Damir Šlosel: Do kraja godine otvaramo još tri dm prodavnice

28.09.2016. 08:12 / Izvor: Akta.ba
Damir Šlosel: Do kraja godine otvaramo još tri dm prodavnice

Damir Šlosel direktor kompanije "dm drogerie markt d.o.o." ponijela je titulu Najpoželjnijeg poslodavca za 2016. godinu.

U ogromnoj konkurentnosti kompanija važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kanidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije. 

Damir Šlosel direktor kompanije "dm drogerie markt d.o.o.“ koja je ponijela titulu Najpoželjnijeg poslodavca za 2016. godinu govori o tome šta ovo priznanje predstavlja za njihovu kompaniju kao i u kom smjeru će ići zapošljavanje u narednom periodu.

Koliko zaposlenih trenutno ima Vaša kompanija?

- dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini trenutno broji oko 530 zaposlenika. Od toga 360 radi u 61 dm prodavnici širom BiH, dok ostali rade u centrali i distributivnom centru. 

Da li do kraja 2016. godine planirate zapošljavanje i u kojem obimu? Da li ste u prvom polugodištu 2016. godine zapošljavali nove kadrove  i u kojem broju?

- Plan je da do kraja kalendarske godine otvorimo još tri dm prodavnice. Samim tim imat ćemo potrebu i za novim zaposlenicima. U prvoj polovini godine zaposleno je 18 novih osoba, prije svega u tri novootvorene dm prodavnice, ali i u distributivnom centru budući da veći broj prodavnica iziskuje i veći ulaz odnosno izlaz robe u i iz skladišta. 

Da li na tržištu rada BiH pronalazite kadrove koji imaju potrebna znanja i vještine za obavljanje poslova, ili u okviru kompanije dodatno morate raditi na edukaciji zaposlenika?

- Neovisno o stručnoj spremi ili prethodnom radnom iskustvu, dm se uvijek trudi ponuditi svim zaposlenicima mogućnost dodatnog usavršavanja. Mnogi zaposlenici u dm-u su počeli raditi s već stečenim radnim iskustvom u sličnim djelatnostima, no moram naglasiti da ima i onih koji su došli kao srednjoškolci – praktikanti te su svojim znanjem i željom za radom zaslužili radno mjesto te su i danas  dio našeg tima. U dm-u smatramo da je ponuda dodatnih edukacija i usavršavanja našim zaposlenicima način da postojeće teorijsko i iskustveno znanje nadograde ne samo za angažman u dm-u nego i za karijeru općenito. 

Koliko je brand poslodavca i sveukupna briga o zaposlenicima važna za privlačenje novih i zadržavanje postojećih kadrova? 

- Sam brand i dobar glas o kompaniji sigurno imaju važnu ulogu. dm je ne samo kod nas, nego i u ostalim zemljama poznat kao dobar poslodavac kojemu je stalo do svakog pojedinog zaposlenika. Možda je na ovo pitanje nezgodno dati odgovor na tržištu rada kakvo je Bosna i Hercegovina, gdje je nerijetko veća potražnja nego ponuda radnih mjesta. Mogu reći da se u dm na oglas za posao, bilo u prodavnicama ili u jednom od odjela, u prosjeku prijavi 300 osoba. Naša baza pristiglih molbi za posao je uistinu velika, tako da se trudimo iz nje odabrati interesantne osobe i potencijalne buduće zasposlenike, prije nego raspišemo natječaj. 

Šta biste istaknuli kao najvažniju prednost Vaše kompanije kada je u pitanju odnos prema zaposlenima, šta vas to izdvaja od ostalih poslodavaca?

- Na ovo pitanje najbolji odgovor imaju naši zaposlenici, naročito oni koji su imali priliku raditi kod više poslodavaca. Međutim, istaknuo bih ovdje da se u dm-u trudimo svim zaposlenicima pristupiti idividualno te cijeniti doprinos svakog pojedinca razvoju i uspjesima firme. Početkom ove godine proveli smo istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika te je 94% njih navelo da su ponosni na zajednička postignuća firme te isti broj njih da bi preporučilo dm drugima kao poslodavca. Svi mogu imati lijepo uređene prodavnice s najnovijom opremom, ali su zaposlenici ti koji čine razliku. Vjerujem da nas upravo zbog naših zaposlenika, najprije onih koji svakog dana nasmješeni i srdačni dočekuju kupce u dm prodavnicama, drugi smatraju najpoželjnijim poslodavcem. 

Šta za Vašu kompaniju znači priznanje Najpoželjniji poslodavac?

- To je potvrda da smo na dobrom putu kada je u pitanju odnos prema zaposlenicima. Drago nam je da nas tako vide i doživljavaju kako naši trenutni zaposlenici tako i javnost. Lijepo je biti istaknut kao dobar primjer u društvu.

(Posao.ba)

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti