Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.10.2015. 09:38
Nabavka sredstava za higijenu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
332-7-1-28-3-24/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv REPUBLIČKA UPRAVA CIVILNE ZAŠTITE
IDB/JIB 4400549870000
Kontakt osoba Velibor Janjić
Adresa Spasovdanska broj 3
Poštanski broj 71123 Istočno Sarajevo (sp bl)
Opština/Grad Istočno Novo Sarajevo (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 344-258
Faks (057) 344-259
Elektronska pošta rucz@rucz.mup.vladars.net
Internet adresa www.ruczrs.net
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka sredstava za higijenu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka sredstava za održavanje higijene u službenim prostorijama
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33761000-2 | Toaletni papir |
Dodatni predmet(i) | 39830000-9 | Proizvodi za čišćenje |
33711900-6 | Sapun |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji datoj u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4700,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarajevo, Spasovdanska broj 3
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Godinu dana od potpisivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa uslovima navedenim u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa uslovima navedenim u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa uslovima navedenim u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa uslovima navedenim u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa uslovima navedenim u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
28.10.2015.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.10.2015. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 29.10.2015. 11:15:00
Adresa i mjesto Dato u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se ne naplaćuje i biće dostavljena zainteresovanim ponuđačima elektronskom poštom.
Zainteresovani ponuđači su dužni dostavti pismeni zahtjev za dostavljanje TD sa punim nazivom i e-mail adresom
za dostavu.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
OKI upravitelj d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 6 71000 Centar
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
TUŠ-TRADE d.o.o. Bihać- u stečaju - Plješevička br.157 77101 Bihać
-
GRANINI d.o.o. Modriča- u stečaju - Riste Mikičića bb 74480 Modriča
-
MANGO Slađana Patljak s.p. Modriča - Dositeja Obradovića 5B, Modriča, Modriča 74480 Modriča
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
Mane komerc d.o.o. Srbac, u stečaju - Ulica 11. novembra bb 78420 Srbac