al

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Visočki Provis svjetlećim reklamama otvara evropske puteve

30.04.2019. 12:00 / Izvor: Akta.ba

Da se predanim radom, dobro urađenim poslom mogu pomjeriti sve granice dokazuje primjer bh. kompanije Provis iz Visokog. U posao sa svjetlećim reklamama i reklamnim elementima otac i sin, Mustafa i Saša Smajlović ušli su 1997. godine.  Od tada pa do danas Provis je izrastao u vodećeg proizvođača svjetlećih i printanih reklama u južnoj Europi. Njihovi proizvodi zadovoljavaju i vrlo zahtjevno tržište zapadne Europe i srednjeg istoka, pri čemu trenutno oko 60 posto njihovog prometa dolazi sa tih tržišta.

U razgovoru za poslovni portal Akta.ba vlasnik kompanije Saša Smajlović kaže kako je prošla godina bila najuspješnija godina od osnivanja kompanije, što dokazuju i rezultati koji su nastali zajedničkim radom i zalaganjem svakog pojedinca unutar kompanije. Ispunjene su sve planirane kvote u prodaji i širenju na nova tržišta na kojima do sada nisu imali zapažene rezultate.

"U protekle dvije godine smo počeli sa izvozom na tržišta Švedske i Švicarske, dva zahtjevna tržišta u pogledu standarda kvaliteta, i možemo reći da smo u tržišnoj kompeticiji sa svjetskom konkurencijom, oslanjajući se prije svega na vlastite kvalitete i prednosti", rekao je Smajlović.

Ova kompanija osim u BiH putem kćerke firme posluje i u Njemačkoj koja Provisu otvara ulazna vrata u zemlje EU.

"Putem ove firme imamo direktnu komunikaciju sa inostranim kupcima, logističku podršku i sve što je potrebno da se odvija jedan kompletan proces od proizvodnje u pogonima u BiH do distribucije širom EU, Švicarske i ostalih zemalja na evropskom kontinentu", pojasnio je Smajlović.

Ono što Provis čini drugačijim na tržištu je kontinuirani rast koji je vezan za konstantnu modernizaciju u vidu nabavke najmodernijih i najnaprednijih mašina i alata potrebnih za obavljanje djelatnosti.

"U 2018. godini smo investirali ponajviše u mašine i opremu, a zatim certifikacija i uvođenje novih sistema u već postojeće sisteme rada. Tehnički i tehnološki razvoj unutar Provisa je neprekidan. Brzina promjene tržišta u ovoj branši je toliko velika, da se mjeri na dnevnoj osnovi. Da bismo mogli držati tempo, neophodno je da budete na stalnom izvoru novih saznanja, informacija i razvoja. Provis je firma koja odlično djeluje u tim aspektima. Danas je vrijeme, koliko god mislili drugačije, vrijeme borbe udruženih mozgova. Znajući to, Provis maksimalno posvećuje pažnju na što stručnijem osposobljavanju svojih uposlenika i timskom radu, kako bi mogli biti respektabilni u branši u kojoj jesmo. Periodi koji su iza nas, pokazuju nam da smo bili u pravu sa izborom ovakve strategije i ulaganja u Ijudski sektor kao našeg primarnog cilja", navodi Smajlović, napominjući kako u nadolazećem periodu namjeravaju investirati u najsavremeniju opremu koja se koristi u njihovoj branši, te broj zaposlenih povećati za 15-20 radnika.

O uspjehu ove kompanije najbolje govore njihovi klijenti. Posao su im povjerili veliki lanci trgovine, banake, osiguranja i slično. Među njima su dm - drogerie markt, Sparkasse bank,  Sberbank, Konzum BH, Mercator BH, Merkur osiguranje, Vienna osiguranje, Dexico BH, ASA osiguranje, Uniqa osiguranje, Prevent grupacija, Swissotel, Grand Hotel Bristol – Novotel, Oracle BH, Samsung BH...

Pored navedenih kompanija zbog njihovog odgovornog pristupa i kvalitete proizvoda povjerenje su zadobili i od strane kompanijame Cartier, Samsung, Adidas...

Ako imate ozbiljne namjere u širenju tržišta, povećanju broja zaposlenih ili općenitom rastu i razvoju, morate biti inovativni i kreativni u idejama o osvajanju novih tržišta. Smajović kaže kako su oni vođeni navedenim izabrali jedan od puteva  za svoj uspjeh, a to je izlaganje na sajmovima, što se pokazalo uspješnim.

"Kroz promocije na sajmovima smo došli do novih kupaca (UAE, prostor cjelokupne EU, Švicarska, Švedska, Finska i slično), ostvarili neke nove pozitivne konekcije, priključili se pratnji pozitivnog trenda razvoja kako proizvoda iz naše branše, tako i svega onoga što bismo mogli primijeniti u cilju poboljšavanja kvaliteta i što boljeg pozicioniranja na tržištu", Smajlović, odajući nam na kraju da će nastaviti sa razvojem i usavršavanjem u sferi tehničko - tehnoloških procesa, te širenje na tržište USA i širenje prodajne mreže na već postojećim ino tržištima    

E. Ko.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti