U Republici Srpskoj pokrenuta kampanja "Naše je bolje": Kupovinom domaćih proizvoda - čuvaju radna mjesta

30.11.2009. 08:26 / Izvor: Glas Srpske
U Republici Srpskoj pokrenuta kampanja 'Naše je bolje': Kupovinom domaćih proizvoda - čuvaju radna mjesta

U Republici Srpskoj počela je kampanja "Naše je bolje" koja ima za cilj podizanje svijesti potrošača o domaćoj proizvodnji, jer se kupovinom domaćih proizvoda čuvaju radna mjesta, obezbjeđuju sredstva za budžetske korisnike i smanjuje deficit robne razmjene.

Rekla je to na konferenciji za novinare u Banjoj Luci direktorica Privredne komore RS Dragica Ristić i dodala da je u okviru prve faze promocije, osim medijske kampanje, predviđena i promocija domaće proizvodnje u tržnim centrima širom RS, koja će početi polovinom sljedećeg mjeseca.

"Prve aktivnosti ove kampanje započele su početkom septembra na inicijativu proizvodnih preduzeća iz RS koja su uočila da naši proizvodi nisu dovoljno prepoznati kod potrošača. S druge strane, kupovina domaćih proizvoda je posebno značajna u uslovima globalne krize, jer je to način da svi zajedno podržimo domaću privredu", istakla je Ristićeva.

Ona je rekla da iskustva zemalja u okruženju, u kojima se ovakve kampanje vode već godinama, daju dobre rezultate.

Direktor preduzeća "Vitinka" iz Kozluka Vladan Andrić rekao je da su proizvođači prvi osjetili potrebu za ovakvom kampanjom, te naglasio da će ona imati veliki značaj, ako se prenese na svakog stanovnika RS i BiH.

"Vitinka" trenutno izdvaja sedam do osam miliona maraka godišnje po osnovu obaveza prema državi. Ako sa ovom kampanjom povećamo proizvodnju samo za 20 odsto, značajno će se povećati i izdvajanja koja idu u budžet RS", istakao je Andrić.

Direktor "Eurohema" Banja Luka Nenad Opačić pozvao je stanovnike RS da se pojedinačno uključe u ovu kampanju i podrže domaću proizvodnju. On je rekao da će ova kampanja biti prekretnica u odnosima kupac-domaći proizvod.

Dragica Ristić je rekla da je jedna od aktivnosti kampanje i uspostavljanje sistema vizuelnog označavanja proizvoda, odnosno dodjeljivanje znaka za prepoznatljivi kvalitet. Znak će se, prema njenim riječima, dodjeljivati u okviru tradicionalne manifestacije "Izbor najuspješnijeg preduzeća za 2009. godinu" krajem marta 2010.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti