Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.06.2017. 11:07
(HR) Nabavka uredskog materijala
Hrvatska-Zagreb: Uredske potrepštine
2017/S 119-239314
Obavijest o nadmetanju
Roba
Odjeljak I: Javni naručitelj
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Sandra Kiš
Telefon: +385 16002713
E-pošta: sandra.kis@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.apprrr.hr
Adresa profila kupca: www.apprrr.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava uredskog materijala.
Predmet nabave je uredski materijal.
Mjesto isporuke robe su poslovni objekti Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju na području Republike Hrvatske prema Prilogu IV.
Nabava uredskog materijala.
N/p.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
4.1.1. Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana;
4.1.2. Ako gospodarski subjekt mora posjedovati određeno ovlaštenje ili biti član određene organizacije kako bi mogao pružati usluge u državi njegova poslovnog nastana, mora dokazati posjedovanje takvog ovlaštenja ili članstva.
Kao preliminarni dokaz sposobnosti iz podtočkama 4.1.1. i 4.1.2. Dokumentacije o nabavi gospodarski subjekt dostavlja ispunjen obrazac Europske jedinstvene dokumentacije o nabavi (ESPD) Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti.
Ugovor između naručitelja i odabranog ponuditelja (izvršitelja) pored uvjeta koji su propisano ovom dokumentacijom o nabavi sadržavati će i sljedeće odredbe:
— ako izvršitelj ugovorne obveze ne izvršava u roku i na način kako je to ugovoreno, naručitelj ima pravo na naplatu ugovorne kazne u visini od 0,5 % po svakom radnom danu zakašnjenja, do maksimalnog iznosa koji predstavlja 5 % vrijednosti ugovora,
— izvršitelj odgovara naručitelju za štetu prouzročenu namjerom ili nepažnjom izvršitelja. Odgovornost za štetu utvrđuje se u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima,
— prilikom sklapanja ugovora o javnoj nabavi Naručitelj može tražiti sklapanje Sporazuma o povjerljivosti u cilju čuvanja povjerljivosti informacija s kojima će primatelj informacija doći u doticaj prilikom obavljanja ugovorenih obveza,
— naručitelj ima pravo u svrhu provjere izvršavaju li se obveze koje su predmet ugovora o javnoj nabavi ugovoru i svih njegovih priloga revidirati aktivnosti izvršene od strane izvršitelja neposredno putem svojih resursa ili putem ovlaštenog predstavnika naručitelja, odnosno vanjskog stručnjaka, na vlastiti trošak.
Odjeljak IV: Postupak
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, III. kat.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, u pisanom obliku, dostavlja se neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH, u roku 10 dana od dana:
1. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi;
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda;
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
Copitrade d.o.o. Bijeljina PJ Brčko - Klosterska 14 76100 Brčko distrikt
-
EURO - IVEKS d.o.o. Brčko distrikt BiH - Branislava Nušića br. 15 76000 Brčko
-
02.08.2017
-
03.08.2017