UpTrend "oživljava" content marketing uz 2D i 3D animaciju

25.07.2018. 13:38 / Izvor: Akta.ba
UpTrend 'oživljava' content marketing uz 2D i 3D animaciju

Korištenje animacije u sadržaju na društvenim mrežama kao i pri samoj reklamnoj produkciji (marketingu) plijeni pažnu.

Kreativna marketing agencija UpTrend postavlja nove standarde u animaciji, te brendovima nudi inovativnu, vrhunsku, "cool“ i profesionalnu uslugu 2D (dvodimenzionalna grafika) i 3D (trodimnzionalna grafika) animacije.

Zamislite da možete tačno vidjeti vašu kuću/stan iz snova prije nego što ste i počeli graditi... Ili da vam se obraća karakter kojeg ste ranije gledali isključivo na etiketi omiljenog brenda? Ili da želite objasniti korisnicma komplesne sisteme vizuelno u par sekundi? Upravo je to ono što UpTrend kao agencija nudi svojim klijentima.

Veoma zastupljena u animiranim filmovima, videoigrama, te u različitim vidovima reklamne produkcije, u BiH svakog dana postaju sve zastupljenije kampanje sa karakterima u 3D-u, i kompanije, ali i brendovi sve češće odlučuju se za ovaj vid usluga, kako bi bili u korak sa svjetskim trendovima i približili se potrošačima.

Ukratko, korištenje animacije u sadržaju na društvenim mrežama kao i pri samoj reklamnoj produkciji (marketingu) plijeni pažnu potrošača jer je dinamičan, interesantan i budi interes potencijalnog kupca. 

Sami proces produkcije je kompleksan te za izradu 2D animacije, animator je ujedno i crtač koji učestvuje u cjelokupnoj izradi animacije, dok u slučaju izrade 3D animacija to i nije standard. Animator koji učestvuje u izradi 3D animacija, treba poznavati tehnike crtanja ili modelinga, ali on je najčešće osoba koja "oživljava“ taj lik ili objekat. 2D animacije baziraju se na dvije cjeline, a to su visina i širina, dok se u 3D animacijama na ove dvije cjeline dodaje još jedna - dubina. 2D i 3D animacije sastavljene su od procesa pokretanja grafike (grafika je statična slika), uz pomoć kojih taj određeni lik ili objekat "oživi“.

Pogledajte "Showreel“ nevjerovatne animacije za različite projekte iz industrije nekretnina i investicije za lokalne i inostrane klijente:

Drugi vid animacije uključuje i animiranje samog karaktera kao npr.

S tim u vezi agencija UpTrend iza sebe ima veći niz referenci kada su u pitanju izrade 2D i 3D animacijskih videa kako za bh. kompanije, tako i za one koje dolaze iz arapskih zemalja ili Londona, gdje agencija ima svoj ured.

Također, na posljednjem Sarajevo Marketing Summitu, agencija UpTrend imala je priliku "oživjeti“ u 3D-u na hologramskoj projekciji prvi put na bh. tržištu lik Zlatne džezve.

„Radujemo se svakom novom 'oživljavanju' lika ili objekta u 3D-u, ali i kreiranju zanimljivih 2D animacija kao što smo do sada radili za naše klijente. Nadamo se da će na našem tržištu, među kompanijama i brendovima zavladati veći interes za ovom uslugom, a mi ćemo kao agencija rado odgovoriti čak i na najzahtjevnije upite“, poručili su iz UpTrenda.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti