Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Odluka o nabavci opreme za sterilizaciju
Univerzitetski klinički centar Tuzla
Upravni odbor
Broj: 01-1-8/17
Tuzla 31.01.2017. godine
Na osnovu Člana 31. stav 1. Statuta Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla (prečišćeni tekst), a u vezi sa članom i 7. Zakona o javnim nabavkama. ("Službeni glasnik BiH". broj 39/14) i Programom rada i Planom finansijskog poslovanja JZU UKC Tuzla za 2017 giodine pravni odbor na sjednici održanoj 31.01.2017. godine, donosi
ODLUKU
o nabavci opreme za sterilizaciju
I
Ovom Odlukom odobravaju se finansijska sredstva za nabavku opreme za sterilizaciju: autokiav i mašina za pranje instrumenatarija za potrebe hirurške sale na Klinici za dječije bolesti, procijenjene vrijednosti do 80.000,00 KM sa uračunatim PDV-om.
II
Nabavka navedena u tački l ove Odluke, finansirat ce se iz sredstava Ustanove.
III
Sve radnje poduzete kod realizacije ove Odluke se moraju izvršiti a skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i Pravilnikom o javnim nabavkama u Javnoj zdravstvenoj ustanovi Univerzitetski klinički centar Tuzla.
Zadužuje se Direktor Ustanove da. u skladu sa stavom 1. a u vezi sa tačkom II ove Odluke, pokiciic aktivnosti vezane za realizaciju iste.
Zadužuje se Sektor za ekonomsko-finansijske poslove da po okončanju nabavke izvrši evidenciju u poslovnim knjigama i o provedenim radnjama izvijesti Upravni odbor na prvoj narednoj sjednici.
IV
Odluka stupa na snagu danom donošenje.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTRONIX d.o.o. Banja Luka - Braće Podgornik 49 B 78000 Banja Luka
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka u stečaju - Ilije Garašanina 6 78000 Banja Luka
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
MN COMPANY d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Banjalučka bb 76000 Brčko
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića br.2 71000 Sarajevo
-
Mes d.o.o. Zenica - Roma II, Ul. Londža br. 138 72000 Zenica
-
D.O.O. MEDICAL export-import Mostar - Ul. Maršala Tita br. 237 88000 Mostar
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža