Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.09.2016. 13:25

Javni poziv za kandidovanje Programa utroška sredstava Trajnog revolving fonda kod Union banke d.d. Sarajevo, Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije za dugoročno finansiranje projekata putem dodjele kredita za 2016. godinu

Izvor: Akta.ba, 19.09.2016.

Na osnovu člana 9. Zakona o federalnim ministarstvima i drugim tijelima federalne uprave ("Službene novine Federacije BiH”, br. 19/03, 38/05, 2/06 i 8/06), odredaba Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava Trajnog revolving fonda kod Union banke d.d. Sarajevo, Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije za dugoročno finansiranje projekata putem dodjele kredita za 2016. godinu, („Službene novine Federacije BiH”, broj 21/16), Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije o b j a v l j u j e

 

JAVNI POZIV

ZA KANDIDOVANJE PROGRAMA UTROŠKA SREDSTAVA TRAJNOG REVOLVING FONDA KOD UNION BANKE D.D. SARAJEVO, FEDERALNOG MINISTARSTVA ENERGIJE, RUDARSTVA I INDUSTRIJE ZA DUGOROČNO FINANSIRANJE PROJEKATA PUTEM DODJELE KREDITA ZA 2016. GODINU

 

I. PREDMET POZIVA

Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva za odabir korisnika kreditnih sredstava, u skladu sa Programom utroška sredstava Trajnog revolving fonda kod Union banke d.d. Sarajevo, Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije za dugoročno finansiranje projekata putem dodjele kredita za 2016. godinu (u daljem tekstu: Program), („Službene novine Federacije BiH”, broj 21/16).

 

II. PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća na Javnom pozivu imaju privredna društva sa sjedištem u Federaciji Bosne i Hercegovine čija je primarna djelatnost definisana djelatnostima proizvodnje u sljedećim sektorima industrijske proizvodnje:

 

- Metalna, elektro i automobilska industrija,

- Industrija građevinskog materijala i nemetala,

- Drvna, papirna i grafička industrija,

- Proizvodnja tekstila, odjeće, kože i obuće,

- Hemijska i farmaceutska industrija i industrija gume i plastike i

- Namjenska industrija,

 

te da zapošljavaju najmanje 20 zaposlenika, kao i privredna društva sa sjedištem u Federaciji Bosne i Hercegovine koja na teritoriji Republike Srpske otvaraju ispostave, podružnice ili poslovne jedinice.

 

III. SVRHA POZAJMLJIVANJA SREDSTAVA

Svrha ovog Javnog poziva je prvenstveno, dodjelom kreditnih sredstava, povećati zaposlenost, stvoriti novo, povoljnije poslovno i investicijsko okruženje, kao i poboljšanje tehnološke spremnosti privrednih društava da kroz ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu povećaju produktivnost i konkurentnost.

Pozajmljivanje sredstava vrši se u cilju:

- stvaranja novih radnih mjesta,

- značajnog poboljšanja i modernizacije proizvodnje postojećih proizvoda, proizvodnih procesa koji daju proizvode s većom dodatnom vrijednosti,

- širenja postojeće proizvodnje i izgradnju novih proizvodnih kapaciteta,

- izgradnje proizvodnih objekata koji podrazumijeva ulaganje u nove ili rekonstrukciju, adaptaciju i dogradnju postojećih objekata i postrojenja, te kupovinu novih proizvodnih hala, sa pripadajućom infrastrukturom i opremom ili bez nje, a koje su usko vezane uz proizvodnju,

- nabavke novih tehnologija koja doprinose unapređenju djelatnosti privrednog društva (mašine, postrojenja i oprema za proizvodnju, mjerni i kontrolni uređaji i instrumenti),

- nabavke industrijskog znanja (know-how), posebnih znanja i vještina, kao i nabavke informatičke opreme usmjerene ka proizvodnji,

- uvođenja validnog CE znaka,

- uvođenja Sistema kvaliteta u skladu sa standardima (serija ISO standarda, sistemi upravljanja zaštitom zdravlja i bezbjednošću na radu, potrebne licence za obavljanje proizvodne djelatnosti i sl.),

- pokretanja značajnijih aktivnosti zasnovanih na promjenama sveukupnih proizvodnih procesa i stanja postojeće poslovne djelatnosti društva (reinžinjering) i

- ulaganja u razvoj i istraživanje novih proizvoda i materijala, kao i jačanje marketinških aktivnosti.

 

IV KRITERIJI ZA IZBOR KORISNIKA

Pozajmljivanje sredstava prema ovome Programu može biti odobreno ako su ispunjeni sljedeći, osnovni, kriteriji:

- da su privredna društva sa sjedištem u Federaciji Bosne i Hercegovine čija je primarna djelatnost definisana djelatnostima proizvodnje u sektorima navedenim u tački 2. Javnog poziva,

- da zapošljava najmanje 20 zaposlenika.

Privredna društva koja apliciraju za dodjelu sredstava trebaju imati slobodan kolateral kako bi se Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije (u daljem tekstu: Ministarstvo) u C-teretnom listu, moglo upisati, isključivo, kao založni povjerilac I reda ili u registru zaloga kao založni povjerilac.

 

Korisnici ne mogu biti privredna društva:

- u stečaju ili u postupku likvidacije,

- koja imaju nepodmiren dug prema federalnim i državnim institucijama, osim ako isti nije reprogramiran važećim dokumentom,

- koja ne ispunjavaju ili neuredno ispunjavaju svoje obaveze po prethodno odobrenim kreditima dodijeljenim od Ministarstva putem Banke,

- koja ne ispunjavaju uslove za otvaranje transakcijskog računa kod Banke,

- koja bez prekida posluju kraće od 6 mjeseci i/ili ne posjeduju zvanične finansijske izvještaje,

- koja su bila korisnici kredita od strane Ministarstva po Programima Trajnog revolving fonda u prethodne dvije godine ( 2014. i 2015. godina),

- koja imaju iskazan gubitak iznad visine kapitala prema posljednjem zvaničnom bilansu stanja,

- čiji kapital prema posljednjem zvaničnom bilansu stanja ima vrijednost nižu od iznosa traženog kredita i

- koja prema CRK izvještaju Centralne Banke Bosne i Hercegovine imaju tekuće plasmane u finansijskim institucijama u kategoriji lošijoj od B (osim u slučaju da obezbijede dokaz o urednom izmirivanju obaveza).

 

V SREDSTVA PREDVIĐENA ZA POZAJMLJIVANJE

Iznos raspoloživih sredstava za dodjelu kredita u 2016. godini, iznositi će minimalno 8.400.000,00 KM.

Navedena sredstva su kreditnog karaktera, sa:

- odgodom plaćanja („grace" periodom) do 12 mjeseci,

- godišnjom kamatnom stopom u visini 0,9% i

- naknadom za obradu kredita - jednokratno u visini 0,6%.

Naprijed navedene troškove snosi korisnik sredstava. Kamata predstavlja prihod komitenta, a naknada predstavlja prihod Banke.

Naplaćena, redovna kamata u konačnici predstavlja naknadu Banci za komisioni posao.

Naknada za obradu kredita se plaća unaprijed iz odobrenih kreditnih sredstava korisnika u visini 0,6%.

Dodijeljena sredstva korisnici vraćaju u minimalno 24, a maksimalno u 60 jednakih mjesečnih anuiteta. U broj anuiteta se ne uračunava „grace" period. Početak povrata kredita, dinamika vraćanja, kao i drugi bitni elementi kredita bit će definisani ugovorom.

Dodijeljena sredstva isključivo će se isplaćivati na račune korisnika kredita kod Banke, čime će se omogućiti i kontrola utroška dodijeljenih sredstava.

 

Sredstva za provođenje Programa odobravati će se u visini novčanih sredstava, na način kako je to dato u Tabeli 1.

 

Tabela 1

Visina dodijeljenih sredstava u KM

Odgoda plaćanja (grace period) u mjesecima do

Broj anuiteta (mjesečnih) vraćanja sredstava

100.000,00 - 800.000,00

12

24-60

 

Kreditna sredstva moraju biti obezbijeđena minimalno:

mjenicama Korisnika sredstava (dužnika) i mjenicama vlasnika Korisnika sredstava (u slučaju da 50% ili više vlasništva pripada jednom licu, osim za preduzeća u većinskom državnom vlasništvu) i

založnim pravom na nekretnine ili kombinacijom založnog prava na nekretninama i zaloga na pokretnim stvarima - opremu, odgovarajuće vrijednosti ustanovljene na osnovu procjene stalnog sudskog vještaka odgovarajuće struke (definisano u nastavku).

Vrijednost nekretnina koje se uzimaju kao kolateral mora biti minimalno u omjeru 1,5:1 u odnosu na iznos kredita, osim ako se radi o kombinaciji založnog prava na nekretninama i zaloga na pokretnim stvarima.

Ukoliko se radi o kombinaciji založnog prava na nekretnine i zaloga na pokretne stvari, ukupna vrijednost kolaterala mora biti minimalno 2:1 u odnosu na iznos kredita uz uslov da vrijednost nekretnina mora biti minimalno 1,25:1 u odnosu na iznos kredita.

Ukoliko je namjena kredita nabavka opreme, odnosno pokretnih stvari, obavezno je da se iste zalažu kao dodatni kolateral uz obavezni kolateral (vrijednost dodatnog kolaterala ne ulazi u gore definisane omjere vrijednosti kolaterala i iznosa kredita).

 

VI TRAJANJE PROGRAMA

Javni poziv se vodi kao trajni otvoreni poziv za dostavu zahtjeva za dodjelu kreditnih sredstava, s krajnjim rokom dostave do utroška sredstava, odnosno do dana usvajanja Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2017. godinu.

Pošto je Javni poziv otvoren do utroška raspoloživih sredstava, podnositelji zahtjeva čiji su zahtjevi odbijeni zbog određenih nedostataka, mogu ponovo podnijeti zahtjev za dodjelu sredstava.

 

VII PROVOĐENJE PROGRAMA

Zahtjev za prijavu na Javni poziv, potencijalni korisnici kreditnih sredstava trebaju dostaviti uz slijedeću dokumentaciju:

• Dokumentacija na obrascima Banke (preuzeti sa web stranice Union banke d.d. Sarajevo www.unionbank.ba) i to:

- Zahtjev za kredit,

- Karton deponovanih potpisa,

- Popunjen upitnik o povezanim licima,

- Saglasnost za pristup podacima iz centralnog registra kredita,

- Izjava ovlaštenoga lica o nepostojanju računa nad kojim je određena mjera zabrane raspolaganja novčanim sredstvima,

- Pregled postojećih kreditnih obaveza s informacijama o namjeni i obezbjeđenju i

- Poslovni plan koji uključuje i plan investiranja s efektima utroška sredstava (ukoliko se poslovnim planom proiciraju prihodi koji su veći u odnosu na prethodnu godinu i/ili prosjek prethodne 3 godine za više od 10%, potrebno je da proicirani prihodi i njihova izvjesnost bude adekvatno dokumentovana i precizno obrazložena).

• Dokumentacija potencijalnih Korisnika kredita:

1. Rješenje o upisu u sudski registar sa svim izmjenama i dopunama,

2. Aktuelni izvod iz u sudskog registra (ne stariji od 30 dana),

3. Statut i odluka/akt o osnivanju,

4. Uvjerenje o poreznoj registraciji kod Porezne uprave - ID broj,

5. Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodatnu vrijednost - PDV broj,

6. Obavještenje nadležnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema djelatnosti,

7. Uvjerenja nadležne organizacione jedinice Porezne uprave/UIO da nema neizmirenih obaveza po osnovu javnih prihoda,

8. Identifikacioni dokument osnivača ukoliko se radi o dioničkom društvu,

9. Lične karte i CIPS potvrde o prebivalištu lica ovlaštenih za zastupanje,

10. Zvanični finansijski izvještaji za posljednje tri godine (podrazumijeva godišnje i polugodišnje finansijske izvještaje - ukoliko je društvo obavezno vršiti prijavu polugodišnjih izvještaja); ukoliko je privredno društvo osnovano u periodu koji je kraći od tri godine, potrebno je dostaviti finansijske izvještaje za cjelokupni period poslovanja,

11. Analitički bruto bilans,

12. Pregled potraživanja od kupaca,

13. Pregled obaveza prema dobavljačima,

14. Dokumentacija u vezi sa imovinom koja se nudi kao obezbjeđenje kredita:

a. procjena sudskog vještaka (ne starija od šest mjeseci),

b. ZK izvadak i kopija katastarskog plana/posjedovnog lista sa identifikacijom parcela novog i starog premjera (ne stariji od 30 dana) i/ili dokumentacija kojom se dokazuje vlasništvo nad pokretnim stvarima i izvod iz registra zaloga

Napomena: provjeru izvoda iz registra zaloga će vršiti Banka i naplatiti taksu prilikom realizacije kredita,

15. Spisak zaposlenika iz matične evidencije aktivnih osiguranika, izdat od strane nadležne službe ne stariji od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva (min. 20 zaposlenika),

16. Ovjerena i potpisana izjava od strane ovlaštenog lica o planiranom broju novozaposlenih radnika u periodu do jedne godine po potpisivanju ugovora o dodjeli kreditnih sredstava, koji će biti zadržani u radnom odnosu najmanje tri godine,

17. Izjava ovlaštenog lica da privredno društvo u zadnje dvije budžetske godine, 2014. i 2015. godina, nije bilo korisnik kreditnih sredstava od strane Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije,

18. Ovjerena i potpisana izjava od strane ovlaštenog lica o broju zaposlenih povratnika (ukoliko se zahtjev za dodjelu sredstava odnosi na ispostave, podružnice ili poslovne jedinice sa sjedištem u Republici Srpskoj),

19. Izjava kojom privredno društvo dokazuje da u prethodne tri fiskalne godine nije bilo korisnik grant ili kreditnih sredstava, a ukoliko jeste, izjavom treba obavijestiti Ministarstvo o drugim vrstama državne pomoći koje je dobilo u prethodnom trogodišnjem fiskalnom periodu od svih nivoa vlasti (grant sredstva, kreditna sredstva sa subvencionisanom kamatnom stopom, garancije itd.), i

20. Ostala dokumentacija u skladu sa zahtjevima Banke i/ili Ministarstva, kao i dokumenti za koje klijent smatra da su interesantni za Banku.

 

Napomena:

- svi traženi dokumenti, od rednog broja 1. do 20., trebaju biti originali ili ovjerene kopije ne starije od 30 dana od dana podnošenja kreditnog zahtjeva;

- obrazac izjave pod rednim brojem 19., može se preuzeti sa web stranice Ministarstva (www.fmeri.gov.ba);

- dokumentaciju pod rednim brojevima 11., 12. i 13. u prethodnom stavu treba obezbijediti sa:

- danom dostavljenih posljednjih zvaničnih finansijskih izvještaja i

- posljednjim danom prethodnog mjeseca u odnosu na dan podnošenja zahtjeva za kredit.

Postupak dodjele kreditnih sredstava predstavlja sveobuhvatni postupak odabira zahtjeva za dodjelu sredstava i sastoji se od sljedećih faza:

 

1) Zaprimanje zahtjeva

2) Administrativna provjera formalne ispravnosti dostavljenih zahtjeva

3) Ocjena o bonitetu klijenta i pravno mišljenje o projektu

4) Odluka o davanju prethodne saglasnosti na prijedlog Rješenja o dodjeli kreditnih sredstava sa dostavljenim mišljenjima od strane relevantnih institucija, dostavlja se Vladi Federacije BiH na odlučivanje i objavljuje u „Službenim novinama Federacije BiH" kao i na web stranici Ministarstva

5) Donošenje Rješenja o dodjeli kreditnih sredstava uz objavu iste u „Službenim novinama Federacije BiH"

6) Potpisivanje Ugovora o dodjeli kreditnih sredstava

Zahtjevi za dodjelu kreditnih sredstava se u fazama 1 i 2 obrađuju prema datumu zaprimanja, a u slijedeće faze se upućuju prema datumu i vremenu okončanja obrade za pojedine faze.

Neuspješni podnosioci zahtjeva za dodjelu kreditnih sredstava po svim fazama će biti obaviješteni u pisanom obliku, uz navode razloga za odbijanje.

 

VIII. KANDIDOVANJE PROGRAMA

Pismeni zahtjev za dodjelu kreditnih sredstava s ostalom potrebnom dokumentacijom po Javnom pozivu, koja je uvezana i poredana po tačkama Javnog poziva, podnosi se Ministarstvu na memorandumu društva, potpisan od strane ovlaštenog lica sa preciznom namjenom sredstava kredita, iznosom i rokovima otplate kredita, te sa naznakom iz kojeg se industrijskog sektora traže sredstva (Metalna, elektro i automobilska industrija; Industrija građevinskog materijala i nemetala; Drvna, papirna i grafička industrija; Proizvodnja tekstila, odjeće kože i obuće; Hemijska i farmaceutska industrija i industrije gume i plastike; Namjenska industrija).

Podnositelj po predmetnom Javnom pozivu za dodjelu kreditnih sredstava može podnijeti u toku važeće, budžetske godine više od jednog zahtjeva, samo ukoliko mu po prethodnom zahtjevu nisu odobrena kreditna sredstva.

Postupak dodjele obuhvata razdoblje od predaje zahtjeva do donošenja konačne odluke o predmetnom zahtjevu, o čemu se podnosilac zahtjeva obavještava pismenim putem. Iz navedenog proizilazi, između ostalog, da podnosilac zahtjeva ne može podnijeti više zahtjeva istovremeno po ovom Javnom pozivu.

Napomena: U slučaju da podnosilac zahtjeva podnese novi zahtjev za dodjelu kreditnih sredstava po ovom Javnom pozivu, dok je prvobitno zaprimljeni zahtjev još u postupku dodjele, novi zahtjev sa dokumentacijom će biti vraćen podnositelju zahtjeva i neće biti uključen u postupak dodjele.

Zahtjevi za kreditna sredstva koji su manji od minimalnog i veći od maksimalnog predviđenog iznosa iz Programa, smatrat će se formalno neispravnim i neće se uzeti u razmatranje.

 

IX. PRIPREMA

Podnosilac zahtjeva snosi sve troškove u vezi sa pripremom i kandidovanjem za Program.

Zahtjevi za dodjelu kreditnih sredstava sa odgovarajućim prilozima i dokumentacijom iz poglavlja VII. Javnog poziva, dostavljaju se preporučeno poštom ili lično u zapečaćenoj, neprovidnoj koverti na adresu: Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije Mostar, Alekse Šantića b.b. 88 000 Mostar s naznakom: Ne otvarati - po Javnom pozivu za kandidovanje Programa utroška sredstava Trajnog revolving fonda kod Union banke d.d. Sarajevo Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije za dugoročno finansiranje projekata putem dodjele kredita za 2016. godinu.

Na poleđini koverte obavezno navesti naziv podnositelja zahtjeva, adresu i kontakt telefon i ovjeriti pečatom.

Podnosilac zahtjeva može izmijeniti ili povući svoj zahtjev, a Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije mora o tome biti obaviješteno u pisanoj formi. Izmjena ili povlačenje zahtjeva mora biti izvršena u skladu sa ovim poglavljem. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi obavještenje o izmjeni ili povlačenju zahtjeva treba pisati „IZMJENA ZAHTJEVA“ ili „POVLAČENJE ZAHTJEVA”.

Povrat dokumentacije se vrši isključivo na pismeni zahtjev podnosioca.

 

Sve odluke i rješenja se objavljuju u „Službenim novinama Federacije BiH", a sve odluke se objavljuju i na službenoj web stranici Ministarstva.

Ovaj poziv ostaje otvoren do utroška sredstava, a najkasnije do dana usvajanja Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2017. godinu i objavit će se u "Službenim novinama Federacije BiH” i dnevnim novinama "Dnevni avaz” i “Večernji list”.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.

 

Pitanja u vezi sa Javnim pozivom i Programom mogu se slati putem e-pošte na sljedeće adrese:

amela.mikulic@.fmeri.gov.ba

jelena.trutina@fmeri.gov.ba

bibica.duzevic@fmeri.gov.ba

 

Zainteresovani podnosioci zahtjeva mogu kontinuirano postavljati pitanja na koja će im se u najkraćem vremenskom roku odgovoriti.

Detalji vezani za podnošenje zahtjeva, osim u Javnom pozivu, mogu se vidjeti i u Programu utroška sredstava Trajnog revolving fonda kod Union banke d.d. Sarajevo Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije za dugoročno finansiranje projekata putem dodjele kredita za 2016. godinu, objavljenom u „Službenim novinama Federacije BiH", broj 21/16, kao i na službenoj internet stranici Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije: www.fmeri.gov.ba

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Na osnovu člana 19. stav (2) Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 44. sjednici, održanoj 10.03.2016. godine, donosi

 

ODLUKU

O USVAJANJU PROGRAMA UTROŠKA SREDSTAVA TRAJNOG REVOLVING FONDA KOD UNION BANKE D.O. SARAJEVO, FEDERALNOG MINISTARSTVA ENERGIJE, RUDARSTVA I INDUSTRIJE ZA DUGOROČNO FINANSIRANJE PROJEKATA PUTEM DODJELE KREDITA ZA 2016. GODINU

 

I.

Usvaja se Program utroška sredstava Trajnog revolving fonda kod Union banke d.d. Sarajevo, Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije za dugoročno finansiranje projekata putem dodjele kredita za 2016. godinu (u daljem tekstu: Program), koji će iznositi minimalno 8.400.000,00 KM.

 

II

Sredstva predviđena za pozajmljivanje po ovom Programu, čine:

saldo sredstava zatečenih na računu u Union banci d.d. Sarajevo na dan 31.12.2015. godine, u iznosu od 4.900.050,96 KM, umanjen za iznos obaveza iz 2014. godine u iznosu od 1.795.000,00 KM, što daje iznos od 3.105.050,96 KM,

sredstva koja će biti realocirana na račun Trajnog revolving fonda u Union banci d.d. Sarajevo iz 2014. i 2015. budžetske godine, do 31,01.2016. godine, u iznosu od 10.100.000,00 KM,

odobrena sredstva po Budžetu Federacije Bosne i Hercegovine za 2016. godinu, u iznosu od 8.400.000,00 KM.

Ukupan iznos sredstava predviđenih za pozajmljivanje po ovom Programu će iznositi 21.605.050,96 KM, umanjen za iznos sredstava koji će biti dodijeljen po Programu za 2015. godinu u iznosu od 8.732.247,00 KM, kao i za iznos sredstava koji će biti eventualno dodijeljen privrednim društvima čija se dokumentacija nalazi u proceduri ocjene, uvećan za sredstva koja će se alocirati na račun Trajnog revolving fonda u Union banci d.d. Sarajevo od povrata dodijeljenih kreditnih sredstava u prethodnom periodu (preko Razvojne banke Federacije Bosne i Hercegovine i preko Union banke d.d. Sarajevo).

 

III

Program utroška sredstava iz tačke I. ove odluke, nalazi se u prilogu ove odluke i čini njen sastavni dio.

 

IV.

Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije dostavljat će izvještaje o utrošenim sredstvima Federalnom ministarstvu finansija/financija i Vladi Federacije Bosne j Hercegovine u skladu sa Zakonom o izvršavanju Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2016, godinu („Službene novine Federacije BiH“, broj: 102/15) i Programom iz tačke I. ove odluke.

 

V

Za realizaciju ove odluke zadužuju se Federalno ministarstvo energije, rudarstva i industrije, Federalno ministarstvo finansija/financija i Union banka d.d. Sarajevo, svako u okviru svoje nadležnosti.

 

VI

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u „Službenim novinama Federacije BiH“.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: