Uspješan nastup bh. firmi na sajmu u Švedskoj

29.10.2014. 12:47 / Izvor: eKapija.ba
Uspješan nastup bh. firmi na sajmu u Švedskoj
OTVORI GALERIJU

Kompanija Faveda iz Sarajeva predstavila je svoj program čajeva i prirodne kozmetike, a vjeruju da se rezultat može napraviti i pored velike konkurencije.

Sedam kompanija iz Bosne i Hercegovine uspješno su predstavile na sajmu Natural Products Scandinavia, koji je održan 26. i 27. oktobra 2014. godine u Malmeu (Švedska). Pored očekivanih kontakata sa kompanijama iz Švedske, održani su i brojni sastanci sa firmama iz Danske, Norveške, Finske, ali i Holandije, Njemačke, Austrije, Velike Britanije i drugih zemalja.

Na sajmu se ove godine predstavilo preko 300 izlagača iz cijelog svijeta, a Bosnu i Hercegovinu je, u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine i uz podršku USAID/Sida FARMA projekta, predstavilo sedam kompanija, i to: Halilović d.o.o. Ilijaš, Faveda d.o.o. Sarajevo, Elmar d.o.o. Trebinje, Agroneretva d.o.o. Mostar, Smrčak d.o.o. Zvornik, Dars voće d.o.o. Derventa i Frutti-Funghi d.o.o. Visoko.

Najveći interes vladao je za šumske gljive, eterična ulja i jagodasto voće, ali i za prirodnu kozmetiku, gdje je konkurencija bila najveća.

Kompanija Faveda iz Sarajeva predstavila je svoj program čajeva i prirodne kozmetike, a vjeruju da se rezultat može napraviti i pored velike konkurencije.

"Mi smo tokom sajma ostvarili kontakte sa firmama iz Švedske, ali i Danske i Austrije. U narednih nekoliko dana imamo i sastanke u Štokholmu sa uspješnim bh. privrednicima, pa se iskreno nadamo dobrom rezultatu naših proizvoda", kazala je Aida Zubčevć, direktorica Favede.

Štand bh. privrednika posjetio je i određeni broj uspješnih bh. biznismena iz Skandinavije, a izlagače je posebno obradovala posjeta Jadranka Kalmeta, ambasadora Bosne i Hercegovine u Švedskoj, i Emira Polje, ambasadora naše zemlje u Norveškoj.

Oni su se upoznali sa asortimanom bh. kompanija i prenijeli im svoja vrijedna iskustva bitna za nastup na ovom tržištu. Također su, u okviru svojih mogućnosti, obećali su pomoći našim privrednicima u daljem povezivanju sa potencijalnim partnerima u regionu.

Skandinavsko tržište interesantno je zbog visoke kupovne moći, izrazite opredijeljenosti za konzumaciju zdravih i prirodnih proizvoda, te činjenice da se radi o tržištu sa preko 25 miliona ljudi.

Inače, sajam Natural Products Scandinavia je specijalizovani sajam zdravog življenja, prirodne ljepote, organskih proizvoda, prehrane i njege koji je prošle godine okupio oko 270 izlagača iz 34 zemlje. Iako relativno mlad, ovaj sajam je izuzetno interesantan za bosanskohercegovačke proizvođače zdrave hrane, organskih proizvoda, voća i povrća, šumskih plodova i ljekovitog i aromatičnog bilja iz razloga što je fokusiran upravo na zdravu i organsku hranu te pruža priliku da se uspostave kontakti ne samo sa tržištem Švedske nego i ostalim tržištima Skandinavije.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti