Vijesti

Uprkos globalnoj ekonomskoj krizi Klas izvozi i u daleke Ameriku i Australiju: Za dobre izvozne rezultate zaslužan vrhunski kvalitet proizvoda i tradicija duga 107 godina

13.05.2009. 14:04 / Izvor: eKapija.ba

Iako posljedice globalne ekonomske krize osjećaju mnoge izvozno orijentirane bh. kompanije, sarajevska prehrambena kompanija Klas, zahvaljujući vrhunskom kvalitetu proizvoda i tradiciji dugoj 107 godina, bilježi solidne izvozne rezultate. Najveći izvoz Klas ostvaruje u zemljama regiona i Europske unije, a potom u Sjedinjenim Američkim Državama.

"U SAD najviše izvozimo zalivene kolače pripremljene prema receptu tradicije, a na zahtjev Bosanaca i Hercegovaca i građana susjednih zemalja s američkom adresom stanovanja. Tako se naše baklave, hurmašice, ružice, tulumbe mogu naći u trgovinama u New Yorku, Chicagu i Saint Louisu. U Ameriku šaljemo i jufku. Zanimljivo je da nije smanjenja ni potražnja za našim proizvodima u dalekoj Australiji", kaže Benjamin Vukotić, zamjenik izvršnog direktora za robni promet i marketing u Klasu.

Velika potražnja za zalivenim kolačima je i na hrvatskom tržištu. U Danskoj, Švedskoj, Francuskoj i Holandiji najviše se traži zamrznuti somun, a najzastupljeniji je u restoranima brze hrane.

"Među najtraženijim proizvodima van granica BiH su jufke, brašno, posebno naš brend Zlatni puder, maline... Maline, koje otkupljujemo od domaćih proizvođača i prerađujemo i pakujemo u našem pogonu u Blažuju, najviše izvozimo u Belgiju, a brašno u Švedsku i Crnu Goru. Krajem prošle godine godine počeli smo isporuku pita jednom poznatom lancu ugostiteljskih objekata u Srbiji", dodaje Vukotić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti