Banjalučka kompanija na naše tržište uvodi koncept virtualnog ureda

30.11.2016. 12:11 / Izvor: Akta.ba
Banjalučka kompanija na naše tržište uvodi koncept virtualnog ureda

Novi koncept bi kompanijama mogao donijeti 80 posto niže troškove potrebne za administrativno funkcioniranje.

Kompanija Virtuo iz Banja Luke, među prvima je počela sa uvođenjem novog koncepta poslovanja u BiH, kojim bi trebala biti pružena jedinstvena prilika onima koji imaju poslovnu ideju, ali je zbog visokih troškova poslovanja nisu uspjeli realizirati.

Naime, oni pružaju usluge virtualnog ureda dajući tako kompanijama u osnivanju mogućnost da umjesto da vrše zakup klasičnog uredskog prostora, gdje će registrirati svoju kompaniju, to ustvari urade na njihovoj poslovnoj adresi.

Na ovakav način kompanije mogu značajno uštedjeti. Tako umjesto zakupa poslovnog prostora na koji će registrirati kompaniju i koji će ih., uz ostale troškove, mjesečno koštati i do 1800 KM, zakupom poslovne adrese kod ovog startup-a troškovi će im iznositi 149 KM.

Boris Kusturić, izvršni menadžer ove kompanije, objašnjavajući nam ovaj koncept, globalno nazvan virtualni ured, kaže da ovdje ništa nije virtualno, u kompjuterskom smislu, te da ljudi tu najčešće prave pogrešku u shvatanju ovog pojma.

''Naime, kompanija se registrira na našu fizičku adresu koja je stvarna. Poštansko sanduče koje klijent dobije je stvarno i u njega poštar ubacuje poštu za tog klijenta (svaki klijent dobije svoje poštansko sanduče) '', navodi on.

Oni pored iznajmljivanja poslovne adrese nude i set administrativnih usluga za kompanije, čime preuzimaju ulogu jednog administrativnog radnika kojeg bi oni morali zaposliti.  

Tako se na broj telefona, koji dodjeljuju svakom klijentu, javlja osoba koja se fizički nalazi u njihovom uredu i koja proslijeđuje dobijene poruke nadležnom iz te kompanije.

''Ovo je zanimljivo za kompanije koje za svoju djelatnost nemaju potrebu za stalnim radnim mjestom. Mogu to biti predstavništva stranih kompanija ili recimo informatička tvrtka gdje se svi poslovi programiranja za nekog klijenta mogu obavljati od kuće'', navodi on. 

Također, za klijente vrše i prijem i proslijeđivanje faksova i sve pošte koja dolazi na njihovu adresu, a pružaju i  mogućnost onima koji koriste njihove usluge da sastanke sa poslovnim partnerima održavaju u njihovoj sali za sastanke. Ukoliko neki klijenti imaju potrebu za fizičkim radnim mjestom (dakle ne rade od kuće ili na terenu) mogu ga kod njih iznajmiti.

Osim za startup-e daju mogućnost i već registrovanim kompanijama da svoje sjedište, sa postojeće adrese, presele na njihovu.

''Zašto da to urade? Odgovor je jednostavan. Time će ostvariti i do 80 posto niže troškove administrativnog funkcioniranja kompanije u odnosu na poslovanje u okviru klasičnog ureda u kojem trenutno posluju'', kaže Kusturić.

Kusturić kaže da u Bosni i Hercegovini trenutno posluju sa uredom u Banja Luci. U skorijoj budućnosti najavljuju i mogućnost otvaranja ureda u Sarajevu.

''Sa ponosom ističem, s obzirom da smo se u Bosni i Hercegovini prvi pojavili sa ovim konceptom koji je još uvijek prilično nov, da smo u ovom kratkom periodu stekli povjerenje već preko 30 klijenata. Struktura naših klijenata je šarolika kada se gleda sa aspekta geografskog područja sa kojeg dolaze njihovi osnivači, tako i s aspekta djelatnosti kojima se bave'',navodi on.

Pored domaćih, imaju klijente iz Italije, Njemačke, Slovenije, Češke, Srbije i Hrvatske, a djelatnosti kojima se bave su razni oblici konsultantskih ili menadžerskih poslova, trgovina, kreativna industrija, djelatnosti iz IT sektora, odnosno sve one djelatnosti koje se mogu obavljati od kuće ili na terenu tj. one za koje nije potreban stalni uredski prostor, a niti stalno zaposlen administrativni radnik.

''Klijenima besplatno pružamo i punu podršku u procesu osnivanja njihovih kompanija. Uz našu pripremu njihove osnivačke dokumentacije i uz sve ostale pripremne radnje njima će biti potrebno da izdvoje samo nekoliko sati u okviru jednog radnog dana kako bi predali dokumentaciju za registraciju kompanije. Na ovaj način će osnivanje kompanije moći obaviti brzo i jeftino'', kaže naš sugovornik.  

D.K.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti