Voćar Brčko: Bosanske šljive prelivene čokoladom i u hrvatskom Kauflandu

07.10.2014. 11:57 / Izvor: eKapija.ba

Smoki i čips Timi, čajna peciva Tini, oblatne i praškasti proizvodi Tima, bosanske šljive prelivene čokoladom, žitne pločice Kroky.... Sve ove proizvode vjerovatno konzumirate često, a da ne znate da ih sve proizvodi jedna domaća kompanija. Riječe je o Voćaru iz Brčkog.

Smoki i čips Timi, čajna peciva Tini, oblatne i praškasti proizvodi Tima, bosanske šljive prelivene čokoladom, žitne pločice Kroky.... Sve ove proizvode vjerovatno konzumirate često, a da ne znate da ih sve proizvodi jedna domaća kompanija. Riječ je o Voćaru iz Brčkog.

Voćar je fabrika koja posluje skoro 25 godina, a osnovna djelatnost joj je prije rata bila proizvodnja svježih i suhih šljiva kao i proizvodnja drvene ambalaže za voće i povrće. No nakon '95 godine počinju sa proizvodnjom oblatni pod nazivom TIMA, te tako BiH dobija prvi put svog domaćeg proizvođača oblatni.

Danas se u njihovom asortimanu nalazi 160 proizvoda, među kojima su flipsi, kikiriki, raznovrsni čipsovi, začini, a rade i proizvodnju šećer kocke, keksa, čajnih peciva, punjenog vafla.

Godišnje proizvodu preko 1000 tona raznih vrsta prehrambenih namirnica, a preko 35% svoje proizvodnje izvoze.

"Pored domaćeg tržišta imamo i izvoz za zemlje Evropske Unije, a izvozimo cjelokupni asortiman. Najviše naših proizvoda ide u Sloveniju. Radimo sa velim trgovačkim lancima, tako da svoj interes i svoju budućnost vidimo isključivo u izvozu", kaže za eKapija.ba Esed Mujić, direktor firme Voćar d.o.o. Brčko, koja je bila jedan od izlagača na nedavno završenom sajmu ZEPS u Zenici. Tako će se ovih dana njihov proizvod šljive prelivene čokoladom naći na policama Kauflanda u Hrvatskoj.

Mujić smatra da je bh. tržište prilično siromašno, a kupovna moć naših ljudi veoma niska.

"Znači sa jedne strane kupovna moć građana je niska, a sa druge strane i sami smo doprinijeli tome. Razlog je što svijest naših građana još uvijek nije razvijena da mi ne kupujemo glavom, nego očima. Tako da imamo posljedice kao što je velika nezaposlenost", smatra naš sagovornik, te dodaje da treba raditi na podizanju svijesti građana da kupuju domaće proizvode.

Direktor Voćara kaže da imaju dobar odnos sa stranim trgovačkim centrima, ponekad bolji nego sa domaćim.

Proizvodni pogoni fabrike Voćar smješteni su na površini od 16.000 m2. Proizvodni dio obuhvata 3000 m2, skladišni 5000 m2 i ostatak čini poslovni krug fabrike.

Voćar je 2004. godine izgradio sistem upravljanja kvalitetom ISO 9001 i sistem kontrole proizvodnje zdravstveno sigurne hrane HACCP. Tako da ova firma zadovoljava najveće evropske standarde.

A.Šulović

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti