Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.04.2017. 09:26
(HR) Nabavka usluga odabira privatnog partnera za financiranje, obnovu, održavanje i upravljanje građevinama javne rasvjete po modelu ugovornog javno-privatnog partnerstva
Hrvatska-Novi Vinodolski: Usluge u području energetike i srodne usluge
2017/S 078-150788
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Grad Novi Vinodolski
40046437733
Trg Vinodolskog zakona 1
Novi Vinodolski
51250
Hrvatska
Osoba za kontakt: Lea Meringer
Telefon: +385 51554359
E-pošta: lea.meringer@novi-vinodolski.hr
Telefaks: +385 51554375
NUTS kod: HR031
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.novi-vinodolski.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0007404
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Regionalno ili lokalno tijelo
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Odabir privatnog partnera za financiranje, obnovu, održavanje i upravljanje građevinama javne rasvjete po modelu ugovornog javno-privatnog partnerstva.
Referentni broj: 01-2017-VN
II.1.2)Glavna CPV oznaka
71314000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave je odabir privatnog partnera za financiranje, obnovu, održavanje i upravljanje građevinama javne rasvjete na području grada Novog Vinodolskog.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 541 558.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
71314000
34993000
45316110
71314200
66100000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR031
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Područje Grada Novog Vinodolskog.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave obuhvaća financiranje, obnovu, održavanje i upravljanje građevinama javne rasvjete.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij troška - Naziv: Omjer najniže ponuđene ukupno instalirane snage građevine javne rasvjete (Po) i ponuđene ukupne instalirane snage građevine javne rasvjete (Pi) iskazana u kilovatima / Ponder: Po formuli 20×Po/Pi
Kriterij troška - Naziv: Omjer najniže ponuđene sadašnje vrijednosti naknade u ugovorenom razdoblju (No) i sadašnje vrijednosti naknade promatrane ponude (Ni) / Ponder: Po formuli 77×No/Ni
Kriterij troška - Naziv: Omjer najniže ponuđene vrijednosti stope povrata na vlastite izvore financiranja (Io) i ponuđene vrijednosti stope povrata na vlastite izvore financiranja (Ii) / Ponder: Po formuli 3×Io/Ii
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 541 558.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 154
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.9)Podaci o ograničenju broja natjecatelja koji će biti pozvani
Predviđeni broj natjecatelja: 5
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti utvrđena je točkom 4.1. Dokumentacije o nabavi – 1. dio.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Ograničeni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 22/05/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
19/04/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
TESTINGELEKTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Mali Kiseljak broj 18 71210 Ilidža
-
ODS Elektrokrajina a. d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 95 78000 Banja Luka
-
TELEFONIJA-VIDAKOVIĆ doo Doboj - Kralja Aleksandra broj 7 74000 Doboj
-
ELTT d.o.o. Prnjavor - Banjalučka ulica broj 22 78430 Prnjavor
-
ELEKTROFAK Export-Import Jablanica d.o.o. - Ul. Džemala Bijedića bb. 88420 Jablanica
-
Brend Co d.o.o. Tuzla, u stečaju - Aleja Alije Izetbegovića br. 25 75000 Tuzla
-
ZT Tehnozaštita d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva br.11 71000 Sarajevo