Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.03.2017. 09:40

(HR) Nabavka i ugradnja opreme i materijala za izgradnju sustava automatizacije rada bušotina koje rade pomoću dubinskih sisaljki

Izvor: Official Journal of the European Union, 23.03.2017.

Hrvatska-Zagreb: Sustav automatizacije

2017/S 058-108419

Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava

Roba

Direktiva 2014/25/EU

Odjeljak I: Naručitelj

I.1)Naziv i adrese

INA – Industrija nafte d. d.
27759560625
Avenija V. Holjevca 10
Zagreb
10020
Hrvatska
Osoba za kontakt: Višnja Franjić
Telefon: +385 914972789
E-pošta: visnja.franjic@ina.hr
NUTS kod: HR

Internetska(-e) adresa(-e):

Glavna adresa: www.ina.hr

I.2)Zajednička nabava

I.3)Komunikacija

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F5-0005080

Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

I.6)Glavna djelatnost

Vađenje plina i nafte

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave

II.1.1)Naziv:

Izgradnja sustava automatizacije rada bušotina koje rade pomoću dubinskih sisaljki.

Referentni broj: 60000053128

II.1.2)Glavna CPV oznaka

48921000

II.1.3)Vrsta ugovora

Roba

II.1.4)Kratak opis:

Predmet nabave je projektiranje (tipski glavni projekt antenskog stupa s temeljem, po potrebi idejno rješenje odnosno projektna dokumentacija radijske veze, izvedbeni projekt), nabavu i isporuku opreme i materijala, njenu ugradnju, ispitivanje te puštanje u pogon, obuku korisnika, kao i izradu potrebne tehničke dokumentacije kojom su definirani radovi i oprema potrebni za uspješnu izgradnju sustava automatizacije rada bušotina na lokacijama.

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 10 496 000.00 HRK

II.1.6)Podaci o grupama

Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne

II.2)Opis

II.2.1)Naziv:

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

48921000

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

Kloštar, Ježevo, Žutica, Đeletovci, Ilača, Privlaka.

II.2.4)Opis nabave:

Opseg posla obuhvaća automatizaciju 27 bušotina. Opseg posla obuhvaća projektiranje (tipski glavni projekt antenskog stupa s temeljem, po potrebi idejno rješenje odnosno projektna dokumentacija radijske veze, izvedbeni projekt), nabavu i isporuku opreme i materijala, njenu ugradnju, ispitivanje te puštanje u pogon, obuku korisnika, kao i izradu potrebne tehničke dokumentacije, prema Prilogu 3. u kojem su definirani radovi i oprema potrebni za uspješnu izgradnju sustava automatizacije rada bušotina.

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Cijena / Ponder: 100 %

Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 100 %

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 10 496 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 24

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.9)Podaci o ograničenju broja natjecatelja koji će biti pozvani

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja

III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Popis i kratki opis uvjeta:

Izvadak iz sudskog registra ili potvrdu trgovačkog suda ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojim se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz članka 254. stavka 1. točke 2. Zakona o javnoj nabavi.

Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaju takvi dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti iz čl. 254. st. 1. t. 2. Zakona o javnoj nabavi, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Odredbe ove točke 1.a) odnose se i na podugovaratelje.

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje

III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.1.6)Tražena jamstva :

Uz ponudu (u 2. stupnju pregovaračkog postupka) ponuditelj će dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude.

U slučaju sklapanja ugovora ponuditelj će dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza.

III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

III.2)Uvjeti povezani s ugovorom

III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:

III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis

IV.1.1)Vrsta postupka

Pregovarački postupak s prethodnim pozivom na nadmetanje

IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave

Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma

Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi

IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne

IV.2)Administrativni podaci

IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom

IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 21/04/2017

Lokalno vrijeme: 12:00

IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima

IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Hrvatski, Engleski

IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ova nabava će se ponavljati.: ne

VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada

VI.3)Dodatni podaci:

Zahtjev za sudjelovanjem i ESPD obrazac kojim GS potvrđuje tražene dokaze sposobnosti dostavlja se u elektroničkom obliku sukladno Zakonu o javnoj nabavi. Elektronička dostava zahtjeva za sudjelovanje provodi se putem Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske. Detaljne upute načina elektroničke dostave dostupne su na stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave, na adresi: https://eojn.nn.hr/Oglasnik/ Dostava zahtjeva za sudjelovanjem u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici stoga nije dozvoljena i u slučaju primitka istih naručitelj će biti obavezan vratiti takve zahtjeve natjecateljima neotvorene. Ponuditelj može dostaviti samo 1 Zahtjev za sudjelovanjem, alternativni Zahtjevi za sudjelovanjem i inačice nisu dopuštene. Ukoliko je ponuditelj dostavio Zahtjev za sudjelovanjem u elektroničkom obliku, a dodatno je dostavio i Zahtjev za sudjelovanjem u papirnatom obliku, papirnati Zahtjev za sudjelovanjem se smatra alternativnim Zahtjevom i kao takav će biti odbijen.

VI.4)Postupci pravne zaštite

VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

Internetska adresa:www.dkom.hr

VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja

VI.4.3)Postupak pravne zaštite

VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:

20/03/2017

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: