Utvrđivanje ključnih brendova u prekograničnoj oblasti BiH i Crne Gore

11.11.2011. 09:24 / Izvor: eKapija.ba
Utvrđivanje ključnih brendova u prekograničnoj oblasti BiH i Crne Gore

Privredna komora Kantona Sarajevo organizira 10. i 11. novembra 2011. godine u Sarajevu radionicu o temi "Kulturno-historijske i prirodne vrijednosti i nacionalno-autohtoni proizvodi prekograničnog područja BiH i Crne Gore, u službi privrednog razvoja prekogranične regije". Ova edukacija dio je projekta "Razvoj turističkog itinerera u prekograničnoj oblasti između BiH i Crne Gore", koji finansira Evropska unija.

Nakon uspješno održanog seminara za turističkog pratioca iz općina Stari Grad Sarajevo, Konjic, Jablanica, Mostar, Čapljina, Stolac, Trebinje, Nikšić, Kotor, Tivat i Herceg Novi, održava se i pomenuta radionica s ciljem utvrđivanja ključnih elemenata turističke promocije (brendova) u navedenim lokalnim zajednicama, odnosno na itinereru.

Prvog dana radionice radilo se na utvrđivanju brendova, dok je drugi dan posvećen primjerima iz prakse. Polaznici će danas obići određene tačke itinerera u općini Stari Grad Sarajevo gdje će im biti prezentirani ključni elemenati turističke promocije (brendova) unutar velikih dobara prirode, kulture i gostoljubivisti.

Prema riječima polaznika, pohađanje ove edukacije omogućilo im je sticanje znanja koje će koristiti u budućem radu prilikom identifikacije brendova u svojim i drugim lokalnim zajednicama, kao i u cijelom regionu.

Radionicu, kao i prethodni seminar, pohađalo je 20 polaznika iz BiH i Crne Gore, a predavači su Zoran Bibanović, ekspert za strateški razvoj industrije turizma i Maida Bijedić, izvršni sekretar Udruženja turističkih agencija u BiH – UTA BiH.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti