Vijesti

Vodeća njemačka firma na tržištu "uradi sam" prodaje dolazi u Srbiju - OBI gradi trgovinske centre u svim većim gradovima

01.02.2010. 12:35 / Izvor: eKapija.ba

U sastavu delegacije poslovnih predstavnika Njemačke Michael Vinzing iz kompanije OBI posjetio je Srbiju 25. januara 2010. godine. Vinzingu, direktoru te vodeće njemačke firme u oblasti prodaje "Uradi sam" proizvoda za Austriju, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju, povjeren je zadatak daljeg proširivanja kompanije u regionu Jugoistočne Evrope.

"Srbija sa svojih 7,4 miliona stanovnika već nekoliko godina predstavlja izuzetno zanimljivo tržište za OBI. Stoga je ova kompanija istraživala poslovne mogućnosti i osnovala je predstavništvo u Beogradu. Stupanje OBI-ja na tržište Srbije predviđeno je u srednjeročnom periodu, u zavisnosti od globalnog i domaćeg privrednog razvoja" - stoji u saopćenju te kompanije.

Ovaj korak za cilj ima dalje jačanje vodećeg položaja kompanije OBI na evropskom tržištu prodaje "Uradi sam" proizvoda. Odjeljenje za poslovni razvoj kompanije trenutno pregovara sa domaćim i međunarodnim investicionim firmama u vezi sa izgradnjom tržnih centara koji će na jednom mjestu okupiti razne lance hipermarketa, prodavnice namještaja i naravno OBI kao kompanije koja obezbjeđuje proizvode iz oblasti "Uradi sam", saopćeno je.

Cilj kompanije OBI je da punim iskorištavanjem prednosti u odnosu na konkurenciju postane vodeći igrač na tržištu Srbije "Uradi sam" proizvoda. To će biti ostvareno uspostavljanjem mreže prodavnica širom zemlje sa fokusom na gradovima sa preko 100.000 stanovnika koji pokazuju očekivani dinamični porast kupovne moći.

OBI je kao broj 1 u Njemačkoj vodeća snaga koja stoji iza cjelokupne trgovine u Njemačkoj i brojnim drugim državama u Evropi. Od 1993. godine ova kompanija koristi svoj snažan položaj na domaćem tržištu da bi napredovala sa ekspanzijom na međunarodnom nivou. Tržišni udio OBI-a neprestano raste i kompanija stalno poboljšava svoj položaj.

OBI se fokusira na Evropu i trenutno je zastupljen u Nemačkoj i u 12 zemalja centralne i istočne Evrope sa ukupnim brojem od preko 530 prodavnica. OBI ima viziju potpunog vođstva na tržištu – po prodaji i po tržišnom udjelu, kao tržišni lider u oblasti inovacija proizvoda i usluga, i u ostvarivanju koncepata i formata prodavnica. OBI je na mnogim međunarodnim tržištima broj 1, a u drugim državama je na putu da postane vođa na tržištu. OBI razvija dugoročno održivi poslovni model.

Prema godišnjem izveštaju Tengelmann Grupe, OBI je uspio da poveća svoju ukupnu prodaju za 5,3% na 4,18 mlrd EUR u skraćenoj fiskalnoj 2008. godini (april-decembar).

Grupacija ima poslovno sjedište u Vermelskirhenu u Nemačkoj i zapošljava više od 38.000 ljudi. Od otvaranja prve OBI prodavnice 1970. godine u Hamburgu u Njemačkoj prodajna površina OBI prodavnica porasla je sa 870 m2 na prodavnice velike površine, od preko 10.000 m2. Ukupna prodajna površina OBI prodavnica sada iznosi preko 3,5 miliona m2. OBI prodavnice imaju široku i sveobuhvatnu ponudu proizvoda, i svaka u prosjeku ima 40.000-60.000 artikala.

Ova obimna ponuda proizvoda pokriva opremu za bašte, građevinske materijale i elemente, alat, sanitarije i proizvode za unutrašnje uređenje prostora. Ciljna grupa su uglavnom fizička lica – tj. porodice, osobe koje vole "uradi sam" rješenja i poluprofesionalci – kupci sa najrazličitijim idejama i potrebama ovdje će pronaći sve što im treba za uređenje njihovih domova.

U BiH je 2002. godine postignut značajan uspjeh kroz osvajanje povjerenja vodećeg evropskog lanca OBI, te pokretanje kompanije Bau&Garten d.o.o. Sarajevo, koja posluje sastavu LUK Grupacije.

Osim nje, u sastav Luk Grupaciju je i LUK d.o.o., sa salonom ekskluzivne keramike BAGNO.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti