Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.05.2017. 11:58
Nabavka usluga osiguranja dugotrajne imovine
OBAVIJEST O NABAVI
799-1-2-361-3-255/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA HRVATSKE ZAJEDNICE HERCEG BOSNE D.D. MOSTAR
IDB/JIB 4227248350007
Kontakt osoba Nada Pandža
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-703
Faks (036) 335-787
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Osiguranje dugotrajne imovine JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar – OJ Proizvodnja el. energije, na period od 12 mjeseci
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Osiguranje imovine JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar – organizacijskog dijela Proizvodnja električne energije Mostar, po
posebnim uvjetima za osiguranje elektroprivrednih poduzeća, bez franšize i sa doplatkom za otkup amortizacije kod
djelomičnih šteta, na period od 12 (dvanaest) mjeseci
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
12 mjeseci
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Imovina koja je predmet osiguranja nalazi se na prostoru poslovanja Ugovornog tijela a u sklopu je OJ Proizvodnja el.
energije: Ured izvršnog direktora, Uprava Sliva Neretva, Uprava Sliva Vrbas i sljedećih hidroelektrana: HE Jajce I, HE Jajce II,
HE Rama, HE Mostar, HE Peć Mlini, HE Mostarsko blato, PHE Čapljina (samostalni pogon).
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanja premija koja dospijevaju Osiguravatelju u okviru ugovora vršit će se u jednakim mjesečnim obrocima, u roku od 30
dana od dana ispostave računa od strane Osiguravatelja
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti u smislu čl. 46 Zakona, ponuditelji moraju ispuniti sljedeće
uvjete:
a) ponuditelj je registriran za obavljanje predmetne djelatnosti;
b) ponuditelj ima važeće odobrenje za rad izdano od strane Agencije za nadzor osiguranja Federacije BiH ili Agencije za
osiguranje Republike Srpske
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Što se tiče ekonomske i financijske sposobnosti u smislu čl. 47. Zakona, ponuditelji moraju ispuniti sljedeće uvjete:
a) u zadnjih dvanaest (12) mjeseci ponuditelj nije imao blokiran niti jedan otvoreni transakcijski račun kod njegovih
poslovnih banaka;
b) ponuditelj je u mogućnosti reosigurateljno pokriti ukupnu svotu osiguranja, a ne manju od 200.000.000,00 KM po
štetnom događaju.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti u smislu čl. 50. Zakona, ponuditelji moraju ispuniti sljedeće uvjete:
a) ponuditelj ima uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 2 (dva) ugovora u posljednje 3 (tri) godine, čiji su karakter i
kompleksnost isti ili slični onima koji se odnose na predmet nabave, a čija je pojedinačna vrijednost najmanje 50%
procijenjene vrijednosti nabave.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
6.7.2017.
IV 3.c. Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade u KM
23,40 KM
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 7.7.2017. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.7.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar, Ulica Mile Budaka 106a, 88000 Mostar
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuditelji mogu preuzeti osobno, nakon telefonske najave na broj + 387 36 335 729 ili 335 726, i
nakon dostavljanja pisanog zahtjeva i dokaza o izvršenoj uplati naknade za tendersku dokumentaciju u iznosu 23,40 KM na
faks + 387 36 335 786 ili e-mail: nada.pandza@ephzhb.ba, svakim radnim danom u vremenu od 08:00 do 15:30 sati u
sjedištu ugovornog tijela, Ulica Mile Budaka 106a, Mostar.
Također, tenderska dokumentacija im se može dostaviti poštom (preporučena pošiljka s povratnicom - običnom ili brzom
poštom, u slučaju da se dostavljanje vrši brzom poštom, troškove dostavljanja snosi ponuditelj), ili elektronskom poštom, na
adresu koju navedu u zahtjevu za preuzimanje.
Podaci za uplatu: UniCreditUniCredit banka BH d.d. Mostar, Ul. Kardinala Stepinca bb, Mostar, 3381002200811294 (KM) ili
5010120-48-06-003539 (EUR) BIC: UNCRBA22XXX IBAN: BA393380604800353987.
Svi zainteresirani ponuditelji imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije otkupa. Uvid će se omogućiti svakom
zainteresiranom ponuditelju koji dostavi pisani zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji zahtjeva ponuditelj: u prostorijama
ugovornog tijela ili putem elektronske pošte ili dostavljanjem običnom poštom.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Nada Pandža
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-726
Faks (036) 335-786
Elektronička pošta nada.pandza@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar
UIN 4227248350007
Contact person Nada Pandža
Address Mile Budaka 106a
Postal code 88000 Mostar (hp mo)
Municipality/City Mostar
Telephone (036) 335-703
Fax number (036) 335-787
Email address sektor.nabave@ephzhb.ba
Website address www.ephzhb.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Electricity
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Financial services: Insurances services, Banking and investment services
II 1.a. Title of the object of the contract
Insurance of Property of JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar, Power Generation Division for the period of 12 months
II 1.b. Description of the object of the contract
Insurance of Property of JP Elektroprivreda HZ HB d.d. Mostar, Power Generation Division for the period of 12 months
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 66515200-5 Property insurance services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
12 months
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
6.7.2017.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
23,40 BAM
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 7.7.2017. 11:30:00
Address and place Mile Budaka 106a, 88000 Mostar, Bosnia and Herzegovina
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documents may be taken over each working day from 08:00 – 15.30 with the advance notice: tel: + 387 36 335 726;
fax: + 387 36 335 786; e-mail: nada.pandza@ephzhb.ba. The tender documents may be taken over personally or may be
sent by mail or express mail (in the case of the express mail the cost is born by the Supplier). The Bidders should provide
the evidence of paying non-repayable fee of 23,40 BAM including VAT (The Client's account number: 3381002200811294
for payment in BAM or account number: 50 10120-48-06.003539 for payments in EUR) BIC: UNCRBA22XXX, IBAN:
BA393380604800353987, UniCredit Bank d.d., Kardinala Stepinca bb, Mostar.
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Nada Pandža
Address Mile Budaka 106a
Postal code 88000 Mostar (hp mo)
Municipality/City Mostar
Telephone (036) 335-726
Fax (036) 335-786
Email address nada.pandza@ephzhb.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Sarajevo - Azize Šaćirbegovića 10 71000 Sarajevo
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
Atos osiguranje a.d. Bijeljina - Ulica Filipa Višnjića broj 118 76300 Bijeljina
-
Sarajevo-osiguranje d.d. Sarajevo - Podružnica Sarajevo - Maršala Tita 29 71000 Sarajevo
-
BSO d.d. Sarajevo - podružnica Sarajevo - Trg međunarodnog prijateljstva 20/I 71000 Sarajevo
-
KRAJINA OSIGURANJE a.d. Banja Luka - Ulica braće Pantića broj 2 78000 Banja Luka
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
SARAJEVO OSIGURANJE d.d. Sarajevo Podružnica Mostar - Alekse Šantića 11/II 88000 Mostar
-
BSO d.d. Sarajevo - Podružnica Zenica - Bulevar Kulina bana 30b 72000 Zenica
-
J.P. Vodovod a.d. Bileća - Svetog Vasilija Ostroškog br. 5 89230 Bileća
-
UNIQA Osiguranje d.d. Sarajevo - ul. Obala Kulina bana br. 19 71000 Stari Grad
-
Sarajevo-osiguranje d.d. Sarajevo - Podružnica Zenica - Trg BiH 5 72000 Zenica
-
EUROHERC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
DD za osiguranje VGT Visoko - Sarajevo - ul. Trg solidarnosti broj 2 71000 Sarajevo
-
17.07.2017
-
25.08.2017