Koola jedan od najperspektivnijih startupova radi za 24 auto-kuće u Europi

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Koola jedan od najperspektivnijih startupova radi za 24 auto-kuće u Europi

02.03.2017. 12:55 / Izvor: Akta.ba

Sergio Ermacora  i Bruno Omerović pokretači su Koola Smart CRM platforme koja povezuje autokuće sa svojim klijentima, pokazujući im mogućnosti usluga, i time dobijaju lojalnost i zadržavanje kupaca, kao i zadovoljstvo i povećanje prihoda.

U razgovoru za poslovi portal Akta.ba Bruno Omerović kaže kako oni pružaju auto-kućama mogućnost da vide kada je neki automobil u kvaru i da povodom toga reaguju kako bi se kvar sanirao.

KOOLA MEĐU NAJBOLJIM STARTUP KOMPANIJAMA

"Ukoliko iskoriste tu mogućnost, velika vjerovatnoća je da će zadržati klijente i nakon garantnog roka. U prosjeku, sada auto-kuće gube 70 posto klijenata nakon isteka jedne godine garantnog roka", kaže Omerović.

Priča kako je sve počelo u maju 2016. godine kada je zajedno sa Sergijom prisustvova Podim konferenciji u Mariboru, gdje su ''pitchali'' svoju ideju, koja se kako kaže razlikuje od ideje na kojoj se temelji današnja Koola.

"Tu smo imali priliku prvi put se susresti sa investitorima iz cijelog svijeta. Međutim, njihov feedback je bio negativan i rečeno nam je da nikada nećemo uspjeti. Nakon toga smo napravili prvi board meeting koji je rezultirao novom idejom, a zbog koje smo dobili niz pozitivnih komentara što nam je dalo vjetar u leđa. Po povratku u Sarajevo, registrovali smo Koola d.o.o., a ubrzo i Koola Inc., u SAD-u",  priča Omerović.

Ubrzo dolaze i rezultati. U septembru prošle godine jedan od najboljih europskih acceleratora, ABC Accelerator, rangirao je Koola-u u top 10 najperspektivnijih start-up kompanija, zbog čega dio njihovog tima odlazi u Ljubljanu i tamo nastavlja svoj rad. Ubrzo nakon toga,  pozvani su u San Francisco od strane YCombinator-a, koji je zapravo jedan od najistaknutijih acceleratora u IT biznisu, kako bi se sastali sa najvećim investitorima.

U okviru projekta zaposleno je šest ljudi, tri developera i tri biznis managera koji rade prodaju u više od  deset zemalja.

PAMETNA CRM PLATFORMA

"Naša ideja je connected-car rješenje u vidu pametne CRM platforme uz pomoć koje auto-kuće mogu imati informacije o stanju u automobilimasvojih klijenata (bežična dijagnostika automobila, praćenje vozila ukoliko se desi greška, dijagnosticiranje problema i tačan opis istog) te im se korištenjem ovog inovativnog rješenja nudi mogućnost za pružanje boljih usluga postojećim i novim klijentima. Softver koji smo kreirali funkcioniše uz pomoć OBD2 uređaja koji se priključi u automobil, nakon čega šalje podatke iz istog na našu platformu, koja ih obrađuje i u konačnici daje jasnu sliku o stanju automobila", pojašnjava Omerović, dodajući kako uz pomoć mentora dolaze do slovenačkih auto-kuća, te rade i sa distributerima iz Italije i Estonije.

"Trenutno radimo sa 24 auto-kuće u Europi. Zapravo, radi se o Outletima Renault grupacije, VW grupacije, kao i Škoda Outletima. Outlet, u ovom smislu, čini grupa auto-kuća i njihovih servisa. U BiH radimo sa AutoDeal koji je naš prvi klijent u Bosni i Hercegovini", navodi Omerović.

Ovo je samo početak onoga što Koola radi. Napravili su i CRM platformu i aplikaciju za auto-kuće, a u narednih par godina želimo raditi ''Predictive Maintenance'' i ''A.I. Warranty''.

"Trenutno puštamo na AppleStore i Google Play applikacije za krajnje korisnike i  pregovaramo sa par vodećih kompanija u BiH u vezi distribucije našeg proizvoda za krajnje korisnike."

Koola se našla i na listi među 13 najperspektivnijih starup kompanija iz BiH časopisa Techflier iz Burlingamea, California.

E. Kokor

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti