Berbić: Kupovinom domaćih proizvoda osiguravamo budućnost našoj djeci

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Berbić: Kupovinom domaćih proizvoda osiguravamo budućnost našoj djeci

12.11.2015. 14:44 / Izvor:

30. septembra zvanično je započela medijska kampanja "Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH"

Zlatko Berbić, izvršni producent kampanje kaže da je cilj kampanje da naučimo da prepoznamo vlastito i damo svima šansu ako imaju isti kvalitet kao i uvozni proizvodi, da budu odabrani od strane potrošača i prepoznati kao domaći, te svi budemo ponosni što tako dobar proizvod imamo sa odličnim kvalitetom i po prihvatljivoj cijeni.

Koji je cilj kampanje?

- Ovo je jedna velika kampanja edukacije i nešto što smo trebali uraditi prije 20 godina da pomognemo sve one koji na bilo koji način proizvode nešto na ovim prostorima, koji zapošljavaju svoje sugrađane tako što ćemo ono malo sredstava što imamo odvojiti i bilo to deset ili hiljadu KM odabrati i dati šansu tim proizvođačima da rastu i budu konkurentni.

Kome se kampanja obraća?

- Naša ciljna skupina je vrlo široka. Radimo jedan kompletan edukativni proces koji će krenuti od škola. Od 16-22. imamo Dane poduzetništva u svim osnovnim i srednjim školama, kao i na Univerzitetu. Prema svim budžetskim korisnicima idemo sa jednim pismom premijera, u kojem će on pozvati sve budžetske korisnike da razumiju poruku u kojoj oni ako budu birali domaće proizvođače i ako ti proizvođači budu plaćali sve ono što trebaju plaćati kroz poreski sistem da će njihove plate biti obezbijeđene. To je jedan zatvoren ekonomski ciklus. Kroz našeg partnera “Bingo” d.o.o. Tuzla mi sve te proizvođače ističemo tako što smo im dali naš znak, to je ona prepoznatljiva pesnica koja poziva ljude na to da počnu da promišljaju.

Koji su prateći ciljevi kampanje?

- Prateći ciljevi kampanje su da ovo ne može biti kampanja koja treba sada da se završi. Dakle, ovo je proces koji treba da traje godinama i nama je u cilju da što više ljudi razumije da niko nikoga ne tjera, ali da je ovo način promišljanja vlastite budućnosti. Prateći cilj je svakako da našim kompanijama damo ekonomsku šansu da ojačaju da bi bili konkurentni na tržištu, jer naša lokacija je u centru Europe. Sa svih strana možemo da se okrečemo i da vrlo brzo dođemo, ali moramo imati konkurentan proizvod koji kvalitetom je isti ili bolji od onih koji imaju na europskom tržištu.

Do kada traje kampanja?

- Ovo je prvi krug kampanje, koja je počela petnaestog oktobra, a završava se između petnaestog januara i prvog februara 2016. godine. Naš cilj je da damo šansu svima koji će kupovati tokom Božićnih praznika i Nove godine, da prepoznaju domaće proizvode i da zajedno uđemo u jedan novi ciklus, da budemo ponosni i da proizvodi koji nose odrednicu ¨Proizvedeno u Bosni i Hercegovini – Made in BiH¨ budu tradicionalno prvi odabir na našoj trpezi.

Izvor: budiponosan.ba

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti