Uprava GRAS-a želi trolejbuse iz muzeja?

28.11.2019. 08:49 / Izvor: Oslobođenje
Uprava GRAS-a želi trolejbuse iz muzeja?

Firma Božidara Ćipića nikada nije isporučila 6 od naručenih 15 trolejbusa, jer su ih u zemlji porijekla željeli zadržati za muzeja.

V.d direktor GRAS-a Ismet Kapo se igra zakona i javnih nabavki, smatraju u GN Company iz Tuzle. Na to kažu upučuje njegovo javno priznanje Žurnalu da je mimo tendera čije okončanje lično opstruira, GRAS dobio drugu, povoljniju ponudu. Inače GN Company je jedina koja je dostavila ponudu za nabavku sedam trolejbusa iako je dokumentaciju preuzelo dosta zainteresovanih firmi.

"Ako je tačna interpretacija njegove izjave čini mi se da v.d direktor sam poziva istražne organe opet u GRAS. To je priznanje da se nekome pokušava namjestiti posao mimo tendera, ili raspisivanjem novog koji će biti prilagođen toj ponudi. I jedno i drugo je protivzakonito", za Oslobođenje je rekao Nermin Karasuljić, direktor GN Company.

Direktor Kapo za Oslobođenje se nije želio izjašnjavati o ovome.

Pojašnjenja bi trebao dati večeras članovima Nadzornog odbora. To je za Oslobođenje potvrdio Adis Šehić, predsjednik NO.

"Vjerujte da je i meni cijela situacija s nabavkom sedam trolejbusa nejasna. Biće interesantno čuti s kim je i kako direktor stupio u kontakt. To je najveća nepoznanica", kaže Šehić

Ranije je za Oslobođenje kontakte s novom upravom GRAS-a potvrdio Božidar Ćipić iz Njemačke čija firma nije ispunjavala uslove tendera. Nekoliko godina ranije njegova firma GRAS-u nikada nije isporučila 6 od naručenih 15 trolejbusa, jer su ih u zemlji porijekla željeli zadržati za muzeja.

"Mene interesuje samo da se sve uradi po zakonu. Ako nije za to postoje nadležne institucije", rekao je Šehić.

Da sve bude po zakonu cilj je i GN Company tvrdi Karasuljić. Ne vidi ništa sporno u činjenici da su trolejbusi koje bi GRAS trebao kupiti već odavno u Sarajevu gdje plaćaju ležarinu.

"Mi smo već jednom bili najbolji na tenderu. Tada smo isporučili sedam trolejbusa, ali smo ih nabavili 17. Mi smo ozbiljna kompanija koja na zahtjevnom tržištu kao što su polovni trolejbusi želi biti konkurentna. Imamo pregovore i sa kupcima iz drugih zemalja, a uvijek se želimo osigurati da imamo dovoljno i rezervnih dijelova", kaže Karasuljić.

Nabavka tih trolejbusa prema njegovim riječima prošla je provjeru Uprave za indirektno oporezivanje, a sva vozila imaju i validne međunarodne certifikate. Smiješno mu je kaže da se njegovoj kompaniji na taj način imputira neka nelegalna saradnja sa GRAS-om jer je i prvi tender dobio nakon što se dokazala želja pojedinaca iz ove firme da mu naplate mito.

"To će dobiti svoj sudski epilog, a ja pozivam sve koji žele zaraditi na GRAS-u da registruju firmu i javljaju se na tendere", kaže Karasuljić.

Po zakonu tender na kojem su prije mjesec dana otvorene ponude je trebao biti okončan.Bivši direktor GRAS-a Avdo Vatrić u čije vrijeme je raspisan tender odbacuje bilo kakvu mogućnost zloupotreba i tvrdi kako su ranije nabavljena vozila od GN kompani danas okosnica trolejbuskog saobraćaja.

"Ružna je situacija u koju se doveo GRAS.Dužnost direktora je da donese odluku i obrazloži je na adekvatan način. Ja znam samo da je danas trolejbuski saobraćaj na nivou predratnog nedeljnog režima rada", rekao je predsjednik NO Adis Šehić.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti