Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 27.06.2016. 15:37

Završetak radova na modernizaciji i sanaciji kranova i kranskih staza u mašinskoj hali HET 1 (ponovljeni postupak)

Izvor: Akta.ba, 27.06.2016.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (Sl. Glasnik BiH broj: 103/14), člana 57. stav 1. tačka 7. Statuta Mješovitog holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje i člana 60. Pravilnika o javnim nabavkama Mješovitog Holdinga „ERS - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjicill a.d. Trebinje, na Preporuku Komisije za nabavku broj: 4148-2 od 17.06.2016. godine, u postupku javne nabavke - Završetak radova na modernizaciji i sanaciji kranova i kranskih staza u mašinskoj hali HET 1 (ponovljeni postupak), Uprava preduzeća, je donijela

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku, broj: 4148-2 od 17.06.2016. godine i Ugovor za javnu nabavku - Završetak radova na modernizaciji i sanaciji kranova i kranskih staza u mašinskoj hali HET 1 (ponovljeni postupak), dodjeljuje se Grupi ponuđača: „ABB" d.o.o. - Zagreb, Hrvatska (vodeći partner) i „KALDERA KOMPANY" d.o.o. - Laktaši (partner), ponuda br. 4323, dostavljena dana 06.06.2016. godine, za ponuđenu cijenu od 295.840,00 KM (bez PDV-a) na paritetu ORR-Trebinje, kao najpovoljnijem ponuđaču.

 

Član 2.

Izabrana grupa ponuđača je, u okviru svoje ponude, dostavila ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. i 47. Zakona o javnim nabavkama, te istu nije dužna naknadno dostavljati.

 

Član 3.

Prijedlog Ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranoj grupi ponuđača nakon isteka roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 4.

Ova Odluka objaviće se na internet stranici (www.het.ba), istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skpadu sa članom 70. stav. 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Direkcija za proizvodnju i tehničke pospove, Organizaciono - pravni sektor, Ekonomsko - finansijski sektor i Služba za javne nabavke.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: NO-706-LXXX/8 od 10.02.2016. godine.

Javna nabavka je sprovedena otvorenim postupkom. Procijenjena vrijednost javne nabavke, bez PDV-a je 300.000,00 KM . Obavještenje o nabavci broj: 1387-1-3-192-3-72/16, objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 19.05.2016. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u Sl. Glasniku BiH broj: 39/16 od 27.05.2016. godine.

Komisija za nabavku, imenovana je Odlukom broj: 4148 od 31.05.2016. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je Upravi preduzeća Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 4148-1 od 17.06.2016. godine, Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 4148-2 od 17.06.2016. godine i Izvještaj o radu broj: 4148-3 od 17.06.2016. godine, u postupku javne nabavke - Završetak radova na modernizaciji i sanaciji kranova i kranskih staza u mašinskoj hali HET 1 (ponovljeni postupak).

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

- da su u predmetnom postupku primljene 2 ponude,

- da su blagovremeno primljene 2 ponude,

- da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda,

- da su ponude ponuđača „TELEM" d.o.o. - Maribor, Slovenija i Grupe ponuđača: „ABB" d.o.o. - Zagreb, Hrvatska (vodeći partner) i „KALDERA KOMPANY" d.o.o. - Laktaši (partner), prihvatljive, dostavljeni su svi traženi dokazi propisani tenderskom dokumentacijom, na propisan način.

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.

 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skpadu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskim dokumentom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog najniže cijene, a kako spijedi:

Naziv i sjedište ponuđača

Ponuđena cjena (bez PDV-a)

1.

Grupa ponuđača: „ABB" d.o.o. - Zagreb, Hrvatska I KALDERA KOMPANY d.o.o. Laktaši

295.840,00 KM

2.

„TELEM" d.o.o. - Maribor, Slovenija

299.128,42 KM sa uračunatim popustom od 11%

 

 

 

 

 

 

 

 

- Naziv ponuđača čija je ponuda ocijenjena kao najpovoljnija:

1.

Naziv ponuđača            

Grupa ponuđača: „ABB" D.o.o. -Zagreb, Hrvatska i „ KALDERA KOMPANY " d.o.o. - Laktaši

 

2.

Sjedište i adresa

Grada Vukovara br. 284, 10000 Zagreb, Hrvatska

3.

Ukupna cijena ponude bez PDV-a

295.840,00 KM na paritetu ROR-Trebinje

4.

Rok za izvođenje radova            

60 (šezdeset) dana

5.

Podaci o dijelu ugovora koji se daje u podugovor i podaci o podizvođaču

Ponuđač ne namjerava sklapati podugovor sa trećom stranom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama, te članova člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (Sl. Glasnik BiH broj: 103/14), člana 57. stav 1. tačka 7. Statuta Mješovitog holdinga „ERS - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, i člana 60. Pravilnika o javnim nabavkama Mješovitog Holdinga „ERS - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke.

Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu:

Mješoviti holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, Obala Luke Vukalovića br.2, 89101 Trebinje.

Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: