Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.08.2017. 09:51
(HR) Nabavka računalne opreme
Hrvatska-Zagreb: Računalna oprema
2017/S 157-325054
Obavijest o nadmetanju
Roba
Odjeljak I: Javni naručitelj
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Služba za javnu nabavu
Telefon: +385 16002768
E-pošta: nabava@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.apprrr.hr
Adresa profila kupca: www.apprrr.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava računalne opreme.
Predmet nabave je nabava računalne opreme.
Stolna računala i monitori
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Stolna računala i monitori.
Pisači
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Pisači.
Računalne komponente
Ulica grada Vukovara 269D.
Računalne komponente.
Višenamjenski uredski uređaji (pisač /skener A3)
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Višenamjenski uredski uređaji (pisač /skener A3).
Foto aparati
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Foto aparati.
Nadogradnja postojećeg diskovnog sustava EMC VNX5400 i optičkog preklopnika EMC DS5100
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Nadogradnja postojećeg diskovnog sustava EMC VNX5400 i optičkog preklopnika EMC DS5100.
Kućište za plošne poslužitelje
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Kućište za plošne poslužitelje.
Poslužitelji za proširenje virtualne okoline
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Poslužitelji za proširenje virtualne okoline.
Mrežni preklopnik 10 GE
Ulica grada Vukovara 269D, Zagreb.
Mrežni preklopnik 10 GE.
Diskovni sustav za pohranu podataka
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Diskovni sustav za pohranu podataka.
Nadogradnja virtualizacijske platforme dodatnim sklopovskim kapacitetima (implementacija grupa 6, 7, 8, 9 i 10)
Ulica grada Vukovara 269D, HR-10000 Zagreb.
Nadogradnja virtualizacijske platforme dodatnim sklopovskim kapacitetima (implementacija grupa 6, 7, 8, 9 i 10).
U dokumentaciji o nadmetanju pod točkama 4.2.1.1. i 4.2.2. posebno je istaknuto što mora ponuditelj zadovoljiti za grupu 11.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
4.1.1. Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Kao preliminarni dokaz sposobnosti iz podtočke 4.1.1. Dokumentacije o nabavi gospodarski subjekt dostavlja ispunjen obrazac Europske jedinstvene dokumentacije o nabavi (ESPD) Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti.
Naručitelj će prije donošenja Odluke zatražiti od ponuditelja koji je podnio najpovoljniju ponudu da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojima dokazuje postojanje sposobnosti iz ove podtočke i to:
1. izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana (za podtočku 4.1.1.).
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, svi članovi zajednice gospodarskih subjekata obvezni su pojedinačno dokazati postojanje sposobnosti sukladno točki 4.1.1. Dokumentacije o nabavi. Sposobnost iz točke 4.1.1. potrebno je dokazati i za svakog podugovaratelja.
Ugovor između naručitelja i odabranog ponuditelja (Isporučitelja) pored uvjeta koji su propisano ovom dokumentacijom o nabavi sadržavati će i sljedeće odredbe:
— ako Izvršitelj ugovorne obveze ne izvršava u roku i na način kako je to ugovoreno, naručitelj ima pravo na naplatu ugovorne kazne u visini od 0,5 % po svakom radnom danu zakašnjenja, do maksimalnog iznosa koji predstavlja 5 % vrijednosti ugovora,
— izvršitelj odgovara naručitelju za štetu prouzročenu namjerom ili nepažnjom izvršitelja. Odgovornost za štetu utvrđuje se u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima,
— prilikom sklapanja ugovora o javnoj nabavi sklopit će se Sporazum o povjerljivosti u cilju čuvanja povjerljivosti informacija s kojima će primatelj informacija doći u doticaj prilikom obavljanja ugovorenih obveza,
— naručitelj ima pravo u svrhu provjere izvršavaju li se obveze koje su predmet ugovora o javnoj nabavi ugovoru i svih njegovih priloga revidirati aktivnosti izvršene od strane izvršitelja neposredno putem svojih resursa ili putem ovlaštenog predstavnika naručitelja, odnosno vanjskog stručnjaka, na vlastiti trošak.
Ugovor o javnoj nabavi naručitelj može izmijeniti tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave sukladno člancima 315. – 321. Zakona o javnoj nabavi.
Odjeljak IV: Postupak
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, III. kat, soba 16, Ulica grada Vukovara 269d, HR-10000 Zagreb.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, u pisanom obliku, dostavlja se neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN-a RH, u roku 10 dana od dana:
1. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi;
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda;
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
MMCC d.o.o. Sarajevo - ul. Džavida Haverića br. 7b 71000 Sarajevo
-
ASCOM d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Bukva broj 6 74260 Tešanj
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
Imtec d.o.o. Sarajevo - Poslovna jedinica br. 10 Ilijaš - Bosanski put bb 71380 Ilijaš
-
B2 Link d.o.o. Banja Luka - Ulica Pave Radana broj 40 78000 Banja Luka
-
MAGNET d.o.o. Brčko distrikt BiH - Malezijski put bb 76100 Brčko
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
FRANEX-TRADE d.o.o. Sarajevo - Vilsonovo šetalište 9 71000 Sarajevo