U januaru 80% građana BiH biralo proizvode s oznakom QUDAL

09.03.2018. 12:49 / Izvor: Akta.ba
U januaru 80% građana BiH biralo proizvode s oznakom QUDAL

Najnovije istraživanje pokazuje da čak 80% građana Bosne i Hercegovine radije kupuje proizvode i usluge koji nose medalju QUDAL - QUality meDAL

Čak 80,3 % ispitanih bosanskohercegovačkih građana radije će kupiti neki proizvod ili se odlučiti za neku uslugu ako je nosilac prestižne zlatne oznake QUDAL - QUality meDAL za vrhunski kvalitet.

Ovo je rezultat najnovijeg istraživanja QUDAL - QUality meDAL, koji je u januaru 2018. na nacionalno reprezentativnom uzorku za Bosnu i Hercegovinu (N=1.200) sprovela međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, Zürich.

Ovaj izuzetno visoki rezultat preferencije znaka QUDAL – QUality meDAL kod bosanskohercegovačkih građana potvrda je izuzetne prihvaćenosti ovog sertifikata na tržištu Bosne i Hercegovine.

"QUDAL – QUality meDAL znak mogu nositi samo one kompanije, proizvodi i usluge koje potrošači sami odaberu, u nezavisnim tržišnim istraživanjima, kao one koji im prema njihovom ličnom iskustvu nude najviši nivo kvaliteta", saopštili su iz QUDAL – QUality meDAL

U sklopu brojnih istraženih kategorija iz različitih sektora privrede, u istraživanju QUDAL – QUality meDAL BiH iz januara 2018, građanima Bosne i Hercegovine najkvalitetniji u svojim kategorijama su: Violeta (kategorija: toaletni papir), Tešanjski kiseljak (gazirana voda), Bingo (maloprodajni trgovački lanac), Astra (lanac trgovina obućom), Meggle (mlijeko), Brazil (mljevena kava), Jadro (keksi), Klas (tjestenina), Nestlé (žitarice i muesli za doručak), HIFA Petrol (benzinske pumpe), Aspek (lanac pekara), Kaladont (pasta za zube), JUPOL (unutrašnja boja za zidove), Raiffeisen BANK (banka), BH Telecom (mobilni operater), Sarajevo osiguranje (osiguravajuća kuća) te drugi u svojim tržišnim kategorijama.

Istraživačka metoda zasniva se na pitanjima otvorenog tipa i CAWI-DEEPMA metodi (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness), u kojoj je uticaj popularnosti i snage brenda u najvećoj mogućoj mjeri eliminisan.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti