4 kratka i jednostavna savjeta kako biti na dobrom glasu među suradnicima
Svatko želi biti prihvaćen, kako to postići u poslovnoj okolini?
Svatko želi biti prihvaćen, kako to postići u poslovnoj okolini?
Novi ste na poslu i želite steći dobru reputaciju i ugled zaposlenika s kojim većina kolega želi surađivati, tada morate obratiti pozornost na koji se način ophodite prema suradnicima.
Pokažite poštovanje
Nebitno jeste li susreli kolegu s posla na nekom domjenku, u uredu, predvorju ili mu šaljete e-mail, važno je da mu se obratite s poštovanjem, čak i kada je vaš vršnjak.
Pokažite emocije
Upitajte kolegu kako je te je li ugodno proveo vikend. Iako se s nekim suradnicima na poslu ne družite u privatnom životu, pokažite zanimanje za njih. Budite susretljivi.
Pišite kratke poruke u e-mailu
Primjerice, ako pozivate kolege na poslovni sastanak nije potrebno naširoko opisivati događaj. Važno je sažeto napisati sve potrebe informacije.
Privatni život sačuvajte za sebe
Imajte na umu da zaposlenike ne zanimaju vaši problemi iz privatnog života. Stoga, ljubavni život, vjersko i političko opredjeljenje zadržite za sebe te izbjegavajte raspravu o sličnim temama.
Izvor: Savjetnica.com
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.