da zaposlenicima treba dati priliku da uče pa čak i nešto što nije vezano za njihov posao, jer se na taj način mogu prepoznati i drugi talenti.

"U današnje vrijeme  jako je teško zadržati dobrog zaposlenika u firmi, jer radimo na jako malom tržištu koje je oslonjeno na BiH ili regiju. Također, mnogi radnici, prvenstveno iz IT sektora imaju priliku da dobiju posao u inostranstvu", kaže Palalija, napominjući kako nije samo na poslodavcu da zadrži stručnog i dobrog zaposlenika, zato kaže treba kreirati kompletan privredni ambijent.

Iako je u svijetu ulaganje u sebe i zaposlenika nešto bez čega se ne možemo dalje, kod nas je još uvijek šarena slika. Palalija kaže kako pojedinci odmah po izlasku iz školslih klupa prestaju sa učenjem, dok drugi stalno ulažu u sebe. Ova situacija slična je i sa poslodavcima, postoje oni koji prepoznaju dobrog zaposlenika i ulažu u njega, dok sa druge strane imamo one koji to nikako ne žele.

"Oni koji nemaju osjećaj da uče trebaju taj osjećaj da steknu jer živimo u vremenu gdje se generiše jako puno informacija, gdje se tehnologija sve brže razvija i ukoliko ne budemo u skladu sa vremenom bojim se da će nas vrijeme pojesti",ističe Palalija, navodeći kako su se pozitivne stari u BiH počele dešavati potražnjom naše radne snage u inostranstvu, tako da su u nekim kompanijama prepoznali da ljude treba njegovati.

"Mi smo tržište koje je u razvoju i to će doći na svoje mjesto", zaključuje Palalija.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti